• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Sencerium
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 4
    • Takipçiler 4
    • Konu 2
    • İleti 245
    • En İyi 151
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Sencerium

    @Sencerium

    356
    İtibar
    499
    Profil Görüntülemeleri
    245
    İleti
    4
    Takipçiler
    4
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum Pendik Yaş: 36

    Sencerium Takip etme Takip Et

    Sencerium tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      bizde düşünceye saygı yok maalesef. ABD ye gitmek istiyorum diyorum ya manyakmısın türkiyede iyi kazanıyorsun gidip ne yapacaksın diyorlar. Anlatamıyorum adam benim motivasyonum paradan ziyade ülkedeki yozlaşma yarın öbür gün çocuğumu böyle bir ortamda büyütmek istemiyorum. İkinci olarak yaptığın işe saygı duyulmaması. Patron geliyor sana aylık 25-30 bandında para veriyor ama patron ya hiç bilgisi olmadığı halde benim mühendisliğime laf ediyor. en son ay başında tartıştık madem benim işimi benden iyi biliyorsunuz çıkartın beni işten siz yapın deyincede ya biz senden memnunuza lafı çeviriyor. üçüncü durum tabiki para burada okuyanlar yanlış anlamasın ego kasmank gibi bir niyetim yok sadece ne paralar alıp neler yapabildiğimizi anlatmaya çalışıyorum. hanımla ben toplamda eve 45 bin civarı para sokuyoruz iyeceksinizki güzel para. arkadaşlar öyle olmuyor evimin kirası 8000 aidatım 2000 aylık market alışverişimiz 3000 faturalrım 1500. 2004 model boktan bir fiesat aldım onun kredi ödemesi var ee insan oğluyuz ıvır zıvır borçlarımız var. Her ay excelde aldı verdimizi tuttugum tabloya yaptığımız tüm harcamaları yazınca elde kalan nakit para 5000 bununda mutalaka yarısı yatırım için olurda gc çıkarsa diye ya altına ya dolara atıyoruz. burada zoruma giden sey şu 2 kişi it gibi çalışsarak acak rahat yaşayabiliyoruz. orada işler oyle değil tek kişinin çalışması burada aynı standartı hatta üstünü yakalatabılıyor. daha iyi arabaya biniyorsun daha iyi evde oturuyorsun hatta ev alabiliyorsun. Bu durumu çevreme anlatmaya çalışınca ancak kötülüyorlar yok abd şöyle yok abd böyle yok ülkemiz cennet. Evet ülkemiz cennet ama cenneti cehenneme çeviriyorlar maalesef bu partiyle alakalı değil mevcut parti gitse yerine başkası gelsede sistem bizim ülkemizde bu verginin vergisinin vergisini alırlar bu kadar. off sabah sabah ne doldurmuşum içimi bütün kötü duygularımı kustum kusura bakamayın 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Sencerium
      Sencerium
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      herkese günaydın. 50 gün kaldı yani vay bee 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Sencerium
      Sencerium
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      ya arkadaşlar yemin ediyorum iş olsun hayat olsun inanın yormaya başladı. Rabbimden dileğim mayıs ayında gc çıkması ve bir an önce abd ye yerleşmek. Çok doluyum eminim ki buradaki herkeste aynıdır diye düşünüyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Sencerium
      Sencerium
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Şafak 54 Herkese günaydın 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Sencerium
      Sencerium
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      cümleten günaydın haydi bakalım adım adım yaklaşıyoruz mutlu sona 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Sencerium
      Sencerium
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      herkese topluca günaydın kaldı 39 heyecan tavanda. GC çıksada çıkmasada boş duruyormuyuz hayır dün 5 iş başvurusu yaptım bugunde iş başvurularına devam bakarsınız sponsorlu gc alırız 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Sencerium
      Sencerium
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Geçen sene en az 50 kişi burada mangal muhabbetleri yaptık. 2024 odasında hala o gönderiler var ama neticede 50'de 0 çektik 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Sencerium
      Sencerium
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @Tuna-1 hayır dostum abd'ye gittiysem Türk mahallesinde yaşamak istemiyorum. Bir an önce Türklerden kopup adapte olmak için New Jersey istemiyorum.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Sencerium
      Sencerium
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @ibrahimasar hemen olaya el koyuyorum @Emrah-Borazan kardeş. @ibrahimasar beyide hemen listeye alalım. Kendisi baş konuk olarak listeye eklersen sevinirim 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Sencerium
      Sencerium
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @Emrah-Borazan ya yemin ediyorum şu mangal hayali şuan aklımı başımdan alıyor 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Sencerium
      Sencerium

    Sencerium tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Emrah-Borazan sen hala buradamısın ya 🙂 hayırsız herif. Bu arada şaka maka 2 yıl önce dönen mangal muhabbetinin başlangıcını olan o 2 kişi biziz 🙂 hatta 2 sene önce çok güzel bir istanbul buluşması yapmıştık forumdakilerle o zaman bebişlerim yoktu şimdi ikiz kızlarım var 1 yaşında vay be nereden nereye gelmişiz emrah. Neyse gc çıkarsa amerikada çıkmazsa yazın senın evde buluşuyoruz 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Sencerium
      Sencerium
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Emrah-Borazan sana yazıklar olsun 🙂 neyse bu muhabbeti daha fazla germeyeceğim ama kafamı bozarsan yengeyi arar senin hakkında ileri geri konuşurum 🙂 yapay zeka çok gelişti senin sesinden oyle tapeler üretirimki ben sana elimi sürmem yenge seni bıçaklar zaten 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Sencerium
      Sencerium
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @hashirama @Emrah-Borazan ile biz bile denk gelemiyoruz 🙂 önceden arardı hayırsız neredesin diye dün ben aradım sen neredesin diye düşün 🙂 bu emrah çok değişti anlatamam sana 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Sencerium
      Sencerium
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Emrah-Borazan bende ara ara buradayım ama 2024 deki tat yok o yüzden millete bulaşmıyorum 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Sencerium
      Sencerium
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @hashirama hatırladım 🙂 yok chicagodan vazgeçmiştik en son karar texas olacaktı ama olamadı 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Sencerium
      Sencerium
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      o mangalcı tayfadan kaç kişi var burada ya şuanda ?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Sencerium
      Sencerium
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      2 sene önce ben ve @Emrah-Borazan ın başlattığı bir mangal organizasyonu vardı ama tabi o gruptan kimseye çıkmayınca yalan oldu sonrasında da artık salıyorsun Amerika hayalini.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Sencerium
      Sencerium
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      evet gençler şimdiden herkese bol şans 🙂 valla oda atlamaktan bir hal olduk bakalım yeni oda yeni umutlar 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Sencerium
      Sencerium
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      buda gol değiş eşimede banada has not been selected geldi 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Sencerium
      Sencerium
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      valla bilemem zaten geçen sene abd de mangal planı yalan oldu bari burada belimizi düzeltelim 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Sencerium
      Sencerium