Ağlayarak yazıyorum 3. Başvurum çok umut bağlamıştım. umarım hayırlısı bu zaman degildirde bu yüzden çıkmamıştır. Bu durumda olmayı hiçbirimiz istemeyiz ama maalesef olmayınca olmuyor. Biz yinede ne olursa olsun Mutlu olmayı bilmeliyiz. Umarım Amerika da yaşamak isteyip gitmek isteyen herkes bir gün hayallerine kavuşur . Bazıları çıkmaz diye hayallerinin peşinden koşmayıp başvuru bile yapmiyor. Biz hayallerinin peşinden koşan insanlarız ve umarım bir gün hepimizin hayalleri gerçek olur…
poyraz Korkmaz
@poyraz Korkmaz
poyraz Korkmaz tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Şuan bu sözleri aglayarak yaziyorm evet ağlayarak… 22 yasinda yeni mezun 8 aydır atanamayan hiçbir mal varlığı olmayan ümitlerini tüketmiş gelecek kaygısı tavan yapmış birisi olarak yaziyorm.. green card çekiliş sonucu olumsuz olduğundan beri kendime gelemiyorm. kapana sıkışmış başka çıkış yolu yok gibi hissediyorum. Toplumlumuzun erkeğe yüklediği bazı sorumluluklar ( erkeğin evi arabası olmalı statüsü olmalı yoksa erkek bir hiç ) yüzünden kendimi bir hiç hissediyorum. Ne kadar bilgi birikimi , kültürlü , nezih , farklı kültürleri keşfetmiş ve yurt dışını gezip yeni deneyimler edinmis birisi olsamda bizim toplumumuzda paran varsa insansın. Bu benim canimi çok acıtıyor Ve bunun sorumlusu toplumun kendisi. Bütün umutlarımı yitirdim. Gelecek kaygisi kafamın içinde beynimi tırmalıyor. Elinden bisey gelmez ve bu durum senin kalbini çok acıtır ya işte şuan tam öyleyim. İnsanlardan igrenir hale geldim. İllegal olan hersey normallestiki etik degerlerimizi kaybettik. Toplumda iyi işen yalnızsın. Canım çok yaniyor. Lütfen birisi elimden tutsun ve bana destek olsun.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Mehmet-Fatih-Aslan destek olduğun için teşekkürler abi umarım Herzmn mutlu bir hayatın evet yaşım daha genç erkenden pes edemem bugün yeni güne daha güçlü ve daha bilinçli uyandın herbiriniz destek oldunuz motive ettiniz çok teşekkürler
️ -
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@cemal1153 insallah abi umarım sizde en kısa sürede mülakata çağrılıp vizenizi alirsiniz umarım bu süreçten sorunsuz şekilde geçersiniz ve Amerika’ya gidersiniz
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@serhanbey canım dostum bende 22 yasinda yeni mezun bir gencim. maalesef benimde 3. Başvurum ve bu senede seçilmedim .dünden beri bende kendime gelemiyorm . dün aglamaktan sabah gözlerim sismis uyandım. Bugünde hep sorguladim ve açıkçası üzülmeye devam ettim kendime gelemiyorm . Bu sene çok ümitliydim ama maalesef kaderimizde yokmuş . Ama inanıyorum ki hayatımızın belirli bir dönemimde bizede olumlu sonuçlanacak ve umarum bizde gideceğiz. 🥲
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Murat-4 f1 çok araştırdım ama dil sınavı istiyor çoğu okul. dil için özel ders aliyorm şuanda bakalım artık hayırlısı olur umarum dil işini halledersem ailemde sponsor oluruz dediler .
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ari-luli
amacım kesin olarak bir an önce yasal yollarla Amerika’da kalici oturum almak dün elimden tutun derken bir nebzede olsa motivasyon konuşmaları veya başla yollarla gidileceğini söyleyip motive olmati hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorm umarım -
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@blueboy21 o kadar haklısın ki abi dün sadece bir kaç olay yaşadım onun üzerine hersey kötü gibi geldi. Yardım edin dememdeki amaç motive vermenizdi . Evet bence sizin söylediklerinizde motive çünkü sorun gerçekten bende. Başka vize yollarını deniyorum babamın arkadaşı Amerika’da bakanlıkta komite üyesi 3 haftadır ondan haber bekliyoruz sponsor için ama hala haber yok. Ben kendim için çabalamazsam kimse çabalamayacak evet ve bu yüzden güçlü durmam gerek daha gencim hayatım basındayım. Ve bu sabaha daha güçlü uyandım . Sizede çok teşekkür ediyorm
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ari-luli Eb3 için evet ugrasiyoruz ama daha sponsordan haber gelmedi ama Sabir edeceğim bulunana kadar kendimi geliştirmeliyim. Dil , mental, maddi açıdan
poyraz Korkmaz tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ari-luli Eb3 için evet ugrasiyoruz ama daha sponsordan haber gelmedi ama Sabir edeceğim bulunana kadar kendimi geliştirmeliyim. Dil , mental, maddi açıdan
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@blueboy21 o kadar haklısın ki abi dün sadece bir kaç olay yaşadım onun üzerine hersey kötü gibi geldi. Yardım edin dememdeki amaç motive vermenizdi . Evet bence sizin söylediklerinizde motive çünkü sorun gerçekten bende. Başka vize yollarını deniyorum babamın arkadaşı Amerika’da bakanlıkta komite üyesi 3 haftadır ondan haber bekliyoruz sponsor için ama hala haber yok. Ben kendim için çabalamazsam kimse çabalamayacak evet ve bu yüzden güçlü durmam gerek daha gencim hayatım basındayım. Ve bu sabaha daha güçlü uyandım . Sizede çok teşekkür ediyorm
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ari-luli
amacım kesin olarak bir an önce yasal yollarla Amerika’da kalici oturum almak dün elimden tutun derken bir nebzede olsa motivasyon konuşmaları veya başla yollarla gidileceğini söyleyip motive olmati hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorm umarım -
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Mehmet-Fatih-Aslan destek olduğun için teşekkürler abi umarım Herzmn mutlu bir hayatın evet yaşım daha genç erkenden pes edemem bugün yeni güne daha güçlü ve daha bilinçli uyandın herbiriniz destek oldunuz motive ettiniz çok teşekkürler
️ -
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@sevdemimi destekleriniz için teşekkürler . İnsallah umuyorum Birgün olucak
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Murat-4 f1 çok araştırdım ama dil sınavı istiyor çoğu okul. dil için özel ders aliyorm şuanda bakalım artık hayırlısı olur umarum dil işini halledersem ailemde sponsor oluruz dediler .
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Murat-4 maalesef … gelecek kaygısı çok kötü birsey . psikolojik destek almak ( antideprasan kullanımı ) gerçekleri değiştirmez ki ama beynini uyusturup Dahada batmana sebep olur. Teşekkür ederim yinede

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ari-luli soyledimlerinize katılıyorum. Belirli bir birikimim var. Green kard veyahut hayat güvencesi için dosya taşıma dahil . En sonki isimden eğitim seviyesi dusuk insanların ahlaksiz ve birbirilerinin annesine kufur edecek kadar edepsiz oldukları için ayrıldım . Maddi acidan herhangi bir sorun yok. Gelecek kaygısı sadece atanip 60 70 bin maaş alsam bile kısa sürede mal mulk sahibi olamiyorsb veya çok zorlanıyorsun
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@celica canım acıyor ama güçlüyüm kardeşim ayrıca antidepresana geçici mutluluk verir gerçekleri değiştirmez

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Şuan bu sözleri aglayarak yaziyorm evet ağlayarak… 22 yasinda yeni mezun 8 aydır atanamayan hiçbir mal varlığı olmayan ümitlerini tüketmiş gelecek kaygısı tavan yapmış birisi olarak yaziyorm.. green card çekiliş sonucu olumsuz olduğundan beri kendime gelemiyorm. kapana sıkışmış başka çıkış yolu yok gibi hissediyorum. Toplumlumuzun erkeğe yüklediği bazı sorumluluklar ( erkeğin evi arabası olmalı statüsü olmalı yoksa erkek bir hiç ) yüzünden kendimi bir hiç hissediyorum. Ne kadar bilgi birikimi , kültürlü , nezih , farklı kültürleri keşfetmiş ve yurt dışını gezip yeni deneyimler edinmis birisi olsamda bizim toplumumuzda paran varsa insansın. Bu benim canimi çok acıtıyor Ve bunun sorumlusu toplumun kendisi. Bütün umutlarımı yitirdim. Gelecek kaygisi kafamın içinde beynimi tırmalıyor. Elinden bisey gelmez ve bu durum senin kalbini çok acıtır ya işte şuan tam öyleyim. İnsanlardan igrenir hale geldim. İllegal olan hersey normallestiki etik degerlerimizi kaybettik. Toplumda iyi işen yalnızsın. Canım çok yaniyor. Lütfen birisi elimden tutsun ve bana destek olsun.