• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. yusaomers
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 33
    • En İyi 2
    • Tartışmalı 5
    • Gruplar 0

    yusaomers tarafından gönderilen iletiler

    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      Arkadaslar selamlar. SSA ofise gittim 3 tane farkli. Ds260 formunda SSN istedigimi belirtmis olmama ragmen gelmedi ve adima basvuru yapilmamis. 1 ay sonrasina randevu olusturdular ve oyle basvuru yapacakmisim. Maalesef gelmedi arkadaslar. Ama isin garip tarafi 20 gunde greencardim elime ulasti.

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      yusaomers
      yusaomers
    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      @yusaomers, içinde söyledi: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      Selamlar arkadaslar. Benim bugun tam 15 iş günü oluyor amerikaya gireli. Hala SSN ve Greencard gelmedi. Sadece mart 13 de uscis takibe baktigimda kartiniz basima gecilmistir yaziyor ve o gunden beri hic bisey degismedi. Bende SSA ofise geldim sordugumda senin basvurun yok vs falan dediler. Halbuki formda ben ssn istiyorum diye belirtmistim. Randevu verdi 1 ay sonrasin. SSN olmadan calisamiyorum. Lutfen yardim edin nasil ssn ogrenebilirim yada ne yapmam lazim ?
      Not : 1 tane ofise geldim baska biryere sormadim.

      Arkadaslar Greencardim geldi elime ulasti fakat ssn hala gelmedi ds260 formunda ssn istemistim ben. pazartesi gunu ssn office gidecegim. Greencard 22 gun sonra geldi ama ssn hala gelmedi. Bu sebeple calisamiyorum. Ssni ogrenememek cok garip

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      yusaomers
      yusaomers
    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      Selamlar arkadaslar. Benim bugun tam 15 iş günü oluyor amerikaya gireli. Hala SSN ve Greencard gelmedi. Sadece mart 13 de uscis takibe baktigimda kartiniz basima gecilmistir yaziyor ve o gunden beri hic bisey degismedi. Bende SSA ofise geldim sordugumda senin basvurun yok vs falan dediler. Halbuki formda ben ssn istiyorum diye belirtmistim. Randevu verdi 1 ay sonrasin. SSN olmadan calisamiyorum. Lutfen yardim edin nasil ssn ogrenebilirim yada ne yapmam lazim ?
      Not : 1 tane ofise geldim baska biryere sormadim.

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      yusaomers
      yusaomers
    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      @ATS16 cok tesekkur ederim yanit icin. Galiba biraz aceleci davraniyorum. Bekleyecegim tesekkur ederim. Bir an once calismak istiyorum ondan dolayi.

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      yusaomers
      yusaomers
    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      arkadaşlar selamlar. Ben Texas dallasa 25 şubat tarihinde giriş yaptım. daha 5 gün oldu. ds 260 formunda ben ssn istiyorum diye belirtmiştim. fakat okuduğum kadarıyla ssn gelmiyormuş. Şöyle birşey yaşandı. ülkeye girerken greencard vize kontrolü bölümünde görevli bana adres değiştirmek ister misin diye sordu çünkü arkadaşımın adresini vermiştim californiadaki adresi. bende evet değiştirelim dedim. dallas texas olarak yeni adres verdim. yani havaalanındaki güvenlikle değiştirdim. kağıda istediğim adresi yazdı. bu süreçte uzama vs olur mu sordum hayır normal nasılsa öyle gelecek dedi. Yani bir gecikme olur mu ? SSA office gideğim yarın. Ne yapmam lazım yada bigli vrecek var mı ?

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      yusaomers
      yusaomers
    • RE: SSN takibi

      @ezgillc SSN geldi mi ? yada nasıl aldınız var mı bir sonuc

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      yusaomers
      yusaomers
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @gucarslan çok teşekkür ederim yanıtınız için. Çok sağolun.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      yusaomers
      yusaomers
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Arkadaşlar abiler ablalar selamlar bilgili kişiler lütfen yardımınıza ihityacım var. Ben çok tereddütteyim ve çok heycanlıyım. Ben Miamide yaşamak istiyorum hem iklimden dolayı hemde işim gereğiyle ama geçebileyim diye texas austine gitmek istediğimi söyleyeceğim. Sizce 15 bin dolar + 4000 euro miami florida için yeterli olur mu mülakat sırasında ? Geçmiş mülakat deneyimlerini okudum fakat bilgi sahibi olamadım Yoksa riske atmadan direkt texas austini mi söyleyeyim ?

      2 soru -) eğer ki texas austin e gideceğimi söylersem ve vize basıldıktan sonra miamiye geçersem bir sorun olur mu ?

      3-) SSN ve greencard adresi için benden adres istendiğinde benim daha gidecek yerim belli değil tekim ve tanıdığımda yok ben nereyi yazacağım ? Yani texas austine gitmek istiyorum diyip başka adres mi yazayım yoksa miamide bi adres yazıp texas austine gitmek istiyorum mu diyim ? Çünkü tanıdık kimsem yok. Kafam inanılmaz karışık ve çok heycanlıyım. Şimdiden Destekleriniz için teşekkür ederim

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      yusaomers
      yusaomers
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Arkadaşlar selamlar. Ben yakında mülakata gireceğim bir soru var kafamda önce CA veya Miamiye gitmek istiyordum işim gereği daha sonra texas austine döndüm. Texas austine dönme sebebim hem bütçe konusu hemde araştırdığımda başlangıç için daha kolay vize veriliyor olması. Benim mesleğim Yönetmenlik, yardımcı yönetmenlik, kameramanlık, robot kamera operatörlüğü. Yaklaşık 5 yıldır acunmedya bünyesinde çalışıyorım ve son 2 yıldır Dominik cumhuriyetine gidip geliyorum. Mesleğimi sorduklarında kameramanlık diyeceğim. Normalde title olarak director, assistant director olarak geçiyor son 1.5 yıldır. Survivor, Exatlon gibi projelerde yönetmenlik yaptım. Hatta miaminim en ünlü kanalı olan Telemundo kanalında exatlon projesinde (ratinglerde 1-2-3. Hep) camp yönetmenliği yaptım. En son çektiğim proje survivor greece burada yardımcı yönetmenlik ve ödül yönetmenliği yaptım. Bunları nasıl söyleyebilirim güzel bir şekilde sizce ? Yada hızlı ve kolay geçmem için ne yapmam gerekiyor ? Yada bana dezavantajı olur mu ?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      yusaomers
      yusaomers
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Arkadaşlar selamlar. Ben yakında mülakata gireceğim bir soru var kafamda önce CA veya Miamiye gitmek istiyordum işim gereği daha sonra texas austine döndüm. Texas austine dönme sebebim hem bütçe konusu hemde araştırdığımda başlangıç için daha kolay vize veriliyor olması. Benim mesleğim Yönetmenlik, yardımcı yönetmenlik, kameramanlık, robot kamera operatörlüğü. Yaklaşık 5 yıldır acunmedya bünyesinde çalışıyorım ve son 2 yıldır Dominik cumhuriyetine gidip geliyorum. Mesleğimi sorduklarında kameramanlık diyeceğim. Normalde title olarak director, assistant director olarak geçiyor son 1.5 yıldır. Survivor, Exatlon gibi projelerde yönetmenlik yaptım. Hatta miaminim en ünlü kanalı olan Telemundo kanalında exatlon projesinde (ratinglerde 1-2-3. Hep) camp yönetmenliği yaptım. En son çektiğim proje survivor greece burada yardımcı yönetmenlik ve ödül yönetmenliği yaptım. Bunları nasıl söyleyebilirim güzel bir şekilde sizce ? Yada hızlı ve kolay geçmem için ne yapmam gerekiyor ?

      Not : 15 bin dolar + 4000 euro para göstereceğim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      yusaomers
      yusaomers
    • RE: DV2025 Mülakat Deneyimleri

      @gucarslan, içinde söyledi: DV2025 Mülakat Deneyimleri

      @oktay156 öyle olsa 1000$ ile mülakata girenden istenmezken, 500.000$ ile mülakata girenlerden de istenmemesi lazımdı ama isteniyor.
      burada süreç farklı, sadece sponsor isteme kotasını doldurmak isteyen bir konsolosluk çalışanına denk gelmişler.
      ki muhtemelen bugün bir çok kişiden istemiştir o hanımefendi.. her sene aynısını yapar çünkü.

      (edit: 3 farklı kişiden de istemiş..)

      Selamlar, bu ihtimallere karşı mülakata sponsor ayarlayıp gitmek mantıklı mı ? yani parasal olarak değilde dediğiniz gibi kota doldurma muhabbetine denk gelirsek riske atmamak için soruyorum

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      yusaomers
      yusaomers
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @deebee hangi başlık altında linki atabilir misiniz ? Çünkü aramaya anahtar kelimeleri yazmama rağmen bulamadım

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      yusaomers
      yusaomers
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Selamlar arkadaşlar ben yaklaşık 1 ay sonra mülakata gireceğim 2 adet sorum var

      1-) Ben ds-260 formunda adres istendiği için bir tanıdığım adresini California olarak girdim ama texasa taşınacağım Bunu nasıl düzeltebiliriz ve bana sorun çıkartır mı illa California ya mı gitmem lazım ?

      2-) Mülakat için gerekli miktarı nerdeyse ayarladım. Fakat bir tanıdığım bana belli bir miktar Euro gönderdi ve Euro hesabını yeni açtım 1-2 gün oldu. Bunu sizce dolara döndürüp atayım mı yoksa Euro hesabının da mı finans çıktısını alayım ? Yada bir sorun olur mu bir tanıdığım gönderdiği için ?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      yusaomers
      yusaomers
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Selamlar arkadaşlar benim hesabımda şuan belli bi miktar dolar var yetersiz gördüğüm içinde bir yakınım euro gönderecek. Euro hesabı açtım.1 ay sonra mülakatim var. Finans gösterirken sorun çıkartırlar mı ? Yoksa dolara mı döndürmem gerekiyor ?

      NOT ÖNEMLİ : Euro Hesabını daha bugün açtım bir yakınım euro hesabıma para gönderecek.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      yusaomers
      yusaomers
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Arkadaşlar selamlar. Banka hesabında gösterilen döviz için bir sorum var . Birincisi illa döviz olmak zorunda mı yani Türk lirası gösterebilir miyim ? İkincisi nakit olan paramı banka hesabına döviz hesabına direkt olarak yatırabilir miyim ? Türk lirasıyla banka hesabından dolar aldığım zaman 10 bin dolarda baya bi zarara uğratıyor sizce ne yapmalıyım ? Yada ne yapmak mantıklı ?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      yusaomers
      yusaomers
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Flight101 şimdi şöyle üniversiteyi zorladım diyorlar ki kaydını sileriz o zaman ama ilk dediğiniz şeyi yapmadım liseyle görüşmedim onlarla bir görüşeceğim teşekkür ederim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      yusaomers
      yusaomers
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Arkadaşlar selamlar. Ben üniversitede pasif öğrenci gözüktüğüm için diplomamın Gerçeğini alamıyorum kaydımı silmem gerekiyormuş. Kaydımı silmeden nasıl diplomamı alabilirim ?

      not: GREENCARD’a ds260 a sadece LİSE DİPLOMAM OLDUĞUNU BELİRTTİM.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      yusaomers
      yusaomers
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @ATS16 hocam ben toplam 1 yıldan fazla türkiyede bulundum dominikte sadece git gel yaparak 1 yıldan fazla bulundum tek seferde ‘’sadece’’ türkiyede 1 yıldan fazla bulundum. Tek seferde dominikte sadece 6 aydan fazla 1 kere bulundum oda toplam 8 ay kadar. Ama toplamına bakarsak dominikte 8 ay yaşayıp 1 ay türkiyede izin yapıp daha sonra tekrar döndüğümden 1 yıldan fazla bulunmuş oluyorum.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      yusaomers
      yusaomers
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @deebee, içinde söyledi: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @yusaomers, içinde söyledi: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Arkadaşlar selamlar, Ben 5 şubatta mülakata gideceğim çok önemli bir sorum var. Birincisi diploma aslı mı gerekiyor çünkü üniversitede pasif öğrenciyim işimden dolayı dondurmak zorunda kaldım diplomayı lise olarak gösterdim Asıl diplomayı almam için kaydı iptal etmem gerekiyormuş galiba nasıl yapabilirim yada e devletten alınan lise öğrenci belgesi yeterli olur mu ? 2. en Ama En önemli konu işim gereği ben Yurt dışında çalıştım 2 sene Dominik cunhuriyetinde. ds260 formunu gönderdikten sonra toplam 8 aydır yurt dışındayım dominikte. Yani komple yeni dönüş yaptım en son girişim 6 ay önce. Benim buradan belge almam gerekiyor mu sicil belgesi nasıl alabilirim ? Mülakat yerim ankarada

      Üniversiteden durumunuzla ilgili alacağınız belge ve transkriptinizi yanınıza alıp, e-devlet çıktısı ile mülakata katılabilirsiniz. Diğer sorunuzun cevabı ise, şu an yaşadığınız ülkede 6 ay ve daha fazla yaşadıysanız, geçmişte yaşadığınız ülkede ise kesintisiz 1 yıldan fazla yaşadıysanız polis belgesi almalısınız. Detaylar için bu başlığı inceleyebilirsiniz; https://yesilkartforum.com/forum/topic/150/türkiye-dışındaki-ülkelerden-adli-sicil-kaydı-almak?page=1

      Hocam selamlar şöyle bir durum var ben hiç kesintisiz 1 yıl kalmadım yani atıyorum 11 ay dominikteydim 1 ay tr de izin yapıp tekrar dominiğe döndüm. Yani bi fiil tam 1 sene kalmadım sürekli olarak gir çık yaptım. Kendi ülkemden alacağım o zaman galiba. Ama mesela dominikte 9 ayım falan var - 10 ay var yani bunlar için almam gerekmiyor sanırım çünkü hiç çıkış yapmadan 1 sene kalmadım hiç.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      yusaomers
      yusaomers
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Arkadaşlar selamlar ben yaklaşık 2-3 senedir üniversiteden pasif öğrenciyim işim nedeniyle yurt dışına çıktım. Ds-260 formunda bitirmiş olarak sadece lise olduğu için sadece liseyi gösterdim diplomanın aslını mı götürmem gerekiyor yoksa e devletten aldığım diploma öğrenci belgesi yeterli olur mu ? Ekstra olarak lise diplomamın aslı üniversitede onu almam için kayıt silmem gerekiyormuş nasıl bir yol izleyebilirim ?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      yusaomers
      yusaomers
    • 1
    • 2
    • 1 / 2