Merhaba neredeyse 18 yaşındayım F1 vizesi ile abdye geldim fakat ailem için F2 vizesi almadım annem babam ve küçük kardeşim yanıma gelmek için F2 belgesine başvurabilir mi?
talhaxes tarafından gönderilen iletiler
-
RE: F-1 ve F-2 vizesi başvuru ve mülakat süreçleriÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
-
RE: (F/M) Öğrenci VizeleriÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
Merhaba neredeyse 18 yaşındayım F1 vizesi ile abdye geldim fakat ailem için F2 vizesi almadım annem babam ve küçük kardeşim yanıma gelmek için F2 belgesine başvurabilir mi ?
-
RE: F-1 vizesi orada bulunduğum sürece bana kalma garantisi veriyor muÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
Merhaba yaklaşık 3 aydır Amerikada dil eğitimi alıyorum ve vizemin üstünde okulumun ismi de yazıyor eğer okul ile bağımı kopartırsam vizem iptal olur mu? 5 senelik ABD F1 vizem var.
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin TecrübeleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@Borahan-Güven 5 yıl geçerli f1 vizesi verdiler
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin TecrübeleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@ayvalik10 aynen öyle yapicam çok teşekkür ederim
-
RE: F-1 vizesi orada bulunduğum sürece bana kalma garantisi veriyor muÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
@Programmer çok teşekkür ederimm cevabımı aldım
-
F-1 vizesi orada bulunduğum sürece bana kalma garantisi veriyor muÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
Merhaba yaklaşık 1 ay önce dil okulu için F-1 vizesi mülakatını kazandım.Ama aklıma takılan bir şey var bana verilen 5 yıl geçerli vize, okul programım bittiği zaman sona mı eriyor? Yoksa okul programım bittikten sonra vize süresi bitene kadar ABD'de yaşamaya devam edebilir miyim ?
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin TecrübeleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@ayvalik10 merhaba mülakatım güzel geçti ve kazandım toplam 5 yıllık vize verdiler
-
RE: (F/M) Öğrenci VizeleriÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
merhaba i-901 sevis ödemesinde zorlul çekiyorum banka kartından ödeyemiyorum illa ki kredi kartından mı ödemem lazım ayrıca banka kartından ödemeyi denediğimde kredi kartınız yetkilendirilmedi yazısı ile karşılaştım
-
RE: (F/M) Öğrenci VizeleriÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
@waterman ABD'de dil okulu istememin sebebi şuanda lisede dil sınıfı okuyorum ve en üst seviyede ingilizce öğrenip üniversite hayatıma başlamak istiyorum ayrıca üniversiteyi de İngiliz dili ve edebiyatı istiyorum sizce bu yeterli bir sebep midir randevum için ayrıca yakınımın bulunduğu eyalet los Angelesin güneyindeki irvine bölgesi
-
RE: (F/M) Öğrenci VizeleriÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
dil okulu için gideceğim evet 6 bin benim okul ve yaşam maliyeti parası olarak düşünebiliriz ama genel olarak o para orada kaldığımda bi parasal dayanağım olduğunu göstermek için ayrıca benim için ayriyeten ayrılmış bir para değil oradaki kişinin banka hesabında bulunan varlık bu
-
RE: (F/M) Öğrenci VizeleriÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
merhaba 1 ay sonra 18 yaş altı f1 vizesi mülakatına gireceğim Amerika'daki sponsorum yaklaşık 6.000 dolar bir para gösterecek bu yeterli mi ve benim maddi anlamda ne kadar bir para göstermem gerekir en az?
-
RE: (F/M) Öğrenci VizeleriÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
17 yaşımda konsoloslukta mülakata gireceğim halihazırda okul okurken bu vizemin verilmesine bir engel midir ve nelere dikkat etmem gerek bu konu hakkında bir bilgi bulamıyorum umarım birisi yardım eder