Öncelikle merhabalar bu sene Greencard başvurmuş bulunmaktayım ismim Kaan 32 yaşındayım evliyim 3 çocuk babasıyım.. %72 engelli raporluyum Belediyede çalışıyorum 4 senedir. Daha önceş tecrübelerin de oldu ama en son işimde 4 senedir kesintisiz çalışıyorum. Kafama takılan bir çok soru var engelli olmam mülakatta elenmeme sebep olurmu ben bir danışmanlık şirketi vasıtasıyla başvurdum confirmation numaramı aldım ama hayatını idam ettiremeyen yani örnek olursa yatalak veya zihinsel engelli gibi olanları kabul etmediklerini söylediler Türkiye şartlarında bildiğiniz gibi engelli olmak hatta engelliysen okumak dahada zor şuan açık öğretim lisesine hala devam ediyorum Greencard için lise mezunu şartı varmış onuda sorduğumda ya lise mezunu olacaksın yada bir işte en az 2 sene çalışmış olman ve devam ediyor olman lazımmış lütfen beni bu konular hakkında aydınlatırsanız memnun olurum..