@mert8 I-140 onayından sonra turistik başvuruda göçmen olduğunuz anlaşılıyor diye biliyorum, @tufank hocam veya net bilgisi olan arkadaşlar, sizin bir bilginiz var mı?
xrainbow_ tarafından gönderilen iletiler
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: Sayılarla DV2026Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@bravist Temmuz 2026 bülteni hayırlı olsun, vizesini bekleyen arkadaşların kısa sürede kavuşması dileğiyle.
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Temmuz 2026 bülteni açıklandı


A tablosunda 1 aylık ilerleme var, Şubat 2022 den Mart 2022'ye ilerlemiş, B tablosunda ise ilerleme maalesef yok.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Amerika, Hindistan ve Çin'in 2. şubesi gibi, Amerika'ya gidince Hindistanın level atlamış halini görüyorsunuz

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Ekto-Oktan söylediklerinizde maalesef haklısınız, bende ilk başta geldiğinde ne yalan söyleyeyim sevinmiştim, meğersem asıl hedef bizmişiz. Dosyanızın mümkün olan en kısa sürede onaylanması dileğiyle.
-
RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Cardİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@ayvalik10 bende aynı şekilde size katılıyorum, erken gitmek için işi riske atmaya gerek yok bence, geç olsun güç olmasın
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@SUAT-GUNAY bu devirde halen bunlara inanan varsa ne diyelim
$2500 ödediği GC çekilişini kazanır umarım -
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Gokalp-Ekici Buralar her zaman dutluk
Süreçler 5 yıl sürdüğü için ayda birkaç kez konuşma dönüyor. Onun harici herkes süreçlerinin tamamlanmasını bekliyor 
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı


Haziran 2026 için vize bülteni açıklandı, ne yazık ki Mayıs 2026 ile aynı tablo, herhangi bir ilerleme/gerileme olmadı.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@mesut57 https://yesilkartforum.com/forum/category/111/i̇lan-ve-duyuru sayfasından yeni başlık açabilirsiniz, ilgilenenler için daha uygun bir alan olacaktır, bu kanal DV2027 için oluşturuldu.
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba, danışman ücretleri biraz pahalı olabilir ve vize ret alma ihtimaliniz düşük, BDV solutions avukat bürosuyla anlaşmalı, yanlış değilsem eskiden konsolosluklarda çalışmış kişilerde var dosyanızı değerlendirip bir vize memuruymuş gibi inceleyen. Ayrıca göçmen vizeleri turistik vize gibi değil, vizenizi görüntüleyecek olan memur geçerli bir neden yoksa ret veremiyorlar, olası bir durumda verirse de çözülebilecek bir durumsa çözüp karara itiraz edebilirsiniz. Ret alırsanız bunun temel sebebi genellikle aşağıdaki maddeler oluyor.
- Sicilinizin kabarık olması.
- Memur, sponsor şirkete para ödeyip gittiğinizi düşünmesi veya cevaplarınızın tutarsız olması. (BDV bu kısımda destek oluyor, vize mülakatında bu tarz bir soru soruluyor, yanlış cevap ret almanıza neden olabilir.)
- Önceden Amerika'ya gidip vizenizi ihlal ettiyseniz veya deport edildiyseniz sorun olabilir.
Yukarıdaki maddeler %100 doğru olmayabilir, farklılık gösterebilir, daha birçok madde olabilir veya dosyanıza göre değişiklik gösterebilir.
Ayrıca danışman ücrete ödediğiniz ücreti bir yatırım gibi düşünmenizi öneririm, sürecinizi başlattıktan sonra ortalama 5 sene sonra size green kart olarak geri dönüyor. BDV solutions veya farklı bir firma tercih edebilirsiniz ancak EB3 vizesinde Dünya çapında BDV solutions tercih ediliyor. Türkiye firmalarından da eb3vize.com var ancak kendileri hakkında detaylı bilgim yok.
Umarım sizin için açıklayıcı ve faydalı olmuştur, eğer ki bu yola baş koyduysanız daha da gecikmeden size uygun bir danışmanlık firmasıyla sürecinizi başlatmanızı öneririm
İyi geceler diliyorum. -
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Herkese merhaba, EB-3C vizesi için BDV solutions ile bir toplantı gerçekleştirdik ve aklıma takılanları sordum, bu başlıklarda sorusu/şüphesi olan arkadaşlar inceleyebilir.
Soru: İşverenle yaşadığımız sorunlarda herhangi bir desteğiniz bulunuyor mu? İşten çıkarılması veya diğer sorunlar hakkında?
Cevap: Evet, işverenle yaşanan sorunlar için bir destek ekibimiz var. Destek ekibimiz arabulucu mantığında destek olmaya çalışıyorlar. Ayrıca, Amerika'ya gittikten sonra da destek süreçleri devam ediyormuş, ev bulma, banka hesabı açma gibi süreçlerde destekleri var.Soru: Vizemizi aldıktan sonra ne zaman çalışmaya başlıyoruz? (Bu soruyu sordum ama farklı bir yanıt aldım, sohbet arasında ise benzer bir konu geçti.)
Cevap: Amerika'ya yerleşmek ve çalışmaya başlamak için en erken tarihi belirleyerek giriş yapıp çalışmaya başlıyorsunuz.Soru: İade hakkımız var mı, hangi durumlarda iade hakkımız oluyor?
Cevap: İade hakkı bulunmuyor, yaşadığınız sorunla ilgili olarak çözüm üretiyoruz. Sizi ne olursa olsun gönderiyoruz gibi bir anlamla söyledi.Bu durumları belki herkes biliyordur ama konuyu neredeyse sonuna kadar okumuş birisi olarak bu durumlarla ilgili pek bir bilgi bulamadığımdan sizi de bilgilendirmek istedim, umarım işinize yarar.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@LSkae umarım hayalinizi gerçekleştirirsiniz, green kart çekilişi bence 2. planınız olmalı. Green kart çekilişine güvenerek ilerlenirse hayal kırıklığı daha fazla olabilir. Gidecek başka bir vize türü bulamıyorsanız EB3 vizesi öneririm, 4-5 sene sürüyor ama neredeyse garanti yol diyebiliriz. DM den vize hakkında detaylı bilgi verebilirim sizlere veya https://yesilkartforum.com/forum/topic/6765/eb-3c-ew-other-workers-vizesi-aşamaları/3158 konusunu inceleyebilirsiniz.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bu sene ilk defa başvuracağım için 2025 de durdurulma kararı verilmeden önce fotoğrafları çektirdik 4 kişi şansıma dv27 askıya alındı. Bu sene yapılacağını düşünmüyorum ama hayırlısı diyelim, umarım açılır.
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@BeFe LC onayınıza sevindim, I140 onayınızın da gelmesi dileğiyle, hayırlı olsun
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@northstar bilgiler için teşekkür ederim hocam, açıkçası mesajlar uzun olduğu için biraz kafamı karıştırdı, belirttiğiniz üzere tekrardan bir sakin kafayla okuyacağım, geri dönüşünüz ve fikirleriniz için teşekkür ederim. Bazı eksik veriler olması nedeniyle de tahmini bir zaman bile belirtmek zor olabiliyor. Tekrardan teşekkürler.
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba,
Evet Tufan hocam, bu konuda hak veriyorum maalesef, özellikle Amerika'da son zamanlarda yaşananlar (Gov. shutdown, savaş, ICE polisleri) süreçleri nasıl etkileyecek bilmiyoruz, birçok etken var, tahmin yürütmekte zorlaştı, stabil bir ilerleme pek söz konusu değil. Umarım tez zamanda ilerleme kaydedilir, internet üzerinde bir sürü iddialar var, belli bir süre sonra vasıfsız alanda işçi kalmayacağı için (Trump zamanındaki göçmen karşıtı uygulamalar yüzünden) EB3 gibi vizelerde hızlanma olabileceği söyleniyor,
Şuan bakılan dosyalar 2021 yılına ait, pandemi zamanları olduğu için Amerika'dan dönen, iş başvurusundan vazgeçen, işyerlerinin kapanması gibi birçok etkenlerde var. Bu nedenle 2021-22-23 yılları hızlı bir şekilde ilerlemesi gerekirken halen yavaş ilerliyor. Pandemi sonrası hala toparlanamamış olmaları ilginç...
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba,
EB3 süreçlerine hakimim ve EB3 başvurusunun ortalama 3-5 sene arasında sürdüğünü biliyorum ancak bu son zamanlardaki artan başvurular vize süreçlerini yavaşlatacakmış gibi gözüküyor. Birkaç mesaj öncesinde ise bu sürecin ortalama ne kadar sürdüğüyle ilgili bir fikir alışverişi olmuş ancak mesajlar uzun ve karmaşık geldiği için tam olarak anlayamadım.
2026-27 yıllarında (daha uzun süreli tahminler varsa olabilir) başvuracak olan kişilerin ortalama işlem adımlarını tahmin edebiliyor muyuz? @tufank ve @northstar hocam konuya hakimdirler diye düşünüyorum, hem ben, hem de diğer arkadaşlarda bilgilenmiş olurlar.
Yanıtlarınız için şimdiden teşekkürler.
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@cools tebrikler, hayırlı olsun
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@berki biraz geç kaldım ama, hayırlı olsun tebrikler