Kısaca Hong Kong Mülakat Sürecim
Dosya numaram 5 binlerde olduğu için Ankara’yı bekledim ancak riske atmanın gereksiz olduğunu düşünerek dosyamı Viyana taşıdım. Viyana’ya Mail attım her zaman çok kibar ve iyi şekilde cevap verdiler. Ancak şengen vizesinden Red yedim. Hemen hiç vakit kaybetmeden neredeyse Dünya’daki bütün konsolosluklara mail attım. Fas haricinde hepsi olumsuz yanıt verdi. Ancak Fas okuduğum kadarıyla genelde sorun yaşatıyormuş bu yüzden en son seçenek olan Hong konga mail attım ertesi günü kabul aldım. Şubat ayı gibi randevu mu aldım. Sağlık raporu için doktora başvurdum ancak yine önüme engel çıktı ciğerlerimde leke gözükmüş. Balgam testi verdim 2 ay beklememi söylediler. Sonuçlarım negatif geldi ancak ikinci doz aşılarımı olmam için beni davet ettiler.(Emir büyük yerden gelince gitmek zorunda kaldım) aşılarımı yaptırdım tekrar Türkiye’ye döndüm. Raporumun hazır olduğunu gelip almam gerektiğini ve konsolosluğa randevu için mail atmam gerektiğini söylediler. Hepsini yaptım ve sonunda dün randevuma girip bugün vizemi aldım.
Mülakattan Önce Benden Alınan Belgeler :
Lise diploması
Vukuatlı aile nüfus belgesi
Doğum belgesi
4 fotoğraf
Sicil kaydı
Askerlik belgesi
(Hepsi İngilizce ve Türkçe)
Mülakat aşamasındaki sorular :
Adın soyadın nasıl okunuyor ?
Ne işle uğraştın?
Ne iş yapacaksın? (bunu sormadan söyledim galiba o yüzden sormadı)
Daha önce vize reddi yedin mi ?
Suç işledin mi? Hapse girdin mi?
1 yıldan fazla başka bir ülkede yaşadın mı?
Kaç ülke gezdin?
En sonunda da vizenizin onay alması için öneride bulunacağım 3-5 güne haber bekle dediler ( vizeyi ertesi gün aldım)
Bunun dışında konaklama uçak bileti gibi fiyat odaklı şeyleri yazmak ve düşünmek dahi istemiyorum. Toplamda 6 kere seyahat edip (+aktarmalı uçuşlar dahil değil) 1 aya yakın konakladım varın siz düşünün dostlar çünkü ben düşününce iyi olmuyorum 
İnsanları çok kibar ve görüntüsü çok güzel olsada şehir çok kötü kokuyor, hele bir meyve var durian adında her yerde satılıyor ve resmen sulu çöp kokusu + tuvalet kokusu gibi (Allah günah yazmasın)
Bana göre en ucuz yiyecekler 7 elevende ki hazır sandiviçler ve mc donaldstaki tavuk hamburgerdi .
Evet bu kadardı arkadaşlar her şeyi anlattım bitti . Bende bittim sayılır
Amerika da konaklamalar çok pahalı ucuzlar var ancak yorumları çok kötü hamamböceği,tahtakurusu, fare dolu daireler ucuz ne yapacağım nerde kalacağım inanın hiç bilmiyorum. Gideceğiz göreceğiz
Saygılarımla.
)
parası olmadan mücadele edenler sokakta yatıp kalkıyor öyle büyüyor neden kendimi öyle bir duruma sokayım ben ? Bol bol okuyun siz en iyisi