Allah'a çok şükür benim de vizem bugün itibari ile issued oldu. Çok kısa sürdü mülakat. Sabıka kaydı nüfus kayıt örneği ve CV istenmişti. Darısı emek verip bekleyen herkesin başına... Royal sweet hotel tavsiye ederim eğer bir gün önceden gidecekseniz ki sabah erken saatlerde başlıyor mülakatlar. Cep telefonu götürmeyin konsolosluğa ve hiçbir şeyi saklamayın ben false accusation sonucu olan cok eski bir kaydı bile __arşivde yok ___belirttim ve US based üç organization da board member ve volunteer researcher olduğumu gösteren belgeleri de sundum. Çok şükür ki bu sonuca ulaştım. Haziran sonu ya da Temmuz ortası gibi gitmeyi planlıyorum
begumm tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminlerİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
bana da mesaj atıp sanırım engellemiş duygu hanım görünce cevap da yazdım halbuki.. "old user" gözüküyor bende veya hesabını kapamış , umarım herkes emeğinin sonucunu alır. herkese ve kendime bol sabır ve şans diliyorum...
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki DeneyimleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@rezanclz deneyiminiz için teşekkürler. ben de geleli 45 güne geçti hiç tanıdığım kimse yok airbnbde kaldım bir süre dediğiniz gibi çok işlere başvurdum olmadı brnim maalseef SSN de bir şekilde başvurum işlenmemiş hala gelmedi 2 farklı eyalette denedim randevusuz başvurumu ofisten yapamadım randevum da haftaya daha... burada barınmak iş bulmak herşey bayağı zor.. walla ben, dönme kararı aldım çünkü ne kadar zorlasam da burayı sevemedim ailemi çok özlemeye hatta TRdeki hoşnut olmadığım hayatımı özledim o sebeple bu greencard sürecini böyle bir tecrübe olarak görüyorum zira gelmeden kimse bilemez ben de gelmeden çok istedim 2-3 yıl bekledim vize türüm de doktoralılar için bir vize idi başvurusu da bayapu meşakkatli ve maliyetli ama şöyle bir düşününce burada neden kalmak istiyorum TRyi neden terk etmek istedim.. ayrıca sevdim mi mutl muyum değilim o yüzden eski hayatıma geri dönmeye karar vderdim.. çünkü cidden bayağı zor ve emek fgerekiyor hee seversin istersin mücadele et ben sevemedim buradaki hayatı.. yalnızlığı o yüzden de mücadele etmemyi tercih ediyorum
-
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
Dulles airporttan girişi yaptım.. greencard 6 ayı bulabilir gelmesi dedi. umarım çabuk gelir.. bekleyen herkesim sorusuz girmesi düleğiyle..
-
RE: Adli sicil kaydındaki suçlar ve göçmen vize görüşmesiYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Didem-G merhaba Didem hanım. Vizeniz hayırlı olsun. Mahkeme kaydı sunudunuz mu veya arşivde yok diye hayır deyip mülakatta söylemediniz mi . bunu paylaşırsanız sevinirim. tşk ederim.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@dil EB2-NIW'lerin ise boyle bir kisitlamasi yok, herhangi bir pozisyonda calisabiliyor
DEĞİL ORADA DA KENDİ ALANINDA ÇALIŞMANIZ GEREKİYOR ZİRA NATİONAL İNTERSTE ÖYLE HİZMET ETMİŞ OLACAKSINIZ..
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki DeneyimleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@ATS16 @akara evet siteyi tekrar inceledim nüfus işleri kısmındaymis yoğun değil sanirim haftaya için randevu aldım. Sagolun
-
RE: Adli sicil kaydındaki suçlar ve göçmen vize görüşmesiYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Weltraum Siz DS 260 formunda hiç suç işleyip ceza aldınız mı sorusuna ne yanıt verdiniz? Evet mi yoksa arşivde olmadığı için hayır mı yazdınız
-
RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminlerİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Documentarily qualified olanlara bu şekilde mi yazıyor?
The National Visa Center (NVC) received all of the fees, forms, and documents that are required prior to
scheduling your immigrant visa interview at a U.S. Embassy overseas.
NVC will work with the U.S. Embassy/Consulate General in Ankara, Turkey to schedule an interview
appointment for you. Once we have confirmed an interview date, we will send a notice to you, your
petitioner, and attorney (if applicable). -
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki DeneyimleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@Ekto-Oktan teşekkür ederim. Dedigim gibi tek olmak en büyük sorun burada konuşacak kimsenin olmaması ve yaş 40 a dayaninca öyle meetup event Arkadaş edinmeyim de zor millet Whatsapp mesajına bile ertesi gün dönüyor bir tecrübe oldu evet sağlık olsun
-
RE: Adli sicil kaydındaki suçlar ve göçmen vize görüşmesiYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gucarslan anladım yaptım ben excel dökümana google hesabından sheete yazılıyor sandım.. bu şekilde daha iyi yeni fark ettim .teşekkürler.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@meke hocam DQ oldunuz hayırlı olsun ancak PD tarihinizi kontrol edin. Sizin temmuz 2023 onay aldığınız tarih ise bu PD olmuyor. PD dosyanızda yazar zaten.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@chemistontheroad Chen ekibine sonuna kadar guvenin. Gerek yok dediyse gerek yoktur. Zaten onay Tek basina bir anlam ifade etmiyor sadece ilk asama. Asil is mulakatta.... Ben istemedim sahsen bu belgeyi
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@gzdeky sitede mülakat için ayrı bir forum var. şu link https://yesilkartforum.com/forum/topic/1368/employment-based-mulakat-randevu-tarihleri-gerceklesenler-ve-tahminler/671?_=1726383228578
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@mrkc aslinda ikinci Asama onay aldiktan sonra kolay. Ds 260 formunu doldurup cıvıl documents kargo ile vize merkezine yollayacaksınız. Çoğu kişi bunu kendi yapıyor bence gerek yok ama adlı bir durum vs var ise yardım alın.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@ozenrame anladım hocam bol şans.. umarım herşey istediğiniz gibi olur..
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Hilal-2 tebrikler sırada biz varız o zaman
-
RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminlerİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Unganlardan randevu alanlara bir sorum olacak: Sisteme girdim sonlara doğru şunu ekranda okudum Your medical file will be electronically submitted to the US Embassy.
Please make sure you have updated your DS-260 form within the last 6 months prior to making an appointment with us. This step is necessary for your file to appear on the US Embassy electronic submission system.****ancak DS 26o formunu dolduralı 1 yılı geçti. ..
MESAJIMA SAĞOLSUN BİRKAÇ KİŞİ CEVAP YAZDI. BEN DE BENİM GİBİ BU DURUMU YAŞAMA VE STRESE GİRME İHTİMALİ OLANLAR İÇİN YAZMAK İSTİYRUM.
UNGANLARIN SİTeSİ mükemmel detayları güzel lakin bu bahsettiğim durumda iyi bir not veremeyeceğim. Zira EB1 dışında immigrant vize başvurusu yapan çoğu kişinin DS 260 submit etme süresi en az 1 yıl oluyor.. 6 ay uyarısı gereksiz olmuş ben telefon ettim uzun denemeler sonucu bağlandım ve case no mu sorup görevli teyit etti sorunum çok şükür çözüldü BURADA BİLGİmİZ OLAN BİR SORU GÖRÜNCE YAZARSAK BİR YARDIMIMIZ OLUR BNU YAPMAMIZI TAVSİYE EDİYORUM. İYİ BAYRAMLAR ŞİMDİDEN.. ASLINDA O BİR SORUN DEĞİLDİ LAKİN GÖRÜNCE EMİN OLMAK İSTEDİM. BURADA NIW MÜLAKRINA GİREN BURAK HOCA @Burak-Aslan ( sayfasında detaylı doktor ve mülakat tecrübesini okuyabilirsiniz) KONSOLOSLUKTA raporunun ekrana düşmediğini yazmıştı.. herkese bol şans!!
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@maya F4 süreniz 2 yıl civarı ise eb2niw ye başlamanızı önermem zira dosya hazırlama ve süreç 2.5 yıl sürüyor premium processing yapmazsaniz onu da kimi avukat tercih etmiyor eb1 biraz daha kısa current olma süresi ama niw çok uzun bir yol. Başarılar dilerim
-
RE: Adli sicil kaydındaki suçlar ve göçmen vize görüşmesiYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Weltraum 18 yaşından küçük olduğunuz için sorun olmaz