sağlık raporu almadık henu z onay almadık
@crazycells anlatayım ben asi olmak istemedim eşimi de yaptırmadım bende deltaplus çıktığı için 21 gün karantina da kaldım eşimde 14 gün kaldı onun ki delta değilmiş heralde , bende mutasyonlu virüsün varyantı diyordu hayat eve sığar uygulamasında oradan bildik, benim ilk günden son güne kadar tam 12 gün süren 38 'in altına düşmeyen ve en son 39.6 derece ye kadar yükselen ateşim oldu ve o nokta da 6 gün hastaneye yattım asi olmadigim için çok pişman oldum özellikle biontech çünkü zatürre başladı kabus gibiydi kollarım delik deşik edildi sürekli serum ve oksijen buruna , ayyy hatirlamak istemiyorum şimdi tekrar olmamak için ne asi var ise oluruz eşim de sadece kuru oksuruk oldu bende öksürük kesildi ama zatürre akciğer tutulumu dendi , bir tavsiyem olcak korona geçirenler kesinlikle 1 ay sonra kardiyolog ve göğüs hastalıklarına gitmeli ve de koronayken 4. veya 5. günü mutlaka akciğer tomografisi çektirmeyi unutmamalı çünkü ben oyle anladım zatürre olduğumu ve ona ayrı ilaç tedavi yapılmasa ilerlerdi ... baya uzun yazdım ne uğraşalım boyle seylerle bu yüzden asi olalım ...
İpek Dedemen Erdur
@İpek Dedemen Erdur
İpek Dedemen Erdur tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: Coronavirus (COVID-19)Gündem içinde yayımlandı
@caglaror size katiliyorum bende.Bende bu sebepten eksiledim arkadaşı.Mesela bende başka bir arkadasimdan etkilenerek asi olmamıştık ama sonucunu fena çektik dediginiz gibi insanlar etkileniyor özellikle karışıksa kafa.. sonucunda hastalıktan sonra aşılandik ve aşılanmaya devam..
-
RE: [Arşiv] DV2021 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
merhaba @gucarslan görüşmeyeli nasılsınız.Bu Bbb Act nedir ? biz davalara katılmamıştık evraklarimizi yollamıştık ancak onay alamadan 30 eylül de süreç bitmişti... şimdi yapmamız gereken bişey var mı ? yoksa KCC den email mi beklicez bu bbb act sonuçlanırsa ?
-
RE: Forum ile İlgili Hatalar, Görüşler, Öneriler ve SorularınızForum Kuralları içinde yayımlandı
@crazycells merhaba daha önce sayfa olusturabileceginizi söylemiştiniz şu konu için hala sayfa oluşmamış durumda; Build back better act plan onaylandı mi göçmenlik için yoksa onaylanmadı mi? konuyla ilgili bilgi alisverisi icin konu basligi olusturmaniz iyi olurdu.
-
RE: Coronavirus (COVID-19)Gündem içinde yayımlandı
Yahu kim neyi isterse eksiler artılarsa artılar kime ne yaa , eger herkes yorum yapabiliyorsa herkes te istediğini beğenir veya beğenmez ne yaptırımı allah aşkına demek ki bazı kişilerin yorumunu beğenmiyorlar ki eksiliyorlar madem buraya yorum yazıyorsunuz sonuçlarını da eleştirel olarak kabul etmeniz gerekiyor.. @Drywall
-
RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@uselessman benim spam a değil gelen kutusuna düşmüş ama ben kontrol etmemişim.
-
RE: ABD vatandaşlığı sonrası Türkiye'ye taşınınca gelen vergi beyan sorumluluğuVergi Sistemi içinde yayımlandı
@Pndspnya merhaba aynı durumlardan bende muzdaripim biz daha yerleşmedik abd ye ama greencard hakkı konsoloslukta onaylanır onaylanmaz abd ye giriş yaptığınız andan itibaren yani 3 yıl önce sizin için , artık vergi mükellefi oluyormussunuz ve türkiye de ki gelir , mal mülk ve ilerde kalacak olan miras icin abd ye her sene form ile beyan etmek zorundaymisiz sadece gelir den vergi ödenirmis , Abd ve türkiye arasında çift e vergilendirme anlaşması olduğundan miras kalacak malların vergisini türkiye ye ödediğiniz zaman abd ye yine beyan etmeli fakat bu durumda abd vergi almazmis. biz de gelmeden daha oraya araştırdık abd de türk muhasebeci bulduk sorduk.
-
RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@goblis tamaaam çok teşekkür ederiz size de hayırlı uğurlu olsun

-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells



kafalar ne zaman karışık değil ki çok teşekkürler -
RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@gucarslan merhaba zaten eylül e kadar alabilirsek gideriz hemen ve o zaman eylul veya ekim gibi denk gelirse 6-7 ay lik hamile olacağım .. sanırım konsoloslukta sıkıntı çıkmaz di mi ? iyi dilekleriniz için teşekkürler

İpek Dedemen Erdur tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Green Card Çekilişi Başvuru ŞartlarıGreencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
@ayvalik10 merhaba nasılsınız sizin bir bilginiz var mı Turkiyede universite açıköğretim fakültesinden mezun birisi Abd de diplomasi gecer li olur mu ? universite mezunu sayilir mi ? @crazycells size sormuştum aslında ama yoğunluktan gormediniz heralde sizde bilgi verebilirseniz çok memnun olurum. Teşekkürler
-
RE: Green Card Çekilişi Başvuru ŞartlarıGreencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
@enemy peki amerika da Turkiyede ki açıköğretim fakültesi gecerli mi? denkliği alınabilir mi ?
-
RE: Green Card Çekilişi Başvuru ŞartlarıGreencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
merhaba @crazycells green card başvurusuna katılmak için açıköğretim üniversitesi mezunu olunsa yeterli mi ? Asıl sorum açıköğretim fakülteleri amerika da geçerli mi ?
-
RE: Forum ile İlgili Hatalar, Görüşler, Öneriler ve SorularınızForum Kuralları içinde yayımlandı
@crazycells şuan tek merak ettiğim konu bu inanın teşekkürler

-
RE: Forum ile İlgili Hatalar, Görüşler, Öneriler ve SorularınızForum Kuralları içinde yayımlandı
@crazycells merhaba daha önce sayfa olusturabileceginizi söylemiştiniz şu konu için hala sayfa oluşmamış durumda; Build back better act plan onaylandı mi göçmenlik için yoksa onaylanmadı mi? konuyla ilgili bilgi alisverisi icin konu basligi olusturmaniz iyi olurdu.
-
RE: Forum ile İlgili Hatalar, Görüşler, Öneriler ve SorularınızForum Kuralları içinde yayımlandı
@admin merhaba "Build back better plan " diye bir durum vardi göcmenlikle ilgili süreci icin ona sayfa acilacakti takip etmemiz icin ama henuz acilmadi.Hic bi yere de yazamıyoruz acaba konuyla ilgili nereye yazıp takip etmeli ?
-
RE: DV2021 Goodluck V Biden Davası (Mayıs 2021)Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
konuyla ilgili başlık açarsanız lütfen iletilerimizi de taşıyınız ki ordan takip edelim. BBB takip için de , haklısınız internet kullanabiliyoruz çok şükür ama ingilizce olarak sizin kadar iyi olmadigimizdan anlayamıyoruz bunun icin ozur dilerim rahatsizlik verdiysem kendi adıma !! @gucarslan
-
RE: DV2021 Goodluck V Biden Davası (Mayıs 2021)Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ruhimücerret @T-A
merhaba bahsettiginizden hiçbirşey anlamadım bbb planı artık yasa olarak oylamayacak mi ? bitti mi şansımız ? @gucarslan -
RE: DV2021 Goodluck V Biden Davası (Mayıs 2021)Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@t-a çok teşekkür ederim green card ile bbb de gelişme olursa paylaşır mısınız ? iyi akşamlar.
-
RE: DV2021 Goodluck V Biden Davası (Mayıs 2021)Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
bbb onaylandi mi ? son durum nedir ? @gucarslan