@Serdar-Emre-Ünsal Dediğim gibi inşallah pasaport şartı gelir bu sene @Keremtk ve senin sonucunu özellikle bekleyeceğim arkadaşım. Hepinize başarılar 
Atlantis00 tarafından gönderilen tartışmalı iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Keremtk Başvuru yaptığınız ilk 2 yıl pasaport şartı vardı kazandınız mı? Pasaport şartı gelince armut piş ağzıma düş olmayacak mı?
Kendi yazdıklarınla kendin çelişiyorsun arkadaşım onca sene kazanamamanın nedeni pasaport şartı olmaması değil nasibinde olmaması. Pasaport şartı gelsin, seneye mayıs ayında görüşelim umarım kazanmış olursun ama kazanamazsan armut piş ağzıma düşe devam. Keşke başvuru ücretini 50 bin dolar yapsalar o zamanda her sene başvuru yapacak mıydın yoksa daha fazla maddi durumu olduğu için senden daha fazla gitmeyi hak edenler mi başvuru yapacaktı? 
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Youmut Yurtdışına çıkamadıktan sonra geçerli tek kimliğin bir faydası olmuyor bundan bahsediyorum zaten. Kazandıktan sonra herkes bir yolunu bulur gider çıkarır zaten, pasaport zorunluluğunun olması için bir gerekçe değil bu. Gerekçeniz değişik olmuş. Zaten 1 yıllık pasaport 3450 lira. Defter bedeli de bunun yarısı. Son yılında olan birine zaten en fazla 6 aylık veriyorlar. Sonra tekrar çıkarmak zorunda harç ücretiyle birlikte. Peşin olarak çoğu insan gidip 12 bin tl verip 10 yıllık alamıyor. Yıllık alınca da çok pahalıya geliyor. Yazdığım yazıyı anlayamamışsınız. Herkesin kendi fikri tabii
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Serdar-Emre-Ünsal Ben ne yazmışım siz ne yazıyorsunuz
yazdığımın 1 kelimesini bile anlamamışsınız. Bu yazdıklarınızın hepsine zaten o yazımda cevap vermişim bunları o kadar çok duydum ki çünkü tahmin ettim ona rağmen yine gelip aynı şeyleri yazacağınızı tahmin etmemiştim benim hatam
Tamam en çok parayı siz yatırın kazanır gidersiniz başarılar -
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Keremtk Babanın sitesi mi de hesap vereceğim sana nasıl kullanacağımı siteyi? Herkese ayrı ayrı tabii ki cevap yazacağım neden yazmayayım daha az önce cevap veren birine teşekkür etmişim. Fazla atar giderlisin mayıs da çıkmayınca yine git e2 vizeni alırsın bol bol da fotoğraf yollarsın bize oradan. @gucarslan @crazycells bu arkadaşa cevaben yazmak zorunda olduklarım için kusura bakmayın. En başta muhatap almakla hata ettim. Rahatsızlık verdiysem de forumdaki kullanıcılardan da özür dilerim dostlar. Mecburen cevap vermek zorunda kaldım fakat maalesef vermemem gereken birini muhatap almışım. Herkese başarılar
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Keremtk 2 ileti önce ben Amerika'da yaşama hayalimin kalmadığını, artık eskisi kadar cazip gelmediğini, ülkemde elhamdulillah işlerimin çok iyi gittiğini ve aileme istediğim an ulaşılabilir olmanın beni daha fazla mutlu ettiğini ve bu sene GC çekilişine dahi katılmayacağımı söylemişim. Daha dikkatli okuyun iletilerimi
8 yıl boyunca gayet güzel şansa bırakmışsınız. Vizeniz içinde tebrik ederim. Amerika'da bol bol fotoğraf çekilmeyi unutmayın kolay gelsin 
-
RE: Dolar ÇıldırdıGündem ve Sohbet içinde yayımlandı
Merhabalar. Fotografimda sol gözümün altında arpacık olduğundan dolayı fotoğrafçı çok az düzeltti o bölgeyi kırmızılıgini azalttı ama yüzüm tamamen aynı yani yüzümde bir oynama yok sadece sol gözümdeki arpacigin kırmızılıgini aldı. Herhangi bir sorun yaratır mı bu
-
RE: Memurluk mu Amerika mı?Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
@aydın-yıldırım Nasıl bu kadar emin konuşabiliyorsunuz? Yaşayacakları yer vs. bu durumu çok etkiler. Siyahi insanlar, latinler vs. birçok insan ırkçılığa maruz kalabiliyor birçok yerde. Öyle bir konuşuyorsunuz ki sanki gidip bütün eyaletlerde yaşamışta, tecrübenizi sunuyorsunuz. İnsanlar önemli ve büyük kararlar veriyor, üstün körü verdiğiniz tavsiyeler bile maddi ve manevi kayıplarına neden olabilir. @Hasan-Dizlek Hocam gitmeyi düşündüğünüz eyaleti çok çok iyi araştırın. Yabancılık çekmyeceğiniz ve ibadetlerinizi güzelce yapabileceğiniz bir sürü nokta var. Hakkınızda en güzeli olsun ama benim fikrimce Türkiye'de ki yaşantınız idare ediyorsa eğer memurluğunuzu yakıp, gurbet çekmenizi tavsiye etmem açıkçası.
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin TecrübeleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@ahsenaydgdu F1 vize tipi tam olarak ne oluyordu acaba? Mesela ben 24 yaşındayım. Bu şekilde Amerika'ya turist vizesi ile gidip daha sonra F1 vizeye çevirebilir miyim arkadaşlar? Ayrıca F1 vize türü ile daha sonra süresiz oturum izni alabilmemizin imkanı var mıdır?
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Youmut Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. O şekilde uzun uzun yazma nedenim tam olarak sizin de söylediğiniz gibi bazı arkadaşların seçilmiş kişi olduğuna inanmaları ve en çok onların gitmeyi hak ettiğini düşünmeleri. Söylediklerinize de katılıyorum. Başarılar hocam
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar Hindistan'ın başvuramayacak olması çekilişi kazanma şansımızı nasıl arttırıyor acaba? Daha fazla mı kota verilecek
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@lamak-sadla Öğrencilik hayatında başarılar kardeşim ama boşuna hayaller kurma kanada da öğrenci vizesiyle gidip oturum almak çok zor artık !!!!!

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@MakeUSAGreatAgain Sizinle tartışmaya girmeyeceğim. Yazdıklarımdan abd'yi kötülediğimi çıkarmışsanız o sizin sorununuz. Son gönderilerime bakarsanız abd tatili hakkında bilgi edinmişim, çekiliş sonucu için sabredemediğimi dahi dile getirmişim. Kimse haklı haksız aramıyor burada. Ben fikirlerimi saygımı bozmadan dile getirdiğim halde karşımdaki insan sizin gibi edepten yoksun bir şekilde cevap verdiği için insanlar haklı buluyor. Ayrıca burada kimse amerika güzellemesi yapmak zorunda da değil. İsminizden ve profil fotoğrafınızdan kendinizi fazlasıyla kaptırdığınızı görüyorum. Hakkında hayırlısı olsun.
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Lossantosdy Artık mümkünse Ellie intikamdan uzak dursun ya, Cidden oyun çok şey anlatıyor aslında
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhaba. Ben şu an 4 yıllık üniversite okumaktayım. Fakat okulum 1 yıl uzadı ve ben şu an uzatma olarak gözüküyorum. Çekilişe başvururken öğrenim kısmında hangi şıkkı seçeceğim acaba yardımcı olur musunuz?