Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!

  • Arkadaşlar Merhaba,
    H4 vizesi mulakat randevusu alırken doldurulan formda ismim yerine soyismimi soyismim yerinede ismimi yazdım, ve bu şekilde elçilik randevumu oluşturdum. DS-160 ve AIS üyelik bilgilerinde herşey doğru yazıyor ama birtek son aşama randevu alırken yanlış girdim. ( bilgisayarın kutucukları otomatik doldurması yüzünden gözümden kaçmış.) Sıkıntı olur mu sizce süreç açısından?

  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    @boorrock, içinde söyledi: Çalışma Vizesi Başvurusu için DS-160 formu soruları

    Arkadaşlar Merhaba,
    H4 vizesi mulakat randevusu alırken doldurulan formda ismim yerine soyismimi soyismim yerinede ismimi yazdım, ve bu şekilde elçilik randevumu oluşturdum. DS-160 ve AIS üyelik bilgilerinde herşey doğru yazıyor ama birtek son aşama randevu alırken yanlış girdim. ( bilgisayarın kutucukları otomatik doldurması yüzünden gözümden kaçmış.) Sıkıntı olur mu sizce süreç açısından?

    Sorun degil, yeni bir DS-160 formu doldurun ve mulakata bu DS-160 formunun da barkodlu sayfasini goturun...

    Zaten konsolosa durumu aciklarsiniz ve vizeniz yanlis basilmamis olur. AIS kaydinizda farkli bir DS-160 formu numarasi yaziyor olmasi herhangi bir problem yaratmaz.


Benzer Başlıklar

Forum kurallarına uymayan veya forum düzenine aykırı davranan üyeler uyarılmadan forumdan çıkarılabilirler. Özellikle gereksiz yeni başlık oluşturacakların dikkatine!

141
Çevrimiçi

60.7k
Kullanıcı

5.1k
Konu

534.0k
İleti


| | | |

Powered by NodeBB | Copyright © 2026 Yesilkart Forum