• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Abraham Trust
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 4
    • Konu 2
    • İleti 54
    • En İyi 27
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    Abraham Trust tarafından gönderilen iletiler

    • RE: ABD'de kullandığınız telefonlar ve GSM operatörleri

      Us mobile benim referans kodumu verdiğinizde işk ay numara dahil 5gb internetli hat veriyor us mobile sayfasından yeni bir hesap açıp sadece 2-3gün giriş yapınız hesabınıza herhangi bir satın alma yapmayınız 4veya5. gün mail adresinize 5gb hediyeli yeni hat mesajı alacaksınız 30 gün kullanımlı bu hattı benim referans kodumu girerek aktif edin keyfini çıkarın %100 çalışmaktadır. Referans kodu: 150C281D

      İletişim ve Teknoloji içinde yayımlandı
      Abraham Trust
      Abraham Trust
    • RE: Greencard çıkmadan ABD'ye adapte olmak

      Arkadaslar amerikada 9 ayi geride biraktim. Konusulanlarin %70 anliyorum. Kendimi %50 uzeri ifade edebiliyorum. Amerika bana turkiyeden farksiz gelmeye basladi. Guldugumuz uzuldugumuz seyler aynı. Vizem yanmasın diye geri döneceğim arabamda benle gelecek ona uğraşıyorum. Uygun yolu bulursam anlatirim.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Abraham Trust
      Abraham Trust
    • RE: Greencard çıkmadan ABD'ye adapte olmak

      @charon Allah askina geldikten 1 hafta sonra desen hadi olabilir derim geldikten 1 gun sonra nasil acabilir bir insan. Amerikada adres beyanini nasil veriyorlar. Bi adres buldum posta attim posta geldi en az 3 gun surer.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Abraham Trust
      Abraham Trust
    • RE: Greencard çıkmadan ABD'ye adapte olmak

      Bazen youtube videolarini seyrediyorum. Oyle basit bir sekilde araba ehliyet ve banka hesabi actiklarini soyluyorlarki. Hic detaya girmiyorlar. Banka hesabi acmak icin kac subeye girip evraklar kabul edilmeyip geri donduk bir bilseniz. Ayni sekilde ehliyet almakta cok zor ny da 2 ay hatta 3ay suren bir surec. O yuzden gelir gelmez hemen bu islere baslanmali ama paraniz yoksa is bulmaniz para yapmaniz benim gibi 6 ayin sonunda bunlari elde etmeniz durumu.. zorla olsada basardik. Gercekten zorlu surecti.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Abraham Trust
      Abraham Trust
    • RE: ABD'de kullandığınız telefonlar ve GSM operatörleri

      @tohma31 telefon (samsung a03s)+ 3 aylik sinirsiz kullanimli hat= 100$

      İletişim ve Teknoloji içinde yayımlandı
      Abraham Trust
      Abraham Trust
    • RE: Greencard çıkmadan ABD'ye adapte olmak

      @ibrahimasar
      Bakin ben amerikaya tam adapteyim. Kimse beni amerikaya adapte olamadi zannetmesin. Tam adapteyim her turlu insanla muhatap oluyorum. Hergun ise otobusle gidiyorum. Trene biniyorum hergun spor salonuna gidiyorum. Yeni gelen biri icin oldukca iyi bir gelirim var. Ama sunu soyleyebilirim. Burda para kazanmanin bir siniri yok hep daha fazla kazanabilirsin. Ve hayattaki tek amacin bundan baskasi olamaz burda bunu degistiremezsin. Adam koca sirket kuruyor yaninda turk calistirmiyor bunla ovunuyor. Yada sirketi var turklerle calisiyor emegini somuruyor. Selam veriyorsun seni carpiyor. Ne dolarmis amk tek gayesi bu burdakilerin.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Abraham Trust
      Abraham Trust
    • RE: ABD'de kullandığınız telefonlar ve GSM operatörleri

      Arkadaslar best buy da prepaid limitsiz 3 aylik boostmobile hat 38.99$ ben aldim denicem telefonda var 59$ a boostmobile lock

      İletişim ve Teknoloji içinde yayımlandı
      Abraham Trust
      Abraham Trust
    • RE: Greencard çıkmadan ABD'ye adapte olmak

      @ibrahimasar
      Yillarca durumumu duzeltmek amerikaya giris yapmak icin vize basvurusunda bile bulunmadim dedigin yillarda bende amerika hayalleri kuruyordum. Ama ailenin engel olmasi turkiyedeki sartlarin okadarda kotu olmamasi derken unutmustum. Senin gibiyim biraz senden kucuk olmama bakma bende piyasada yogrulmus bir adamim cocuklarim var. 6ay gecmek uzere bir kere turkun birine dolandirildim 3000$ gitti. 6 ayin sonunda cebimde 3000$ para var. Ewt para kazanabilirim belki ama bir gayem yok. Turkiyede bir gayem vardi. Ulkem daha iyi olsun genclerimiz daha iyi yasasin bu duzen boyle gitmez derken buranin duzeni olmayan kisiler icin hicte iyi bir yer olmadigini farkettim. Duzen kurduktan sonrada icinde bulundugun durumu muhafaza ve gelistirmekten baska yapabilecegin bir aktivite yok. Inanirmisin bir turke bir sey sormaya bile cekiniyorsun. Ne bicim bir yer burasi.
      Facebookta bi yorum yaptim miamide yasayan turkler sayfasinda olay oldu.
      "Turklerle gorusebilmen icin en az amerikada 1.5 yil yasamis evinin arabanin ve isinin olmasi lazim. Oyle ustun varlik kendileri" ewet burda tirnagin varsa basini kasi diyorlar. Pakistanlilarin yanina gidiyorum adamlar zevkine bana yardim ediyor. Bizimkilere yardim kelimesi okadar uzakki. Neyse ben 6ay uzattim umarim biraz para yapar bidaha gelmemek uzere turkiyeye geri donerim. Umarim ulkem bahara gebedir.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Abraham Trust
      Abraham Trust
    • RE: Greencard çıkmadan ABD'ye adapte olmak

      Buraya geldigimde 120kiloydum simdi 5 ay sonunda 97 kilo olmusum. Ewet calisiyorum arkadaslar etrafimda hic turk yok oda tuttum yabanci, calistigim yerler yabanci. Biraz zorlandik buzamana kadar bu bir gercek. Sunu soyleyebilirim ingilizcenizin olmasi ve iyi bir insan olmaniz size cok fayda katacaktir. Rahat olun mumkunse cok iste calisin. Burasi turkiye gibi degil niye baska iste calisiyosun diye kimse sizi sorgulamaz. Her isi sahiplenin oncelikle kendinize meslek yapin ve o iste ekmek arayin. Birde burda patronlar sizi otururken gormek istemiyorlar. Cunku burdaki patronlar oturarak para kazanmiyor o yuzden onlara saygi olsun diye onlardan daha az oturun hatta hic oturmayin.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Abraham Trust
      Abraham Trust
    • RE: Greencard çıkmadan ABD'ye adapte olmak

      @nrcn ewt amerikadayim. 5 ay oldu geleli kimsem yok burada cok yogun bir kacak gocek gelen turk nufusu var. Ben vize ile girdim fakat eski gelen turkler yeni gelenleri acayip disliyorlar. Kendim tamir bakim isi yapiyorum. Bu konuda kendimi gelistirdim. Ingilizcem, artik soylenenleri anliyacak seviyeye geldim diyebilirim. Su ana kadar Craiglist ile is bulup deneyerek kendimi 2 firmaya sabitledim. Burada kimse calisma izniniz yoksa sizi isci olarak calistirmaz. Bu yuzden bende kafama gore buldugum islere gidiyorum. Yani haftanin yarisi bi yerde diger yarisi baska yerde takiliyorum. Aslinda benim amacim burda firma sahibine yardim etmek. Bu adamlarin yardima ihtiyaci vardi ve ben bu ihtiyaci gordum ve karsilamaya calisiyorum. Basta bana verebilecekleri fiyattada degisiklik istemiyorum. Ne verirlerse Allah bereket versin deyip geciniyorum. Burada Gordugum bircok sikinti var. Oyuzden eger ingilizceniz iyi degilse ve burada size sahip cikacak birileri yoksa gelmeden ingilizce yapin derim. Cunku ben gozlemledim ve kanaat edindimki. Buradaki turk toplumunu begenmedim arkadaslar. Buraya geldiginizde Her turk size banami guvendinde geldin muamelesi yapacaktir. 200 dolar avanta vermeden isinizi cozmeyeceklerdir. Biraz zor sartlari var birde asiri dolandiricilik metotlari gelistirmisler. Umut satip paranizi aliyorlar bu konuda Sahit oldugum bir cok olay var. Mesela doordash kiralayip 1 aylik kazancinizi ic ederler hic bisey yapamazsiniz. O yuzden emeginizle para kazanacak meslek edinmenizi tavsiye ederim. Kolay kazanmak istiyorum derseniz cok carpilirsiniz.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Abraham Trust
      Abraham Trust
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @mhtdmr gir hacı maimi pek sorgulamaz bide bizim Recep sana 2 kedi versin götür onu eraya daha sempatik bakarlar

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      Abraham Trust
      Abraham Trust
    • RE: ABD'de kullandığınız telefonlar ve GSM operatörleri

      Amerikaya ilk geldim best buy a gidip 3aylik 60$+4.5$(vergi) ödeyerek 10gb internetli sınırsız konuşma ve text olan paket aldım. Tek sorun eski sahibini sürekli arayıp soruyorlar. Watsap hesabı kurduğum için sanırım. Eski sahibinin bir çok grup üyeliği varmış. Turodan araç kiralarken bu numarayı yazdim direkt kabul etti sahibi.

      İletişim ve Teknoloji içinde yayımlandı
      Abraham Trust
      Abraham Trust
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @waterman, içinde söyledi: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @Abraham-Trust kredi notuyla ne alakası var onu anlamadım o zaman başvurayım direk vizeye çıksın kredi puanım 1649

      Hayır anlamadığım neyi bekliyorsun?

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      Abraham Trust
      Abraham Trust
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @Muhtaradana, içinde söyledi: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @Abraham-Trust şu konuyu anlamadım. Konsolosluk benim kredi notumu benim onayım olmadan nasıl öğrenebilir?

      Bu konuyu bilemeyiz tabiki ancak kredi notu çok düşük olmasına rağmen onay alan biri varsa burda yazabilir.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      Abraham Trust
      Abraham Trust
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @selamibasaran, içinde söyledi: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      Arkadaşlar arama motorundan bulamadım. Şirket sahibiyim. 2 ortağız. Ben ssklı olarak görünüyorum şirkette.

      • Turist vizesi başvurusunda şirket mali tabloları önem arz eder mi?
        *Şirket sermayesi önemli mi?
        *Kullandığımız binek araçlar şirkete kayıtlı,mali yeterlilikte nasıl kullanabiliriz.
        *Banka hesabımda çok nakit tutmam girer,çıkar.
        *Mali yeterlilik konusunda sıkıntı çıkar mı? Gider dolar yapar toplu parada koyarım ama,öyle mi yapmak lazım?

      Şirket ortağı olduğunuzu söylüyorsunuz SSK li olmanız işçisiniz demek. Ben 15 yıllık şirketim varken gittim işim için gidiyorum dedim ve hiç bir evraga bakmadılar. Bence onlar bizim kredi notumuzu biliyorlar. Eğer kredi notunuz yuksekse yani çok iyi ise sadece yurtdışı giriş cikisiniza bakarlar yeni giriş yaptıysanız riskli ama genelde vize veriyorlar. Patronsaniz patron gibi hareket edin.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      Abraham Trust
      Abraham Trust
    • RE: Greencard çıkmadan ABD'ye adapte olmak

      @celica aslında tam bu toprakların adamıyım. Bu toprakta dediğiniz insanları bir görüşte tanıyabiliyorum. Derdimi anlatabiliyorum. Anlatamadigimdan uzaklaşıyorum, istedigimde bir çözüm buluyorum. ancak sıkıntı şu ki bu malum zamanlarda hak ve adalet terazisinde bozukluk had safhada olustu. Tepeden bakanlar cogalmisti biraz azaldı ancak sonuçta güçlünün güçsüzü ezdiği bir ülke olduk. Bu dediklerim abi kardeş ilişkisinde bile geçerlidir. Bazen dersin 7 kat yabancı bile daha yakın olabiliyor. Yani sana minnet edeceğime elin gavuruna minnet ederim duygusu hakim oldu bende. Çok çalışmak başarmanın sebebi değildir. Ama bizim ulkemizde nekadar amele is yaparsan nekadar cok amele calistirirsan o kadar basarilisindir. Aslinda Hayallerinin peşinden koşanlar ve firsatlari kacirmayanlar başarılıdır. Bu hayallerini oluşturabilecek imkan bu ülkede şu an için yok malesef.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Abraham Trust
      Abraham Trust
    • RE: Greencard çıkmadan ABD'ye adapte olmak

      2 yıl sonra konunun canlanması hoşuma gitmedi değil. Ben biyerden başardım diyebilirim. 2kasim miami ile başlayacağım.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Abraham Trust
      Abraham Trust
    • RE: Florida

      @ayvalik10 Yıllardır takip ettiğim bir çok konuda forum bana cesaret kaynağı olmuştu ve olmayada devam ediyor. Artık öğrendiklerimizi yaşama zamanı geldi. İyi dilekleriniz için teşekkür ediyorum. Bu zamana kadar foruma fazla katkıda bulunamadim. Umarım artik (güzel) deneyimlerimizi paylaşma fırsatımız olur.

      Florida içinde yayımlandı
      Abraham Trust
      Abraham Trust
    • RE: Florida

      2kasimda floridada olacağım hiç bir tanidigim yok bir macera bakalım. Fazla paramda yok küçük sanayi sitelerini gezeceğim. Tekne tamir yerlerine gideceğim. Bilmiyorum sırf havasi güzel diye gidiyorum. Bahanem bir fuar etkinliği ama kışı geçirecek gözüm yok, birde dışarda kalırsam korkusundan

      Florida içinde yayımlandı
      Abraham Trust
      Abraham Trust
    • RE: Ucak Yolculugu ve Ucak Bileti

      @Programmer, içinde söyledi: Ucak Yolculugu ve Ucak Bileti

      @Abraham-Trust En kısa zamanda aşı yaptırmanız gerekiyor. İki aşı arasında (Biontech) 22 gün var. Ancak yetişirsiniz.

      Teşekkürler cevap için ancak florida covid tedbirlerini önemsemeyen bir eyalet diye biliyorum. Miami özelinde bilginiz varmi yoksa soyledikleriniz tüm eyaletler için geçerlimidir?

      Yolculuk içinde yayımlandı
      Abraham Trust
      Abraham Trust
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3