• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. begumm
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    B
    • Profil
    • Takip Edilenler 48
    • Takipçiler 7
    • Konu 0
    • İleti 371
    • En İyi 109
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    begumm tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminler

      Allah'a çok şükür benim de vizem bugün itibari ile issued oldu. Çok kısa sürdü mülakat. Sabıka kaydı nüfus kayıt örneği ve CV istenmişti. Darısı emek verip bekleyen herkesin başına... Royal sweet hotel tavsiye ederim eğer bir gün önceden gidecekseniz ki sabah erken saatlerde başlıyor mülakatlar. Cep telefonu götürmeyin konsolosluğa ve hiçbir şeyi saklamayın ben false accusation sonucu olan cok eski bir kaydı bile __arşivde yok ___belirttim ve US based üç organization da board member ve volunteer researcher olduğumu gösteren belgeleri de sundum. Çok şükür ki bu sonuca ulaştım. Haziran sonu ya da Temmuz ortası gibi gitmeyi planlıyorum

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      begumm
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      bana da mesaj atıp sanırım engellemiş duygu hanım görünce cevap da yazdım halbuki.. "old user" gözüküyor bende veya hesabını kapamış , umarım herkes emeğinin sonucunu alır. herkese ve kendime bol sabır ve şans diliyorum...

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      begumm
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri

      @rezanclz deneyiminiz için teşekkürler. ben de geleli 45 güne geçti hiç tanıdığım kimse yok airbnbde kaldım bir süre dediğiniz gibi çok işlere başvurdum olmadı brnim maalseef SSN de bir şekilde başvurum işlenmemiş hala gelmedi 2 farklı eyalette denedim randevusuz başvurumu ofisten yapamadım randevum da haftaya daha... burada barınmak iş bulmak herşey bayağı zor.. walla ben, dönme kararı aldım çünkü ne kadar zorlasam da burayı sevemedim ailemi çok özlemeye hatta TRdeki hoşnut olmadığım hayatımı özledim o sebeple bu greencard sürecini böyle bir tecrübe olarak görüyorum zira gelmeden kimse bilemez ben de gelmeden çok istedim 2-3 yıl bekledim vize türüm de doktoralılar için bir vize idi başvurusu da bayapu meşakkatli ve maliyetli ama şöyle bir düşününce burada neden kalmak istiyorum TRyi neden terk etmek istedim.. ayrıca sevdim mi mutl muyum değilim o yüzden eski hayatıma geri dönmeye karar vderdim.. çünkü cidden bayağı zor ve emek fgerekiyor hee seversin istersin mücadele et ben sevemedim buradaki hayatı.. yalnızlığı o yüzden de mücadele etmemyi tercih ediyorum

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      B
      begumm
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      Dulles airporttan girişi yaptım.. greencard 6 ayı bulabilir gelmesi dedi. umarım çabuk gelir.. bekleyen herkesim sorusuz girmesi düleğiyle..

      Yolculuk içinde yayımlandı
      B
      begumm
    • RE: Adli sicil kaydındaki suçlar ve göçmen vize görüşmesi

      @Didem-G merhaba Didem hanım. Vizeniz hayırlı olsun. Mahkeme kaydı sunudunuz mu veya arşivde yok diye hayır deyip mülakatta söylemediniz mi . bunu paylaşırsanız sevinirim. tşk ederim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      B
      begumm
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @dil EB2-NIW'lerin ise boyle bir kisitlamasi yok, herhangi bir pozisyonda calisabiliyor

      DEĞİL ORADA DA KENDİ ALANINDA ÇALIŞMANIZ GEREKİYOR ZİRA NATİONAL İNTERSTE ÖYLE HİZMET ETMİŞ OLACAKSINIZ..

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      begumm
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri

      @ATS16 @akara evet siteyi tekrar inceledim nüfus işleri kısmındaymis yoğun değil sanirim haftaya için randevu aldım. Sagolun

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      B
      begumm
    • RE: Adli sicil kaydındaki suçlar ve göçmen vize görüşmesi

      @Weltraum Siz DS 260 formunda hiç suç işleyip ceza aldınız mı sorusuna ne yanıt verdiniz? Evet mi yoksa arşivde olmadığı için hayır mı yazdınız

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      B
      begumm
    • RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminler

      Documentarily qualified olanlara bu şekilde mi yazıyor?
      The National Visa Center (NVC) received all of the fees, forms, and documents that are required prior to
      scheduling your immigrant visa interview at a U.S. Embassy overseas.
      NVC will work with the U.S. Embassy/Consulate General in Ankara, Turkey to schedule an interview
      appointment for you. Once we have confirmed an interview date, we will send a notice to you, your
      petitioner, and attorney (if applicable).

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      begumm
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri

      @Ekto-Oktan teşekkür ederim. Dedigim gibi tek olmak en büyük sorun burada konuşacak kimsenin olmaması ve yaş 40 a dayaninca öyle meetup event Arkadaş edinmeyim de zor millet Whatsapp mesajına bile ertesi gün dönüyor bir tecrübe oldu evet sağlık olsun

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      B
      begumm
    • RE: Adli sicil kaydındaki suçlar ve göçmen vize görüşmesi

      @gucarslan anladım yaptım ben excel dökümana google hesabından sheete yazılıyor sandım.. bu şekilde daha iyi yeni fark ettim .teşekkürler.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      B
      begumm
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @meke hocam DQ oldunuz hayırlı olsun ancak PD tarihinizi kontrol edin. Sizin temmuz 2023 onay aldığınız tarih ise bu PD olmuyor. PD dosyanızda yazar zaten.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      begumm
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @chemistontheroad Chen ekibine sonuna kadar guvenin. Gerek yok dediyse gerek yoktur. Zaten onay Tek basina bir anlam ifade etmiyor sadece ilk asama. Asil is mulakatta.... Ben istemedim sahsen bu belgeyi

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      begumm
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @gzdeky sitede mülakat için ayrı bir forum var. şu link https://yesilkartforum.com/forum/topic/1368/employment-based-mulakat-randevu-tarihleri-gerceklesenler-ve-tahminler/671?_=1726383228578

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      begumm
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @mrkc aslinda ikinci Asama onay aldiktan sonra kolay. Ds 260 formunu doldurup cıvıl documents kargo ile vize merkezine yollayacaksınız. Çoğu kişi bunu kendi yapıyor bence gerek yok ama adlı bir durum vs var ise yardım alın.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      begumm
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @ozenrame anladım hocam bol şans.. umarım herşey istediğiniz gibi olur..

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      begumm
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @Hilal-2 tebrikler sırada biz varız o zaman

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      begumm
    • RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminler

      Unganlardan randevu alanlara bir sorum olacak: Sisteme girdim sonlara doğru şunu ekranda okudum Your medical file will be electronically submitted to the US Embassy.
      Please make sure you have updated your DS-260 form within the last 6 months prior to making an appointment with us. This step is necessary for your file to appear on the US Embassy electronic submission system.

      ****ancak DS 26o formunu dolduralı 1 yılı geçti. ..

      MESAJIMA SAĞOLSUN BİRKAÇ KİŞİ CEVAP YAZDI. BEN DE BENİM GİBİ BU DURUMU YAŞAMA VE STRESE GİRME İHTİMALİ OLANLAR İÇİN YAZMAK İSTİYRUM.

      UNGANLARIN SİTeSİ mükemmel detayları güzel lakin bu bahsettiğim durumda iyi bir not veremeyeceğim. Zira EB1 dışında immigrant vize başvurusu yapan çoğu kişinin DS 260 submit etme süresi en az 1 yıl oluyor.. 6 ay uyarısı gereksiz olmuş ben telefon ettim uzun denemeler sonucu bağlandım ve case no mu sorup görevli teyit etti sorunum çok şükür çözüldü BURADA BİLGİmİZ OLAN BİR SORU GÖRÜNCE YAZARSAK BİR YARDIMIMIZ OLUR BNU YAPMAMIZI TAVSİYE EDİYORUM. İYİ BAYRAMLAR ŞİMDİDEN.. ASLINDA O BİR SORUN DEĞİLDİ LAKİN GÖRÜNCE EMİN OLMAK İSTEDİM. BURADA NIW MÜLAKRINA GİREN BURAK HOCA @Burak-Aslan ( sayfasında detaylı doktor ve mülakat tecrübesini okuyabilirsiniz) KONSOLOSLUKTA raporunun ekrana düşmediğini yazmıştı.. herkese bol şans!!

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      begumm
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @maya F4 süreniz 2 yıl civarı ise eb2niw ye başlamanızı önermem zira dosya hazırlama ve süreç 2.5 yıl sürüyor premium processing yapmazsaniz onu da kimi avukat tercih etmiyor eb1 biraz daha kısa current olma süresi ama niw çok uzun bir yol. Başarılar dilerim

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      begumm
    • RE: Adli sicil kaydındaki suçlar ve göçmen vize görüşmesi

      @Weltraum 18 yaşından küçük olduğunuz için sorun olmaz

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      B
      begumm
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6