ABD ye gidince YouTube kanalı açmayı düşünen var mı 
alplion tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Atlantis00 Yorutube da bir sürü insan var. Bazılarını gördükçe buna bile çıkmış bize neden çıkmıyor yeaaa diyorum. Hele bir de ilk başvurusunda çıktıysa deli oluyorum.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@sinatra35 Benim abim ABD vatandaşı onun bulunduğu eyalete yerleşmeyi planlıyoruz. İş konusunda da o yönlendirecek artık. Hele bir çekilişi kazanalım vizemizi alalım iş konusu daha sonra. Ama eşimin elinden her iş geliyor aç kalmayız
Tesisat işinden anlıyor -
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Dikkat ettiniz mi son zamanlarda bütün ünlü YouTuberler ABD de geziyor vlog falan çekiyor. Gitmeyeni kalmadı hepsi de orada. Acaba dedim bir işaret mi
o değil de bize vermezler turist vizesini bunlara verirler deli oluyorum yaaa -
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@mahmutceliker Merhaba başvurular neden bu kadar gecikti bir bilginiz var mı
alplion tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@mahmutceliker Merhaba başvurular neden bu kadar gecikti bir bilginiz var mı
-
RE: Öğrenci vizesi alan kişi evli ise eşler ne yapabilir? (M2 vs F2 vs J2)Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
@Burak-Oral Merhaba F1 vizenizi nasıl aldınız
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Dikkat ettiniz mi son zamanlarda bütün ünlü YouTuberler ABD de geziyor vlog falan çekiyor. Gitmeyeni kalmadı hepsi de orada. Acaba dedim bir işaret mi
o değil de bize vermezler turist vizesini bunlara verirler deli oluyorum yaaa -
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@sinatra35 Benim abim ABD vatandaşı onun bulunduğu eyalete yerleşmeyi planlıyoruz. İş konusunda da o yönlendirecek artık. Hele bir çekilişi kazanalım vizemizi alalım iş konusu daha sonra. Ama eşimin elinden her iş geliyor aç kalmayız
Tesisat işinden anlıyor -
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@OffGuard Oradan ev alma gücünüz varsa gc çekilişini beklemeden direk oradan ev alarak oturum izni alınamıyormuydu öyle bir şey vardı sanki.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@melisa6 Evet formu doldururken pasaport bilgilerinizi girmeniz gerekiyor. Pasaport olmadan da form dolduruluyor ama ilerleyen zamanda pasaportu aldığınızda formu açtırıp bilgileri girmeniz gerekiyor ama formu açtırmak da bildiğim kadarı ile biraz uğraştırıcı mail falan atmanız gerekiyor öyle açılıyor diye biliyorum. Formu da sonuçlar açıklandıktan sonra istediğiniz zaman doldurabilirsiniz son tarih diye bir şey yok. Ama mümkün olduğunca tez zamanda doldurup göndermeniz sizin yararınıza. Bildiğim kadarıyla cevaplamaya çalıştım
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@onuru Ben yenilediğim halde çıkmıyor
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@mrt-gkce Başka ülkeyede mi taşımayı düşünmediniz