• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. shagydigy
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    S
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 3
    • İleti 43
    • En İyi 10
    • Tartışmalı 3
    • Gruplar 0

    shagydigy

    @shagydigy

    4
    İtibar
    77
    Profil Görüntülemeleri
    43
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum Ankara

    shagydigy Takip etme Takip Et

    shagydigy tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Eylül başında New York'a gideceğim yardımcı olabilecek var mı?

      @rasul1995, içinde söyledi: Eylül başında New York'a gideceğim yardımcı olabilecek var mı?

      @shagydigy Madem gitmeyeceksin ne diye green carda başvurup başkalarının gidememesine sebep oluyorsun? Sizin yaptığınız hiç etik değil.

      Nasıl bir mantık bu isteyen başvuruyor ve o an uygun olamayan gidemiyor ki hak benim hakkım ister giderim ister gitmem. Sadece şu an amerikaya yerleşemeyeceğimi söyledim maddi durumum buna elvermiyor ondan. işin aslını bilmeden sallamak da pek etik değil

      İlan ve Duyuru içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Mülakat tarihini erteleme yada iki kere mülakata girme

      daha önce konuya yazmıştım bilgi vermek amacı ile yeniden yazıyorum. Konsolosluğa mail atmıştım vize süremi uzatmak istiyorum yeniden mülakata girmek istiyorum diye yaklaşık 20 gün belki biraz daha fazla zamanda döndüler ve direkt yeni mülakat tarihi verdiler. Mülakata gittiğimde neredeyse beklemedim içeri aldılar pasaport ve sarı zarfımı getirmiştim sağlık raporu istediler. Raporu daha sonra göndereceğimi belirttim. 30 Eylülden önce raporu göndermem gerektiğini belirttiler. Sadece ilk mülakattan beri bişi değişti mi diye sordular hayır dedim. Not: Bu mülakatta da 330 dolar görüşme ücretini ödedim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Eylül başında New York'a gideceğim yardımcı olabilecek var mı?

      Şu an için sadece vizem yanmasın diye giriyorum ileride yerleşmeyi düşünüyorum tabii ki

      İlan ve Duyuru içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Amerika'da Ehliyet Almak

      Öncelikle herkese iyi forumlar. Amerikadayım green cardım geldi Türk ehliyetim var araba almak istedim herkes NJ ehliyetin olmadam araba alamazsın dedi NJ ehliyeti için ise randevular 1 ay sonra veriliyor. Türk ehliyeti ile araba sürülüyor 6 ay diye biliyorum araba satın alabailiyor muyum Amerika ehliyetim olmadan?

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Bekar ve tek gidecek varmıdır?

      merhabalar arkadaşlar 1 ay içinde tek başıma gideceğim gidicek varsa iletişime geçebilirim?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Avrupa’dan ABD'ye Uçuşların Durdurulması

      @goblis, içinde söyledi: Avrupa’dan ABD'ye Uçuşların Durdurulması

      @shagydigy
      Vizeniz yandı mı?

      Vizem yandı ama bugün yeni bir mülakat için mail attılar. Ayın 8inde tekrar mülakata gireceğim

      Yolculuk içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      @gucarslan, içinde söyledi: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      @shagydigy merhaba.
      başlığın ilk iletisinde de gördüğünüz ve sizin de bildiğiniz gibi green card sahiplerinin abd'de dışında 6 aydan fazla kalmaları LPR statüleri için tehlikelidir.
      bu yüzden bu durumda olanların re-entry permit almalarını tavsiye ediyoruz. bu sayede abd dışında yasal olarak kalablirsiniz ama şuan sizin durumunuzda bu çok da mümkün olmaz.

      ikinci durum da SB-1 vizesidir ama bu da ciddi bir süreç ve sizin durumunuz için şuan elzem bir seçenek olarak görünüyor diyemem.

      tavsiyem, en kısa sürede abd'ye girip re-entry permit başvurusunda bulunmanız ve okulunuza bu şekilde devam etmeniz. diğer türlü abd'ye her girişiniz riskli olacak ve statünüzü kaybetme riskiniz olacaktır.

      elbette bahsettiğiniz gibi bir kaç sene sonra bile abd'ye giriş yapanlar var, olacaktır ancak; bu sizin de sorunsuz giriş yapacağınız anlamına gelmez, gelmemeli.

      karar elbette sizin ama doğru ve en sağlıklı olan re-entry permit almanızdır.

      teşekkürler öncelikle. yaz sonuna doğru kısa bir giriş ile izin almak durumundayım hakkımın yanmasını da istemiyorum gerçekten sıkıntılı bi durum

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Amerika'da Ehliyet Almak

      @cleo, içinde söyledi: Amerika'da Ehliyet Almak

      @shagydigy Merhaba. Gecen yil esim Turk ehliyeti ile aldi.

      Bende alınıyor diye biliyordum ama çevremdeki herkes hayır buranın ehliyeti olmadan arabayı üstüne alamazsın dedi ondan araba alamadım 1 aydır

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Ucak Yolculugu ve Ucak Bileti

      @sigmoidalmammal San diegoya gidiceğim sadece LA için gördüm form onu da doldurdum nolur nolmaz diye.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Amerika'da adres değişikliği yapmak USCIS (AR-11 form)

      Merhabalar an itibariyle Amerikaya ilk girişimi gerçekleştirdim benden yeni adres istediler ve ilk başta uscise verdiğimden farklı bir adres verdim green card hangi adrese gelir acaba ?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      shagydigy

    shagydigy tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      @knnrn çok teşekkürler. Mail attım Social Security'e gelen cevabı buraya da atarım başına gelenler faydalanabilir. Umarım bi sıkıntı çıkmaz

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      Konuyu forumda arattım ama bulamadım buraya yazıyorum o yüzden. Türkiye'ye yeni geldim bi süre burada duracağım. Greencardım var ve geldikten sonra farkettim SSN im cüzdanımın arasındaydı ama kaybetmişim. Amerikada kaybetmiş olma ihtimalim var. Buradan nasıl bi işlem yapabilirim? Birisi bulursa ve bi işlem yaparsa Amerika dışında olduğumndan bundan sorumlu tutulur muyum?

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      Merhabalar arkdaşım yazılım şirketinde çalışıyor. Amerika turist vizesine başvuracak daha önce work and travel yaptı work and traveldan sonra vize başvurus reddedildi bunlar yaklaşık 7-8 sene önce oldu şu an çalıştığı şirket ne gibi bir destek verebilir?

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      @gucarslan, içinde söyledi: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      @shagydigy merhaba.
      başlığın ilk iletisinde de gördüğünüz ve sizin de bildiğiniz gibi green card sahiplerinin abd'de dışında 6 aydan fazla kalmaları LPR statüleri için tehlikelidir.
      bu yüzden bu durumda olanların re-entry permit almalarını tavsiye ediyoruz. bu sayede abd dışında yasal olarak kalablirsiniz ama şuan sizin durumunuzda bu çok da mümkün olmaz.

      ikinci durum da SB-1 vizesidir ama bu da ciddi bir süreç ve sizin durumunuz için şuan elzem bir seçenek olarak görünüyor diyemem.

      tavsiyem, en kısa sürede abd'ye girip re-entry permit başvurusunda bulunmanız ve okulunuza bu şekilde devam etmeniz. diğer türlü abd'ye her girişiniz riskli olacak ve statünüzü kaybetme riskiniz olacaktır.

      elbette bahsettiğiniz gibi bir kaç sene sonra bile abd'ye giriş yapanlar var, olacaktır ancak; bu sizin de sorunsuz giriş yapacağınız anlamına gelmez, gelmemeli.

      karar elbette sizin ama doğru ve en sağlıklı olan re-entry permit almanızdır.

      teşekkürler öncelikle. yaz sonuna doğru kısa bir giriş ile izin almak durumundayım hakkımın yanmasını da istemiyorum gerçekten sıkıntılı bi durum

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      iyi forumlar herkese 2019 talihlilerindenim 2021 Martta ABD'ye girişimi yaptım ve Eylül sonunda Türkiye'ye döndüm. Normalde bu yaz gidicektim ama okul ve başka sorunlardan dolayı senye yazın gitme durumundayım ve yaklaşık 20 ay ABD dışında kalmış olacağım. Bilgisayar mühendisliği ö2. sınıf öğrencisiyim. Okulumu bahane olarak gösterebilir miyim? Türkiyeden bir işelm yapabilir miyim bununla ilgili? Amerikadayken Türklerle konuştuğumda 2-3 sene boyunca giriş yapmayıp sonrada bile çok rahat girdiklerini söylüyorlardı..

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Coronavirus (COVID-19)

      Merhabalar iyi forumlar konuyu forumda araştırdım ama bulamadım umarım doğru yere açmışımdır konuyu. Amerikada 2 doz moderna aşısı oldum şu an Türkiyedeyim ve 3. doz aşımı olmak istiyorum ama moderna olup sonrasında farklı bir marka aşı olan kimseyi görmedim. Moderna ile birlikte başka bi aşı olan var mı ne gibi yan etkileri olur acaba?

      Gündem içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Ucak Yolculugu ve Ucak Bileti

      KLM firmasından 3625 tl değerinde kuponum var KLM ile uçacak arkadaşlar iletişime geçebilir kuponu ucuza verebilirim

      Yolculuk içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      ücret ödemeden vize tarihlerini göremeiyorum o yüzden başvurmak istemiyorum ama bu yaza vize almam sizce mümkün mü?

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Amerika'dan aldığım blokeli telefon hattını Türkiye'de kullanabilir miyim?

      Merhabalar Tr ye telefon göndereceğim üç çeşit gördüm sim unlocked factory unlocked ve fully unlocked tr hatları ile çalışabilecek olan hangisi ?

      Türkiye Cumhuriyeti içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Ucak Yolculugu ve Ucak Bileti

      @sigmoidalmammal, içinde söyledi: Ucak Yolculugu ve Ucak Bileti

      @shagydigy bu durumda schengen vizesi almaniz gerekir. Bilet tek kesilmedigi icin aktarma olarak gozukmez. Fransaya giris yapip geri Turkiyeye cikis yapmaniz gerekir.
      Teşekkürler cevap için pegasus ile konuştum bi sorun olmicağını söylediler ama cevap alana kadar biletler 150 dolar pahalandı 🙂 şans yok

      Yolculuk içinde yayımlandı
      S
      shagydigy