• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. talhaxes
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    T
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 1
    • İleti 18
    • En İyi 5
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    talhaxes tarafından gönderilen iletiler

    • RE: F-1 ve F-2 vizesi başvuru ve mülakat süreçleri

      Merhaba neredeyse 18 yaşındayım F1 vizesi ile abdye geldim fakat ailem için F2 vizesi almadım annem babam ve küçük kardeşim yanıma gelmek için F2 belgesine başvurabilir mi?

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      T
      talhaxes
    • RE: (F/M) Öğrenci Vizeleri

      Merhaba neredeyse 18 yaşındayım F1 vizesi ile abdye geldim fakat ailem için F2 vizesi almadım annem babam ve küçük kardeşim yanıma gelmek için F2 belgesine başvurabilir mi ?

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      T
      talhaxes
    • RE: F-1 vizesi orada bulunduğum sürece bana kalma garantisi veriyor mu

      @crazycells çok teşekkür ederiim

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      T
      talhaxes
    • RE: F-1 vizesi orada bulunduğum sürece bana kalma garantisi veriyor mu

      Merhaba yaklaşık 3 aydır Amerikada dil eğitimi alıyorum ve vizemin üstünde okulumun ismi de yazıyor eğer okul ile bağımı kopartırsam vizem iptal olur mu? 5 senelik ABD F1 vizem var.

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      T
      talhaxes
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @Benmari teşekkür ederiim

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      T
      talhaxes
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @Programmer çok teşekkür ederiim

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      T
      talhaxes
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @denizci10 teşekkür ederiim

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      T
      talhaxes
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @Borahan-Güven 5 yıl geçerli f1 vizesi verdiler

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      T
      talhaxes
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @ayvalik10 aynen öyle yapicam çok teşekkür ederim

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      T
      talhaxes
    • RE: F-1 vizesi orada bulunduğum sürece bana kalma garantisi veriyor mu

      @Programmer çok teşekkür ederimm cevabımı aldım

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      T
      talhaxes
    • F-1 vizesi orada bulunduğum sürece bana kalma garantisi veriyor mu

      Merhaba yaklaşık 1 ay önce dil okulu için F-1 vizesi mülakatını kazandım.Ama aklıma takılan bir şey var bana verilen 5 yıl geçerli vize, okul programım bittiği zaman sona mı eriyor? Yoksa okul programım bittikten sonra vize süresi bitene kadar ABD'de yaşamaya devam edebilir miyim ?

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      T
      talhaxes
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @ayvalik10 merhaba mülakatım güzel geçti ve kazandım toplam 5 yıllık vize verdiler

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      T
      talhaxes
    • RE: (F/M) Öğrenci Vizeleri

      merhaba i-901 sevis ödemesinde zorlul çekiyorum banka kartından ödeyemiyorum illa ki kredi kartından mı ödemem lazım ayrıca banka kartından ödemeyi denediğimde kredi kartınız yetkilendirilmedi yazısı ile karşılaştım

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      T
      talhaxes
    • RE: (F/M) Öğrenci Vizeleri

      @waterman ABD'de dil okulu istememin sebebi şuanda lisede dil sınıfı okuyorum ve en üst seviyede ingilizce öğrenip üniversite hayatıma başlamak istiyorum ayrıca üniversiteyi de İngiliz dili ve edebiyatı istiyorum sizce bu yeterli bir sebep midir randevum için ayrıca yakınımın bulunduğu eyalet los Angelesin güneyindeki irvine bölgesi

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      T
      talhaxes
    • RE: (F/M) Öğrenci Vizeleri

      dil okulu için gideceğim evet 6 bin benim okul ve yaşam maliyeti parası olarak düşünebiliriz ama genel olarak o para orada kaldığımda bi parasal dayanağım olduğunu göstermek için ayrıca benim için ayriyeten ayrılmış bir para değil oradaki kişinin banka hesabında bulunan varlık bu

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      T
      talhaxes
    • RE: (F/M) Öğrenci Vizeleri

      merhaba 1 ay sonra 18 yaş altı f1 vizesi mülakatına gireceğim Amerika'daki sponsorum yaklaşık 6.000 dolar bir para gösterecek bu yeterli mi ve benim maddi anlamda ne kadar bir para göstermem gerekir en az?

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      T
      talhaxes
    • RE: (F/M) Öğrenci Vizeleri

      @goodluck teşekkür ederimm

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      T
      talhaxes
    • RE: (F/M) Öğrenci Vizeleri

      17 yaşımda konsoloslukta mülakata gireceğim halihazırda okul okurken bu vizemin verilmesine bir engel midir ve nelere dikkat etmem gerek bu konu hakkında bir bilgi bulamıyorum umarım birisi yardım eder

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      T
      talhaxes
    • 1 / 1