• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Witch Lilith
    3. Tartışmalı
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 9
    • Takipçiler 4
    • Konu 0
    • İleti 265
    • En İyi 151
    • Tartışmalı 13
    • Gruplar 0

    Witch Lilith tarafından gönderilen tartışmalı iletiler

    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      İstanbul'da yaşan arkadaşlar var mı ? Arkadaş olmak ve sohbet edecek birilerine çok ihtiyacım var 🥹 Autumn mevsimini 🍃 🎃 yaşayacak kahve içmek isteyenler bana yazabilir.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Witch Lilith
      Witch Lilith
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Herkesin kendi kararı nasıl geçirmek istedğine göre değişir zamanı tabii ki ama genelde goy goy yapmak yerine forumda bir çok bilgi var. DS260 formu nasıl doldurulur? Hangi eyalette nasıl tecrübeler yaşamışlar? veya orada yaşanacak zorluklar gibi şeyleri okuyorum gün içerisinde forumda aktif olduğum sürece . yine tekrarlıyorum herkesin zamanını neye harcıyacağı kendini bağlar ama daha faydalı şeyler için burda bulunmak bana daha doğru geliyor.Hayat goy goydan ibaret değil.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Witch Lilith
      Witch Lilith
    • RE: Ücretli Green Card Çekiliş Başvurusu (One Big Beautiful Bill Act - Mayıs 2025 Yasa Tasarısı)

      1 Temmuz'da senatorler tarafından ücretlendirme değerlendirilmesi onaylanmış.. Sıradaki evre Trump'ın imzası ve Trump gibi bir deli her türlü imzalayacak 😃

      Gündem içinde yayımlandı
      Witch Lilith
      Witch Lilith
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @gungorhan Keşke dediğiniz kadar olabilse ama gerçekçi olmak gerekirse bu dediklerinizin o yaş grubu için özellikle ailesiz bir şekilde gitmeleri çok çok düşük bir ihtimal. O ihtimalide düşüklüğünü baz alırsak başvuran sayısı daha fazla o yüzden gerçekten boş bir başvuru oluyor ama tabii isteyen istediğini yapabilir.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Witch Lilith
      Witch Lilith
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @ayvalik10 .

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Witch Lilith
      Witch Lilith
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @celica Çok haklısınız ama ben zaten bu ihtimali düşünerek bir beklentideyim ki %50 %50 çıkıp çıkmaması arasındayım hem maddi hemde kendimi ayarlamak için bu sene çıksada olur çıkmasada burda çok söylemek istemesemde yasal olmayan yollar ilede ilerleyen senelerde gidebilirim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Witch Lilith
      Witch Lilith
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @gungorhan Ama sizde söylediğinizin aynısını yapıyorsunuz.Söylerken sizde nefret söylemine giriyorsunuz. Sizin görüşünüz demek yeterli olurdu.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Witch Lilith
      Witch Lilith
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Günaydınnn. ✨

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Witch Lilith
      Witch Lilith
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @Yaheli Sayın Dv yetkileri açarmısınız kapıyı bize bir bardak Green card vermek istermisiniz ? 😃 😃 😃 😂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Witch Lilith
      Witch Lilith
    • RE: Kaybolmuş lise diploması ve Green Card mülakatı

      @gucarslan Merhaba , Green card sürecinde " aslı kayıptır belgesi" vericez her yerde geçer bu belge dedi okur idaresi doğruluğu nedir?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Witch Lilith
      Witch Lilith
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Arkadaşlar ben geçen sene bunu bilmiyordum . Bu sene öğrendim bunu bir kaç mail ile bir kaç kere başvuru yapabiliyormuyuz ya ?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Witch Lilith
      Witch Lilith
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @yaren94 Sözüm yapanları dışarı tutuyor zaten." Herkesin kendi kararı nasıl geçirmek istedğine göre değişir zamanı tabii ki " diye belirttim.Gocunulması gereken bir durum var ise goculanılabilinir. Herkes için söylemdim. Üstüne alınmak isteyen alınsın.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Witch Lilith
      Witch Lilith
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @fikret-çağan o kadar çok yanlış anlaşıldığımı düşünüyorum ki 😃 (Yıllardır müşteri temsilcisi olan ben bile anlatamadıysam kendimi tüh bana 😃 ) Şöyle söylüyorum diyelim ki kazandım ve cebimde birikmiş param var ama orda yaşama konusunda beni zorlayacak ve Türkiye'de bir süre daha kalmam gerekki orda yaşamak için belli seviyede para biriktirmem gerek. (Kafamdada ileriye dönük düşünce var Amerikan vatandaşlığı almak gibi ) bize zaten 1 süre girip çıkacağımız vize veriliyor dimi bu konuda tamammız ? 6 ay süreci şu bakımdan önemli ilerleyen süreçte vatandaşlık alma bakımdan sıkıntı yaratmaması bakımından 6 ay içinde gir çık önemli diye düşünüyorum.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Witch Lilith
      Witch Lilith
    • 1 / 1