• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. yasvedev
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    Y
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 30
    • En İyi 21
    • Tartışmalı 2
    • Gruplar 0

    yasvedev

    @yasvedev

    63
    İtibar
    101
    Profil Görüntülemeleri
    30
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    yasvedev Takip etme Takip Et

    yasvedev tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      99 dan beri kendim (3-4 sene mektupla üstelik), 2009 dan beri eşimle başvuruyorum çıkmıyor. arada emekli bile oldum. Diyeceğim şu ki şans tamamen, çıkmayacaksa çıkmıyor. O yüzden çok büyük hayallere kapılmayın, çıkmadı diye de kendinizi kapatıp moralinizi bozmayın. ölümlü dünya!

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      yasvedev
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Dayanamadım, 22. başvurumu da yaptım 😞

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      yasvedev
    • RE: DV Lottery En Şanssız İnsanı Kim Sizce?

      @thermo DV Lottery En Şanssız İnsanı Kim Sizce? içinde söyledi:

      @arnblt DV Lottery En Şanssız İnsanı Kim Sizce? içinde söyledi:

      Benim fikrim tamamen şans olduğu yönünde.
      Bu sene bir aileye hem eşine hem kendisine çıktı. İki sene önce benim de tanıdığım bir bayanın hem kendisine hemde oğluna çıktı ayrı ayrı.
      Bizim iş yerinden 3 kişiye çıktı ilk seferinde. ama aynı iş yerinde 10 senedir çıkmayan da var.
      Fotoğraftan elenme işinin çok abartıldığını düşünüyorum. Belli basit şartları sağlayan tüm fotolar kabul ediliyordur.
      Bizim forumdan da 18.nci seferde çıkan vardı.

      Rekor 18 miş. Fotoğraf işi abartılıyor mu 🙂 Evet doğru ama eğer fotoğraf uygun değilse 18 rekorunu 20-30 çıkması söz konusu olur. Senin ki şanslı yılda çıkmış. Bugünlerde gitmek daha zor, malum dolar kuru.. Bana bu konuda yol gösterebilir misin? Fotoğrafın ölçüler için?

      rekor bendedir, dile kolay 20 sene, 23 yaşımda başladım 43 yaşındayım..

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      yasvedev
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Kaldı 15 saat ama ben pazar ya da pazartesi bakarım artık. İlk başvurumda mektup beklemiştim aylarca, online a geçince çekiliş saatini 4 gözle bekledim. 21 sene kısmet olmadı. Çıkana ilk başvurusunda çıkıyor genelde çevremden gözlediklerim... Şu an maddiyat sorunum yok, ev araba motoru satsam 130.000 dolar eder, emekli maaşım 1.000 dolara yakın... Aşağıdaki fıkra gibi artık takmıyorum😂 Çıkarsa da artık tek derdim 4 kedi ve 2 köpeği nasıl güvenle yanımda götüreceğim olur, balıkları götüremem sahiplendiririz artık akvaryumdakileri 😏

      Fıkra: "Temel ishal olmus..
      İshal olan Temel hastaneye gitmiş.
      Doktor dahiliye servisine sevk etmiş.
      Ancak evraklar karıştığı için Temel'i psikiyatriye yatırmışlar.
      Bir süre sonra, sevki yapan doktor Temel'e rastlamış.
      "Yahu sen ne arıyorsun psikiyatride?"
      "Bilmem buraya yatırdılar işte" "Peki, ishalin geçti mi?"
      Temel'den yanıt: "Yoo, aynen devam ediyor ama, artık kafama takmıyorum."

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      yasvedev
    • RE: DV2023 Sohbet Odası
      1. başvurum bu sene, emekli bankacıyım 8 küsur maaşım var (daha zamda almadık). Çalışırken istifa edip giderim diye gözü karartmıştım, maddiyatı akrabadan karşılar ev araba motoru satarım giderim diyordum. Yıllar yılları geçti, sağlık nedenleri ile erken emekli oldum. Elçiliğin iki kişi için istediği paranın iki kat fazlası hesabımda duruyor, ev araba motora dokunmadan bile çıksa gideceğim ama maalesef ki çıkmıyor! Çıksa da zaten eşimle öyle sıcak yerler değil en kuzey ve doğa ile içiçe yerleri istiyoruz, belki Alaska.. Japon motor tamirinden anlarım, inşaattan anlarım, yazılımdan anlarım; motor tamircisi olurum hiç bir şey yapamasam. Ha dersiniz burada o işleri niye yapmıyorsun? Burada yapılmaz, insanı ile, pisliği ile, sefalet ortamları ile uğraşılmaz! Tek istediğimiz huzur, yaş 50 ye doğru gidiyor, tek istediğimiz ömrümüzün kalanını huzur içinde ve saçma sapan gündemlerle geçirmemek, bir de artık çocuk yapmak...
      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      yasvedev
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @Kramer Bu senede başvurursam 25 olacak 2009 dan beri çift başvuru üstelik; Emekli bile oldum, buradaki evimi kiraya versem, emekli maaşımla 30 bin yapıyor (1.500 dolar anca)! Eşim artık boşanalım, orada evlen GC al bir süre sonra beni aldırırsın kıvamına geldi, ABD de dul akrabamda var ama, aması işte bizim yaşımıza geldiğinizde evlilik öyle oynanacak bir oyun olmaktan çıkıyor, gençken ne yaptıysanız o...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      yasvedev
    • RE: DV2020 bekleme odası

      20 yıldır ben (ta posta ile başvuru döneminden beri), 10 yıldırda eşim çıkmıyor lanet olası 😞 sırf bunu yazmak için üye oldum 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      yasvedev
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @T-C-Kubilay-Dikici yaş 48 gene başvurdum 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      yasvedev
    • RE: [Arşiv] Ücretsiz DV2024 Green Card Çekiliş Başvurusu Nasıl Yapılır?

      YENİDEN BAŞVURURSAN İKİSİ DE İPTAL OLUR

      Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
      Y
      yasvedev
    • RE: DV2023 Sohbet Odası
      1. sene de boş, seneye 24. denemeyi bekleriz artık!!!
      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      yasvedev

    yasvedev tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @Atlantis00 Üslubuna dikkat et önce!

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      yasvedev
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @Onurfidan 50 bin üzerni emekli maaşı alıyorum. birikmişimde var. Ama eşim çalışmasa ben geçinemem ve ben bu kadar rahat değilim, size bu rakamları çok yüksek diye mi anlatıyorlar!

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      yasvedev
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      ben az önce baktım eşimle bana gene hnbs 🙂 50 ye 2 sene kaldı, ondan sonra çıksa ne olur çıkmasa ne olur. öyle de böyle de yaşanıyor içine hayal kırıklıklarını gömüp...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      yasvedev
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @HayallerimveBen arkadaşım evini satıp faize yatırmıştı emekli ikramiyesi ile beraber, faizi sürekli anaparaya kattı hiç dokunmadı. ancak şu an bankadaki parası sattığı evin şu anki değerinin 3 te 1 i bile değil!

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      yasvedev
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Kunfeyekun hazırda ev altın araba harici 50 bin dolarım var, varlığıma güvenemiyorum bile. sen 20 bin dolara nereden ev dükkan alıyorsun merak ettim!

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      yasvedev
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @T-C-Kubilay-Dikici yaş 48 gene başvurdum 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      yasvedev
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @alplion internet başvurusu yoktu o zamanlar, bir çıktı alıp elle doldurup fotoyu yapıştırıp ptt ile abd ye gönderiyordun. kazanırsan posta cevabı geliyordu.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      yasvedev
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      99 dan beri kendim (3-4 sene mektupla üstelik), 2009 dan beri eşimle başvuruyorum çıkmıyor. arada emekli bile oldum. Diyeceğim şu ki şans tamamen, çıkmayacaksa çıkmıyor. O yüzden çok büyük hayallere kapılmayın, çıkmadı diye de kendinizi kapatıp moralinizi bozmayın. ölümlü dünya!

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      yasvedev
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @Kramer Bu senede başvurursam 25 olacak 2009 dan beri çift başvuru üstelik; Emekli bile oldum, buradaki evimi kiraya versem, emekli maaşımla 30 bin yapıyor (1.500 dolar anca)! Eşim artık boşanalım, orada evlen GC al bir süre sonra beni aldırırsın kıvamına geldi, ABD de dul akrabamda var ama, aması işte bizim yaşımıza geldiğinizde evlilik öyle oynanacak bir oyun olmaktan çıkıyor, gençken ne yaptıysanız o...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      yasvedev
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Valla gençseniz ilk seferinde çıktı çıktı, çok istiyorsanız alternatif yollar arayın evlilik, iş vb. Benim gibi inada bindirirseniz 24 senedir çıkmasını bekler durursunuz, yaşta gitti; bahsettiğim diğer seçenekleri gözüm yiyemiyor artık... Gençliğim zaten bu zihniyet yüzünden harap oldu gitti ,10 gün sonra düzen değişmezse ya kendimi tamamen kapatıcam artık ya da birikmişimle az gelişmiş ama rahat yaşayabileceğim bir ülke bakacağım....

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      yasvedev