@hope123 Bekliyorum bakalim 
beyzakr tarafından gönderilen iletiler
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki DeneyimleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş chase reddetti. BofA dan secured karta basvuracagim ya da capital one dan kredi kartina
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki DeneyimleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@saulgoodman Tesekkur ederim debit kullanıyorum

-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki DeneyimleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@baran-bozdogan evet haklisiniz aklimda onu yapacagim bu hafta tesekkur ederim
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki DeneyimleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
Kartimin 4 ay sonra gelmesi disinda su anlik guzel gidiyor. Yazilim test otomasyon mulakatlarima hazirlaniyorum. Ayrica simdilik amazona bagli bir iste calisiyorum haftada 40 saat. Kredi karti basvurum reddedildi. Onumuzdeki haftalarda tekrar basvuracagim. Ehliyet yazili sinavini gectim direksiyon sinavina girecegim. Simdilik toplu tasima kullaniyorum. Seattle'da toplu tasimanin iyi oldugunu zaten soylemislerdi bende gayet memnunum. Ingilizcemin giderek akici hale geldigini fark ediyorum. Zaten yabanci dil ogrenme ve yatkinligim var pek sorun yasamiyorum. Iklime deginecek olursam genel olarak kasvetli ve yagmurluydu ama buradaki tanidiklarim Seattle daha onceki yillarda daha fazla kasvetli ve yagmurluydu diyor bana
Giderek guzellesiyor havalar yazin buranin harika oldugunu soyluyorlar. Daha sonra farkli guncellemeler yapacagim. Iyi gunler! -
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
Merhabalar.
Gocmen vize ile Seattle Tacoma (seatac) havaalanina ilk giris tecrubemden bahsetmek istiyorum. 3 Kasim tarihinde Antalya-Istanbul, Istanbul-Seattle ucusu icin yola ciktim. Turk hava yollari ile yolculugumda tek bagaj 30 kg olacak sekilde hazirlandim. Ilk kez gittigim icin acaba yanima alacagim gidalar problem olur mu diye cok endise ettim fakat hicbir problem cikmadi. Genel olarak bana 1-2 ay yetecek maddi olarak cok harcama yapmayacagim sekilde hazirlandim. Yolculuk rahat gecti ve ucakta herhangi bir formda doldurmadim. Seatac havaalanina indigimde ilk olarak bagajimi aldim daha sonra pasaport kontrolune gectim. Bu zaten ucaktan inmeden anons ediliyor ilk olarak bagaj aliyorsunuz. Pasaport kontrolu oldukca rahatti polis bana green kartimi sordu ve ilk girisim oldugu icin sari zarfimi teslim edince proseduru ona gore uyguladi. Uzerimdeki para miktarini sordu ve zarf uzerindeki adresimi degistirmek isteyip istemedigimi sordu. Adresim degistigi icin onun uzerini kalemle cizip guncel adresi yanina yazdi. Ayrica telefon numarasi sordu. Daha sonra baska bir gorevliyle iceri aldilar. Orada yaklasik 10 dakika bekledikten sonra gorevli yanima gelip green kartimla alakali bilgilendirmeler yapti ve direkt beni cikisa yonlendirdi. Cikista burada evini kiraladigim kisinin bir tanidigi beni havaalanindan alip eve birakti. Oldukca yorulmustum ve rahat bir sekilde tecrubemi paylasmak istedim. Simdi geleli bir hafta olmus bile. Gunlerim cok guzel geciyor. 10 Kasim tarihinde SSN ofisine gidip ssn numarami istedim fakat bana henuz numarami soyleyemeyeceklerini belirttiler ve 1 hafta daha bekle dediler. Bu surecte ehliyet ve is olanaklarini arastirdigim icin numaram cikar cikmaz basvurularimi baslatacagim. Seattle'da ulasim fena degil. Otobusle ulasim sagliyorum simdilik. Dogasi cok guzel ve insanlari oldukca kibar, yardimseverler. Tecrubelerim arttikca yazmaya devam edecegim simdilik bu kadar. Kendinize iyi bakin. Vize mulakati bekleyen arkadaslarinda mulakatlarini hizlica almalarini diliyorum
-
RE: Amerika'da HemşirelikSağlık Sektörü içinde yayımlandı
Merhaba
Sml hemşirelik mezunuyum ama Amerikada eğitimimi tamamlayıp lisanslı hemşire olmayı planlıyorum. Fakat para kazanırken bu eğitim süreçlerini tamamlayabilirim. Bana bir tanıdığım cna(nac) sertifikası alıp bakım işleri yaparken hemşireliğe tamamlamamı önerdi. Sizler cna mi önerirsiniz yoksa Lpn mi? İkisinin arasında farklar var araştırmaya devam ediyorum. -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@wisconsin92 dv2025 basvuru tarihi mi? 4 ekimde basvuru basliyor eger basvuru tarihinden bahsediyorsaniz
-
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@EmirS hayirli olsun vizeniz tebrikler
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@symbi0te https://dvcharts.xarthisius.xyz/ceacFY23.html bu siteden ankarayi aratarak bakabilirsiniz. Hangi aylarda kac mulakat dagitildigi yaziyor.
-
RE: Amerika'ya gitme sebepleriniz ?Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
lisans egitimimi tamamlayip iyi bir kariyer edinme
-
RE: abd'ye giderken hangi havayolu tercih edilmeli neden?Yolculuk içinde yayımlandı
tek kisi oldugum icin thy direkt ucus
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@islambjk katilabilirsiniz bende surecim devam ederken katildim cikmadi ama surecimi olumsuz etkilemedi, vizemi sorunsuz bir sekilde aldim


