• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. lamak sadla
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 102
    • En İyi 32
    • Tartışmalı 11
    • Gruplar 0

    lamak sadla

    @lamak sadla

    -1
    İtibar
    233
    Profil Görüntülemeleri
    102
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum canada

    lamak sadla Takip etme Takip Et

    lamak sadla tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Cogu talihsiz buraya yarindan sonra seneye bugune dek ugramayacak...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      lamak sadla
      lamak sadla
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Valla simdiden herkese bol sans diliyorum. Umarim bu yorumu okuyan herkese cikar 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      lamak sadla
      lamak sadla
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Tum umutlarini buna baglayan insanlara uzuldum yalnizca. Isi gucu olan, olursa bakariz diyen insanlar icin olmasa da olur. Ama gitmeyi kafasina koyan insanlar da bir sekilde yolunu bulur diye dusunuyorum. Herseyin hayirlisini versin Allah. Umut ve caba onemli.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      lamak sadla
      lamak sadla
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @ayvalik10 Amerikalilarin umrunda bile degil green card cekilisleri. Amerikalilar zaten kendilerini etkilemeyen hicbirseyi de umursamazlar. Yani bu konu gundemde degil. Bu yuzden Green Card yonunden Trump uzerinde hicbir baski yok. Zaten Trump hicbir musluman ulkesinden goc almak istemiyor. Acik acik biz neden ortadogu ulkelerinden goc aliyoruz, Avrupa ulkelerinden goc almaliyiz, dedi . Kendi doneminde Green Card'i getirse bile sadece belirli ulkeler icin acacaktir. Bazi insanlar burada Polyanna gibi iyimser seyler yazsa dahi bu hicbirseyi degistirmeyecek. Benim tahminim yeni hukumet gelene dek bu soz konusu bile olmayacak. ABD bugune dek yasadisi gocmenleri ucuz is gucu diye nitelendirdigi icin dokunmuyordu. Ama Trump bu bahaneyi kullanarak hepsini postalamaya calisiyor. Tabi ki yasadisi vs olmasi umrunda degil, o yasal olarak bunu yapabildigi, yani onunde bir engel olmadigi icin bunu yapiyor. GC cekilisinden de gordugumuz uzere Trump sadece illegal gocmen degil, Avrupa disindan kalici hicbir gocmen almak istemiyor. Elinden gelse vatandas olmayan tum orta dogu, asya, latin ulkelerinden gelen insanlari geri gonderir. Trump oldugu muddetce bu cekilisin olma ihtimali cok dusuk. Gelse bile belirttigim gibi bazi ulke vatandaslari icin acilacaktir. Saygilar.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      lamak sadla
      lamak sadla
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @istanbuladami pozitif seyler yazan insanlarin paylasimlari genel olarak arti alirken, negatif veya notr yazilar eksi aliyor.

      insanlara duymak istedigi seyleri soyleseydim eksi almazlardi. yani burada;

      " bu yil basvurular kesin acilacak, ve hepiniz kazanacaksiniz" deseydim bu yazim artiya bogulurdu. ama polyannacilik oynamayi sevmiyorum. bu da cekilisi cok isteyen insanlari rahatsiz ediyor. sanki green card cekilisi benim yuzumden askiya alinmis gibi veya onun hayal ettigi gelecegi ben yok ediyormusum gibi hissediyor bazi insanlar. Onlari da anliyorum ama hakaret edebilecek seviyede insanlar var. o derece umut baglamislar.

      daha da acmam gerekirse insanlar kendilerini daha iyi hissettirecek seyler duymaktan hoslaniyorlar, bu dogru olmasa da.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      lamak sadla
      lamak sadla
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @Atlantis00, içinde söyledi: DV2027 Sohbet Odası

      @lamak-sadla Bir şeyi de bilmeyin. Ne çok biliyorsunuz her şeyi ya. Çünkü yine çıkmayacak yazıp ünlem koyuyor bir de. Gönderilerine bakın profiline girip sadece insanların umudunu kırıp durmuş. Hayatta her türlü insan çekiliyor da her şeyi bildiğini sanan tipler hiç çekilmiyor be. Hayır nasihat vereceksen de düzgün ver. Bizde zamanında söyledik umut bağlamak sonrasında çok üzüyor arkadaşlar vs. diye ama insan gibi söyledik. Nasıl gidelim peki dediğimizde okul, evlilik yazıp aynı şeyleri söyleyip duruyorlar. Valla çok özlüyorum hep birlikte mangal partileri hayali kurduğumuz zamanları

      Yalan soyleme, surekli umutsuz seyler yaziyormusum falan diye. Sirf soyledigini kanitlamak icin kisiliginden odun verme. Bir cok kez insanlara sans diledim. Biz de bu yollardan gectik. 2010'dan beri basvuruyordum -ki o zaman bu kadar populer degildi. Cikmiyordu ve cikmadi, kimseye cikmiyordu. Ve insanlar her yil husrana ugruyorlardi. Ben bunu gorunce yurtdisina cikmanin baska yollarini aradim ve sonunda kendime uygun olarak bir yol buldum ve gittim. Sen mangal partilerinin hayalini kurmaya devam edebilirsin veya harekete gecip kendi yolunu cizersin, baskalarinin senin yolunu cizmesine musaade edersen daha cok hayal kurarsin. Soylediklerim sana aci gelebilir ama gercek bu.

      Ben kimseye basvurmayin falan demiyorum, herkes basvursun ama gercekten gitmek isteyen insanlar buna bel baglayarak bosa zaman kaybetmesinler. Kendileri icin en uygun yolu bularak o yonde harekete gecsinler. Gercekci oldugum icin senin hayallerini yiktiysam pardon

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      lamak sadla
      lamak sadla
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @tumra Muhtemelen sen de sana ciktigi icin bu foruma ugradin, yani bilgi alisverisinde bulunmak icin. Erkek arkadasin 10 yildir basvuruyor ve kaybolan bir 10 yil... Az mi sence bu? Belki 10 yildir bunun hayalini kuruyordu. Evet kazanan arkadaslarimiz var ama bu denizde ki bir bardak su kadar. Ya digerleri? Ben basvurmayin demiyorum, buna bel baglayarak zaman kaybetmeyin diyorum. Cunku insanlar bu yolu gercekten de bir yol zannediyorlar. Ve tum yil bunun sonucunu bekliyorlar. Umursamayan insanlar zaten oylesine basvuruyor, bazilari ciksada gitmiyorlar. Ama gercekten yurtdisina gitmek isteyen insanlar icin her yil bazi tarihler zulum. Ben de diyorum ki gitmek isteyen arkadaslar harekete gecsinler. Yine basvursunlar ama basvurduklarini unutsunlar ki hayatta hayallerini gerceklestirmek icin bir adim atabilsinler. Bu sekilde her yil ayni hayal kirikligini yasamasinlar..

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      lamak sadla
      lamak sadla
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Uzulmeyin arkadaslar, zaten cikma olasiligi cok dusuktu. Eskiden beri sacma sapan sekilde yonetilmis bir cekilis sistemiydi.
      Oncelikle pasaport sarti sunulmali ki bosu bosuna kimse yer isgal etmesin.
      Ikinci olarak ingilizce dil test sinavindan yeterli bir puan almis olma sarti getirilmeli ki kimse anasina babasina kayni adina basvurmasin herkes kendisi icin ugrassin.

      Bu sekilde yapilsaydi cekilisler gercekten isteyen insanlara cikardi. Bu yuzden bir suru insan da green card kazandim diye dolandirildi, cogu insan bu cekilisi biliyor ama nerden basvuruldugunu bilmiyor. Dolandiricilar green card basvurusu diye cok kisiyi dolandirdi. Arkadaslarim arasinda bile ben kazandim da gitmedim beni aradilar diye kamiller vardi.

      Gitmek isteyen birisi bir yolunu bulur ve gider. Saygilar.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      lamak sadla
      lamak sadla
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @dogucansevik

      Umut fakirin ekmegi umar ha umar umar.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      lamak sadla
      lamak sadla
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @LSkae vay be gencligim geldi aklima.

      2009 yilinda basvurdugum zamanlarda ben de hayal kurardim. Tabi 5 yil kazanamayinca bazi seyler dank etti. Aslinda bu yolla gitmenin imkansiza yakin oldugu dank etti diyebilirim.

      Daha gercekci yollari izlemeni tavsiye ederim. Yasinin genc oldugunu tahmin ediyorum, bence Work And Travel programi ile git ve once gor, bakalim dusledigin Amerika mi yoksa baska birsey mi.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      lamak sadla
      lamak sadla

    lamak sadla tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @kemal85 Gercek su ki, daha once soyledigim gibi DV Lottery, Trump'in bizzat kaldirdigi ve ne onun ne de Amerikan halkinin gundeminde degil.

      Nerdeyse kesinkes olarak soylemek lazim; 30 eylule kadar hicbir olumlu gelisme olmayacagi asikar. Kaldi ki ben mahkeme sonucunun da olumsuz olacagini ve Trump yonetimi, birakana kadar GC cekilisi olmayacagini dusunuyorum.

      Hele world cup' da olaylar olursa Trump'in elini bu hic olmadigi kadar guclendirir. Kendisi disinda herkesi suclayan bir insandan bahsediyoruz. Umarim bir an once DV Lottery acilir ama gercekci olmak gerekirse en erken tarih 30 eylul.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      lamak sadla
      lamak sadla
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @LSkae vay be gencligim geldi aklima.

      2009 yilinda basvurdugum zamanlarda ben de hayal kurardim. Tabi 5 yil kazanamayinca bazi seyler dank etti. Aslinda bu yolla gitmenin imkansiza yakin oldugu dank etti diyebilirim.

      Daha gercekci yollari izlemeni tavsiye ederim. Yasinin genc oldugunu tahmin ediyorum, bence Work And Travel programi ile git ve once gor, bakalim dusledigin Amerika mi yoksa baska birsey mi.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      lamak sadla
      lamak sadla
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @istanbuladami pozitif seyler yazan insanlarin paylasimlari genel olarak arti alirken, negatif veya notr yazilar eksi aliyor.

      insanlara duymak istedigi seyleri soyleseydim eksi almazlardi. yani burada;

      " bu yil basvurular kesin acilacak, ve hepiniz kazanacaksiniz" deseydim bu yazim artiya bogulurdu. ama polyannacilik oynamayi sevmiyorum. bu da cekilisi cok isteyen insanlari rahatsiz ediyor. sanki green card cekilisi benim yuzumden askiya alinmis gibi veya onun hayal ettigi gelecegi ben yok ediyormusum gibi hissediyor bazi insanlar. Onlari da anliyorum ama hakaret edebilecek seviyede insanlar var. o derece umut baglamislar.

      daha da acmam gerekirse insanlar kendilerini daha iyi hissettirecek seyler duymaktan hoslaniyorlar, bu dogru olmasa da.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      lamak sadla
      lamak sadla
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @Emre-Kurtulmuş peki yukarda eksilenen yazimda ne gibi bir hata varda millet eksilemis?

      Ayrica yazi o kadar soluk ki okunmuyor.. Bazi insanlar ayni fikirde olmadigi icin eksi veriyorlar. Sonra yazi soluklasinca itibarsizlasiyor ve kimse okumuyor bunun uzerine.

      Bence bu dogru bir sistem degil. Bakin yukarda ki sahis benim yazimin altina benimle ayni fikirde olmadigini beyan edip hakaret etmis. Ama hangi noktalari yanlis buldugunu belirtmemis. Bu suna benziyor; bir bilim adami dunyanin yuvarlak oldugunu ispat edecek bulgulari paylasiyor ve akabinde duz dunyacilar bu fikri begenmeyerek kitabin yayilmasini engelliyor. Soluklasan her yazi sizce yanlis bir fikrin urunu mudur?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      lamak sadla
      lamak sadla
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @Serapp tesekkur ediyorum bilgim yoktu. ben mesajlarimin soluklasmasina anlam veremedim. Bu biraz okumayi zorlastiriyor. Keske bu sistemi kaldirsaniz. Saygilar

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      lamak sadla
      lamak sadla
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @istanbuladami

      Biraz chatgpt ile sureci analiz ettim bilmedigim seyler ogrendim. Program Trump zamaninda pandemi sebebiyle aksamis. Bunu hatirliyorum randevu alinamiyordu. Bu yuzden 20/21 talihlileri malesef haklarindan yararlanamadilar. Trump'in getirdigi bu yasak Biden tarafindan kaldirilmisti ama yine de kazanilmis haklarindan yararlanamadilar. Mahkeme aksi yonde karar verdi ve haklari yandi.

      2025 Ekim ayinda acilmasi beklenen cekilis acilmadi, hukumet hicbir aciklama yapmadi. Bir anda aslinda cekilis durduruldu. Bundan 2 ay sonra suresiz durdurulduguna iliskin karar aciklandi. Trump GC Lottery sistemini begenmiyor. Aslinda gocmen istemiyorum demiyor, secici olmak gerektigini soyluyor. Bu biraz da sizin ne anladiginiza bagli. Soylemlerini soyle aktarayim:

      "Diğer ülkeler bize en iyi insanlarını göndermiyorlar, en kötülerin en kötüsünü (the worst of the worst) bir torbaya koyup bize çekilişle yolluyorlar."

      "yetersiz denetimle ülkeye girenler Amerikalılara zarar veriyor"

      2026 yilinin basinda yaptigi konusma:

      "Ülkemizi seven, çok çalışacak ve değerlerimize uyum sağlayacak kişilerin yasal yollardan gelmesine her zaman izin vereceğiz; ancak artık kim olduğunu bilmediğimiz kişilere piyangoyla vize dağıtma dönemi sona ermeli."

      Trump bu cekilisi saniyorum kaldirmak istiyor, ama onunde ki engel yuksek mahkeme. Diversity Visa Programı'nı (Green Card Lottery) kaldırmak için Kongre'ye birden fazla yasa tasarısı sunuldu.

      H.R. 1241 – SAFE for America Act of 2025
      H.R. 3466 – SMART Act

      Ama bunlar yasalasmadi. Yasanin cikartilmasi icin 7 farkli asama var. Bu yuzden hala kaldirilmadigini soyleyebiliriz. Ama net bir sekilde sunu anlamak ve kabul etmemiz gerekiyor ki Trump bu sistemi tamamen kaldirmak ve puan bazli (Kanada'da ki Express Entry) sistemine benzer bir secim sistemi getirmek istiyor. Yil sonunda (eylul 2026) yuksek mahkemenin karari da merak konusu. Ama Amerikan baskaninin da fantastik yetkileri var "(INA) 212(f)" gibi, bu yasa maddesi sunu soyluyor:

      Eğer başkan, herhangi bir yabancı grubun ABD'ye girişinin ülke çıkarlarına zarar vereceğine inanırsa, bu kişilerin girişini istediği süre boyunca askıya alabilir.

      Yani kaldiramaz ama suresiz olarak askiya alabilir. Aldi da... Trump tum yetkilerini zorluyor.
      Yuksek mahkeme ve Trump iliskisiini inceledigimde ise yapay zeka soyle bir bilgi verdi:

      Şu anki Yüksek Mahkeme, Trump'ın ilk döneminde atadığı üç yargıç sayesinde 6-3 muhafazakar çoğunluğa sahip. Bu durum, mahkemenin genellikle Trump'ın politikalarına (özellikle ulusal güvenlik ve yürütme yetkisi konularında) daha yakın bir çizgi izlemesini sağlıyor. Ancak bu, "her zaman onay verecekler" anlamına gelmiyor.

      Daha once ters dustukleri konular olmus ama bu GC cekilisi icin ne olacagi ise tam bir muamma. Ama Trump'in hala 2 yildan uzun bir suresi var. Bu da oldukca uzun bir sure.

      Tahminim su ki:

      Trump bu sistemi kaldirmak icin orta yola basvuracak cunku yasayi kaldirma yetkisi yok. Ama bu uzlasmalar da kendi baskanliginin sonuna dek surecektir. Cunku amaci oyalayabildigi kadar oyalamak. Daha sonra bahsettigim gibi basta yuksek profilli insanlardan, puan sistemine gore bir cekilis sonra ise tamamen cekilisin kaldirildigi ve basvuruyla GC kazanma hakkinin dogdugu bir sistem

      Aslinda cogunuz bunu sacma bulsa da bu bir cogunuz icin bence cok daha iyi bir sistem olurdu. Milyonlarca insanin basvurdugu ve %0.05'nin kazandigi ve daha azinin Amerika'ya ayak basabildigi bir sistem yerine, dil bilen, egitimi yuksek insanlarin one gecebildigi bir sistemde daha fazla sansiniz oldugunu soyleyebilirim. Tabi Trump'a guven olmaz orasi ayri.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      lamak sadla
      lamak sadla
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @ayvalik10 Amerikalilarin umrunda bile degil green card cekilisleri. Amerikalilar zaten kendilerini etkilemeyen hicbirseyi de umursamazlar. Yani bu konu gundemde degil. Bu yuzden Green Card yonunden Trump uzerinde hicbir baski yok. Zaten Trump hicbir musluman ulkesinden goc almak istemiyor. Acik acik biz neden ortadogu ulkelerinden goc aliyoruz, Avrupa ulkelerinden goc almaliyiz, dedi . Kendi doneminde Green Card'i getirse bile sadece belirli ulkeler icin acacaktir. Bazi insanlar burada Polyanna gibi iyimser seyler yazsa dahi bu hicbirseyi degistirmeyecek. Benim tahminim yeni hukumet gelene dek bu soz konusu bile olmayacak. ABD bugune dek yasadisi gocmenleri ucuz is gucu diye nitelendirdigi icin dokunmuyordu. Ama Trump bu bahaneyi kullanarak hepsini postalamaya calisiyor. Tabi ki yasadisi vs olmasi umrunda degil, o yasal olarak bunu yapabildigi, yani onunde bir engel olmadigi icin bunu yapiyor. GC cekilisinden de gordugumuz uzere Trump sadece illegal gocmen degil, Avrupa disindan kalici hicbir gocmen almak istemiyor. Elinden gelse vatandas olmayan tum orta dogu, asya, latin ulkelerinden gelen insanlari geri gonderir. Trump oldugu muddetce bu cekilisin olma ihtimali cok dusuk. Gelse bile belirttigim gibi bazi ulke vatandaslari icin acilacaktir. Saygilar.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      lamak sadla
      lamak sadla
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @ayvalik10

      ispatimi hemen soyluyorum; Green card cekilisleri 1990 yilindan beri (35 yildir) suregelmekte. 2025 yilinda program askiya alindi. Askiya alinma sebebi Trump'in "gocmen politikasi". Trump gorevi birakmadigi surece bu program askida olmaya devam edecek.

      Trump veya cumhuriyetciler bir sonraki secimi kaybederse yeni baskanin gorevi devralacagi tarih 20 Ocak 2029.

      Umarim aydinlatabilmisimdir. Saygilar.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      lamak sadla
      lamak sadla
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @yusuf-çetin dv28 de olmayacak.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      lamak sadla
      lamak sadla
    • RE: Bavul Hazırlama - Yeni Hayat , Yeni Bir Başlangıç ...

      @mlsscu atistirmaliklar paket icerisindeyse birsey demezler.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      lamak sadla
      lamak sadla