@mrblack, içinde söyledi: ABD'ye yakın bir ülkeden F vizesi alıp ABD'ye yeniden giriş yapmak
@bekirozuysal o durum özel olarak J1 vize sponsorlarının baskısı sonucu oluşturulmuştu. Emsal bir durum çıkarmak doğru olmayabilir. An itibariyle J1 ve F1 için yüksek red oranları var Türkler için yurtdışında. İtalyada, Bosnada ve Polonyada totalde 10a yakın bildiğim red var. Bu insanların hepsi orada oturuma sahip insanlar onu da atlamamak lazım.
hocam merhaba f1 vizesine geçebildiniz mi?








Bunu net anlamak istiyorum çünkü başvuru sürecinin posta yoluyla olduğu için online access code'a gerek olmadığını, bu code talebinin süreci uzatabileceğine dair şeyler okudum başka forumlarda. Bu sebeple kafam karıştı 




Ana sayfa