• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. xrainbow_
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    X
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 23
    • En İyi 18
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    xrainbow_ tarafından gönderilen iletiler

    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      @mert8 I-140 onayından sonra turistik başvuruda göçmen olduğunuz anlaşılıyor diye biliyorum, @tufank hocam veya net bilgisi olan arkadaşlar, sizin bir bilginiz var mı?

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      X
      xrainbow_
    • RE: Sayılarla DV2026

      @bravist Temmuz 2026 bülteni hayırlı olsun, vizesini bekleyen arkadaşların kısa sürede kavuşması dileğiyle.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      X
      xrainbow_
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      Temmuz 2026 bülteni açıklandı

      image.png

      image.png

      A tablosunda 1 aylık ilerleme var, Şubat 2022 den Mart 2022'ye ilerlemiş, B tablosunda ise ilerleme maalesef yok.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      X
      xrainbow_
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Amerika, Hindistan ve Çin'in 2. şubesi gibi, Amerika'ya gidince Hindistanın level atlamış halini görüyorsunuz 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      X
      xrainbow_
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @Ekto-Oktan söylediklerinizde maalesef haklısınız, bende ilk başta geldiğinde ne yalan söyleyeyim sevinmiştim, meğersem asıl hedef bizmişiz. Dosyanızın mümkün olan en kısa sürede onaylanması dileğiyle.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      X
      xrainbow_
    • RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Card

      @ayvalik10 bende aynı şekilde size katılıyorum, erken gitmek için işi riske atmaya gerek yok bence, geç olsun güç olmasın

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      X
      xrainbow_
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @SUAT-GUNAY bu devirde halen bunlara inanan varsa ne diyelim 🙂 $2500 ödediği GC çekilişini kazanır umarım

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      X
      xrainbow_
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      @Gokalp-Ekici Buralar her zaman dutluk 🙂 Süreçler 5 yıl sürdüğü için ayda birkaç kez konuşma dönüyor. Onun harici herkes süreçlerinin tamamlanmasını bekliyor 🙂

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      X
      xrainbow_
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      image.png

      image.png

      Haziran 2026 için vize bülteni açıklandı, ne yazık ki Mayıs 2026 ile aynı tablo, herhangi bir ilerleme/gerileme olmadı.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      X
      xrainbow_
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @mesut57 https://yesilkartforum.com/forum/category/111/i̇lan-ve-duyuru sayfasından yeni başlık açabilirsiniz, ilgilenenler için daha uygun bir alan olacaktır, bu kanal DV2027 için oluşturuldu.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      X
      xrainbow_
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      @KadirBey

      Merhaba, danışman ücretleri biraz pahalı olabilir ve vize ret alma ihtimaliniz düşük, BDV solutions avukat bürosuyla anlaşmalı, yanlış değilsem eskiden konsolosluklarda çalışmış kişilerde var dosyanızı değerlendirip bir vize memuruymuş gibi inceleyen. Ayrıca göçmen vizeleri turistik vize gibi değil, vizenizi görüntüleyecek olan memur geçerli bir neden yoksa ret veremiyorlar, olası bir durumda verirse de çözülebilecek bir durumsa çözüp karara itiraz edebilirsiniz. Ret alırsanız bunun temel sebebi genellikle aşağıdaki maddeler oluyor.

      • Sicilinizin kabarık olması.
      • Memur, sponsor şirkete para ödeyip gittiğinizi düşünmesi veya cevaplarınızın tutarsız olması. (BDV bu kısımda destek oluyor, vize mülakatında bu tarz bir soru soruluyor, yanlış cevap ret almanıza neden olabilir.)
      • Önceden Amerika'ya gidip vizenizi ihlal ettiyseniz veya deport edildiyseniz sorun olabilir.

      Yukarıdaki maddeler %100 doğru olmayabilir, farklılık gösterebilir, daha birçok madde olabilir veya dosyanıza göre değişiklik gösterebilir.

      Ayrıca danışman ücrete ödediğiniz ücreti bir yatırım gibi düşünmenizi öneririm, sürecinizi başlattıktan sonra ortalama 5 sene sonra size green kart olarak geri dönüyor. BDV solutions veya farklı bir firma tercih edebilirsiniz ancak EB3 vizesinde Dünya çapında BDV solutions tercih ediliyor. Türkiye firmalarından da eb3vize.com var ancak kendileri hakkında detaylı bilgim yok.

      Umarım sizin için açıklayıcı ve faydalı olmuştur, eğer ki bu yola baş koyduysanız daha da gecikmeden size uygun bir danışmanlık firmasıyla sürecinizi başlatmanızı öneririm 🙂 İyi geceler diliyorum.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      X
      xrainbow_
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      Herkese merhaba, EB-3C vizesi için BDV solutions ile bir toplantı gerçekleştirdik ve aklıma takılanları sordum, bu başlıklarda sorusu/şüphesi olan arkadaşlar inceleyebilir.

      Soru: İşverenle yaşadığımız sorunlarda herhangi bir desteğiniz bulunuyor mu? İşten çıkarılması veya diğer sorunlar hakkında?
      Cevap: Evet, işverenle yaşanan sorunlar için bir destek ekibimiz var. Destek ekibimiz arabulucu mantığında destek olmaya çalışıyorlar. Ayrıca, Amerika'ya gittikten sonra da destek süreçleri devam ediyormuş, ev bulma, banka hesabı açma gibi süreçlerde destekleri var.

      Soru: Vizemizi aldıktan sonra ne zaman çalışmaya başlıyoruz? (Bu soruyu sordum ama farklı bir yanıt aldım, sohbet arasında ise benzer bir konu geçti.)
      Cevap: Amerika'ya yerleşmek ve çalışmaya başlamak için en erken tarihi belirleyerek giriş yapıp çalışmaya başlıyorsunuz.

      Soru: İade hakkımız var mı, hangi durumlarda iade hakkımız oluyor?
      Cevap: İade hakkı bulunmuyor, yaşadığınız sorunla ilgili olarak çözüm üretiyoruz. Sizi ne olursa olsun gönderiyoruz gibi bir anlamla söyledi.

      Bu durumları belki herkes biliyordur ama konuyu neredeyse sonuna kadar okumuş birisi olarak bu durumlarla ilgili pek bir bilgi bulamadığımdan sizi de bilgilendirmek istedim, umarım işinize yarar.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      X
      xrainbow_
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @LSkae umarım hayalinizi gerçekleştirirsiniz, green kart çekilişi bence 2. planınız olmalı. Green kart çekilişine güvenerek ilerlenirse hayal kırıklığı daha fazla olabilir. Gidecek başka bir vize türü bulamıyorsanız EB3 vizesi öneririm, 4-5 sene sürüyor ama neredeyse garanti yol diyebiliriz. DM den vize hakkında detaylı bilgi verebilirim sizlere veya https://yesilkartforum.com/forum/topic/6765/eb-3c-ew-other-workers-vizesi-aşamaları/3158 konusunu inceleyebilirsiniz.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      X
      xrainbow_
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Bu sene ilk defa başvuracağım için 2025 de durdurulma kararı verilmeden önce fotoğrafları çektirdik 4 kişi şansıma dv27 askıya alındı. Bu sene yapılacağını düşünmüyorum ama hayırlısı diyelim, umarım açılır.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      X
      xrainbow_
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      @BeFe LC onayınıza sevindim, I140 onayınızın da gelmesi dileğiyle, hayırlı olsun

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      X
      xrainbow_
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      @northstar bilgiler için teşekkür ederim hocam, açıkçası mesajlar uzun olduğu için biraz kafamı karıştırdı, belirttiğiniz üzere tekrardan bir sakin kafayla okuyacağım, geri dönüşünüz ve fikirleriniz için teşekkür ederim. Bazı eksik veriler olması nedeniyle de tahmini bir zaman bile belirtmek zor olabiliyor. Tekrardan teşekkürler.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      X
      xrainbow_
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      Merhaba,

      Evet Tufan hocam, bu konuda hak veriyorum maalesef, özellikle Amerika'da son zamanlarda yaşananlar (Gov. shutdown, savaş, ICE polisleri) süreçleri nasıl etkileyecek bilmiyoruz, birçok etken var, tahmin yürütmekte zorlaştı, stabil bir ilerleme pek söz konusu değil. Umarım tez zamanda ilerleme kaydedilir, internet üzerinde bir sürü iddialar var, belli bir süre sonra vasıfsız alanda işçi kalmayacağı için (Trump zamanındaki göçmen karşıtı uygulamalar yüzünden) EB3 gibi vizelerde hızlanma olabileceği söyleniyor,

      Şuan bakılan dosyalar 2021 yılına ait, pandemi zamanları olduğu için Amerika'dan dönen, iş başvurusundan vazgeçen, işyerlerinin kapanması gibi birçok etkenlerde var. Bu nedenle 2021-22-23 yılları hızlı bir şekilde ilerlemesi gerekirken halen yavaş ilerliyor. Pandemi sonrası hala toparlanamamış olmaları ilginç...

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      X
      xrainbow_
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      Merhaba,

      EB3 süreçlerine hakimim ve EB3 başvurusunun ortalama 3-5 sene arasında sürdüğünü biliyorum ancak bu son zamanlardaki artan başvurular vize süreçlerini yavaşlatacakmış gibi gözüküyor. Birkaç mesaj öncesinde ise bu sürecin ortalama ne kadar sürdüğüyle ilgili bir fikir alışverişi olmuş ancak mesajlar uzun ve karmaşık geldiği için tam olarak anlayamadım.

      2026-27 yıllarında (daha uzun süreli tahminler varsa olabilir) başvuracak olan kişilerin ortalama işlem adımlarını tahmin edebiliyor muyuz? @tufank ve @northstar hocam konuya hakimdirler diye düşünüyorum, hem ben, hem de diğer arkadaşlarda bilgilenmiş olurlar.

      Yanıtlarınız için şimdiden teşekkürler.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      X
      xrainbow_
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      @cools tebrikler, hayırlı olsun

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      X
      xrainbow_
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      @berki biraz geç kaldım ama, hayırlı olsun tebrikler

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      X
      xrainbow_
    • 1
    • 2
    • 1 / 2