• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. hasnotbeen
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 67
    • En İyi 37
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    hasnotbeen

    @hasnotbeen

    83
    İtibar
    377
    Profil Görüntülemeleri
    67
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    hasnotbeen Takip etme Takip Et

    hasnotbeen tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Amerika'da Yaşayanlardan Yaşam Maliyeti Örnekleri

      Arkadaşlar konu ile ilgili bir örnek de ben vereyim. 43 yaşında GC çıkıp amerikaya giden bir abim var. Giderken bildiği ingilizce yes no. İlk etapta haliyle çok zorlanmış. Dil öğrendikten sonra üni bitirmiş. Ama şu anda elektrik müh. olarak amerikanın önde gelen bir firmasında çalışıyor. 16 senedir orada ve vatandaş. Özetle azim, zeka, beceri, sabrınız varsa kimsenin sırtı yere gelmez amerikada.

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      hasnotbeen
      hasnotbeen
    • RE: DV2020 bekleme odası

      Son üç senedir has not been yazısını görmekten bıkmış biri olarak odada yerimi alıyorum.
      Bu da böyle bir anım.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      hasnotbeen
      hasnotbeen
    • RE: DV2020 bekleme odası

      Şimdi hangi yıldayız. 2018. Sil son iki rakamı, ne kaldı 20. Hangi yılın çekilişine yelken açtık. 2020. 20+20=40 yapaaar. (Yok lan bu o değil). Benim kaçıncı girişim. 3. Çarp 40 ı. 3×40=120. Başta ne bulduk. 20. Topla 120+20=140. Yani çekilişin açıklanmasına kaldı 140 gün. Bu da totem olsun bakalım. Çıkarsa editlerim. Çıkmazsa ekime kadar yolu var (yanlış anlamayın yeni başvuru için) 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      hasnotbeen
      hasnotbeen
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @izmir-tabyaları TDK: Yığın (yigin değil)

      1. isim Bir şeyin yığılmasıyla oluşturulan küme, tepe
      2. Birçok kimsenin veya nesnenin bir araya gelmesiyle oluşan kalabalık, küme, kitle, kütle
        Bu da link;
        http://www.tdk.gov.tr/index.php?option=com_gts&arama=gts&guid=TDK.GTS.5bd33d27c60817.37087485

      Espirili bir dil oması amacı ile yazdım. Gerginliğe gerek yok.

      Sorum işin teknik yanını bilenler için hala geçerli.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      hasnotbeen
      hasnotbeen
    • RE: Randevu tarihini kaçırdım 😢

      Vay arkadaş. Konuyu imdb 8+ gerilim filmi tadında yaşadım ve sonucunda vizeyi almanızla derin bir oh çektim. Darısı başımıza. 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      hasnotbeen
      hasnotbeen
    • RE: DV2020 bekleme odası

      Eveeet. Günün anlam ve ehemmiyeti açısından linki bırakıyorum.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      hasnotbeen
      hasnotbeen
    • RE: Yasam Masrafi Kiyaslamalari ABD vs. Turkiye

      @gkhanfeez bu yazdıklarınızı Türkiye de almaya kalksak böbreğin birini markette bırakır çıkarız. (Zenginler STFU).

      Alışveriş ve Mutfak içinde yayımlandı
      hasnotbeen
      hasnotbeen
    • RE: Amerika'da ikinci el araba almak

      @goodluck 1.2tsi ya da tsi motorları hafife alma. 1.6 hondalar iyi bilir 1.2tsi ları. Az nal toplamadılar. Ekonomi açısından VW bence en iyisi. He amerikada kükreyen bir araç alınırmı, hell yeah.
      Bu arada bisiklet deyince. Yıllardır bisiklet binerim. Olurda amerikaya gelirsem carbon bir Trek alırım diye hayal ediyordum. Malum TR de 60 binden başlıyor. Sonra baktım ki orada da 14K$ mış. Aman tanrım didim.

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      hasnotbeen
      hasnotbeen
    • RE: Greencard çekilişi kalkıyor (Mayıs ayı yasa tasarısı)

      Kimse yanlış anlamasın onu baştan söyleyeyim de. Ya da anlasın fark etmez.

      Bana göre çok da yerinde bir uygulama olur. Mevcut sistemde GC kazanan bir kişi 2 çocuk 1 eşle beraber 3 kişinin hakkını gasp etmiş oluyor. Ayrıca artık dur lan GC diye birşey varmış başvurayım kıyıda kenarda dursun diyip hasbel kader kazanıp ta gitmeyen ya da imkanı olmadığı için gidemeyen binlerce vasıfsız da böylelikle kuru kalabalık yapmamış olur. Hatta başvuru için ücret bile alsın (100,200,300 $ gibi rakamlar). O zaman başvuru oranı mevcudun %10 kadar olur ve en azından gerçekten gitmek isteyen şansını dener.

      Şimdi ailesi ile gitme hayali kuranlar tarafından linç de gelebilir ama şöyle düşünün 4 kişilik bir araca binmek 4 kişi talip oluyor normalde dördü de binebilecek o araca ama şoför ailesini de aldığı için diğer 3 kişi mağdur ediliyor. Eee adalet?

      Arkandayım Trump reis. Daha da katı kurallar getir ki kuru kalabalığı, geldiği çöplüğü gittiği yere de götürmek isteyen boş insanları, şansı ile onlarca kişinin hakkını yok edenlerin önünü kes.

      He derseniz ki böyle olunca sana çıkacak mı. En azından şansımız üçe beşe katlanacak. Belki de on'a.

      Gündem içinde yayımlandı
      hasnotbeen
      hasnotbeen
    • RE: Yasam Masrafi Kiyaslamalari ABD vs. Turkiye

      @bahadır-kaplan Türkiye'nin artılarını şöyle sıralayabilirim.
      Örneğin asgari ücretli bir çalışan kira faturalar çıktıktan sonra kalan yaklaşık 600 tl ile 20 kg et, haftalık; 2 kg yumurta, 2 kg peynir, 1 kez sinema,
      Asfhjkşişkslfşg şaka şaka. 1 gram artısını göremiyorum.

      Alışveriş ve Mutfak içinde yayımlandı
      hasnotbeen
      hasnotbeen

    hasnotbeen tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Greencard çekilişi kalkıyor (Mayıs ayı yasa tasarısı)

      @erkangeziyor Dünya genelinde kazanılmış hak geri alınmaz. Afrika kabile devletleri ve ülkemiz gibiler hariç. Bu konuda adaletin en iyi temsil edildiği ülkelerden biri de Amerika. O yüzden mevcut 2020 talihlilerini yaşa çıksa bile etkilemez diye düşünüyorum. Sonuçta Amerika Türkiye gibi ortaçada yaşayan bir ortadoğu çöplüğü değil.

      Gündem içinde yayımlandı
      hasnotbeen
      hasnotbeen
    • RE: Greencard çekilişi kalkıyor (Mayıs ayı yasa tasarısı)

      Kimse yanlış anlamasın onu baştan söyleyeyim de. Ya da anlasın fark etmez.

      Bana göre çok da yerinde bir uygulama olur. Mevcut sistemde GC kazanan bir kişi 2 çocuk 1 eşle beraber 3 kişinin hakkını gasp etmiş oluyor. Ayrıca artık dur lan GC diye birşey varmış başvurayım kıyıda kenarda dursun diyip hasbel kader kazanıp ta gitmeyen ya da imkanı olmadığı için gidemeyen binlerce vasıfsız da böylelikle kuru kalabalık yapmamış olur. Hatta başvuru için ücret bile alsın (100,200,300 $ gibi rakamlar). O zaman başvuru oranı mevcudun %10 kadar olur ve en azından gerçekten gitmek isteyen şansını dener.

      Şimdi ailesi ile gitme hayali kuranlar tarafından linç de gelebilir ama şöyle düşünün 4 kişilik bir araca binmek 4 kişi talip oluyor normalde dördü de binebilecek o araca ama şoför ailesini de aldığı için diğer 3 kişi mağdur ediliyor. Eee adalet?

      Arkandayım Trump reis. Daha da katı kurallar getir ki kuru kalabalığı, geldiği çöplüğü gittiği yere de götürmek isteyen boş insanları, şansı ile onlarca kişinin hakkını yok edenlerin önünü kes.

      He derseniz ki böyle olunca sana çıkacak mı. En azından şansımız üçe beşe katlanacak. Belki de on'a.

      Gündem içinde yayımlandı
      hasnotbeen
      hasnotbeen
    • RE: DV2020 Kaybedenler Kulübü (Kulüp Üyelerine Özeldir)

      @mehmet-js Ağa bu dediklerine para dayanmaz. Sonuçta çalışma iznin olmayacak.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      hasnotbeen
      hasnotbeen
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @uysalkedi Geldim bile 😕

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      hasnotbeen
      hasnotbeen
    • RE: DV2020 Kaybedenler Kulübü (Kulüp Üyelerine Özeldir)

      Ben de geldim kulübe. Seneye katılırsam da ne olayım. Yok arkadaş şans olsa zaten ortadoğu çöplüğünde doğmaz çöllü aptal isnaların bol olduğu mitlerin hakim sürdüğü bu saçma coğrafyada olmazdım. Sayfalar ca yazdım yazdım sildim, o kadar çok isyan ve küfür edeceğim konu var ki. Kısaca LANET OLSUN SANA ORTADOĞU.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      hasnotbeen
      hasnotbeen
    • RE: DV2020 bekleme odası

      Eveeet. Sonunda o meşhur ibareyi ben de gördüm. Şimdi kaybedenler kulübüne uğrayıp ortadoğu çöplüğünde takılı kalmanın lanetini yaşamaya devam.
      Bu arada ................... (Burada tonlarca küfür var)

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      hasnotbeen
      hasnotbeen
    • RE: DV2020 bekleme odası

      Şimdi girebildim. Tüm bilgileri girip gönderdim hoooop time out. La durduk yere kalp hastası olacam.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      hasnotbeen
      hasnotbeen
    • RE: DV2020 bekleme odası

      Site açıldı ama Check Status dediğim anda mort.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      hasnotbeen
      hasnotbeen
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @brkgrms +1

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      hasnotbeen
      hasnotbeen
    • RE: DV2020 bekleme odası

      Aha @jesus-christ reis yoruma like attı. İlahi bir işaret. 😎
      İç ses ; ateistsin olm sen.
      Yine iç ses ; la bir dur zaten ortalık karışık.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      hasnotbeen
      hasnotbeen