• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. stealth
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    S
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 2
    • Konu 0
    • İleti 68
    • En İyi 14
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    stealth tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Çek Bozdurma Dolandırıcılığı

      evet o arkadas benim:) son derece detaylı ve uzun zamana yayılmış bir plan sonucunda (yaklaşık 10 günlük yazışmalar; adresler, aile yaşantısı vb detaylar) bana bir çek yollandı, ben de karşılaşabileceğim en kötü sonucun çekin karşılıksız çıkması olduğunu düşünerek mobil uygulama üzerinden çeki bozdurmaya çalıştım, sonrasında olanlar malum hesabın kapatılması, banka tarafından dolandırıcı olarak muamele görmek gibi... bu arada internet araştırmalarım sonucunda amerikadaki bankacılık sisteminde çek olayının güven esasına dayandığını öğrendim yani eğer siz bir çek bozduruyorsanız bu çeki yazan kişiye bir nevi kefil olduğunuz anlamına geliyormuş bu çekin bir sıkıntı yaratması halinde siz de olayla ilişkili sayılıyormuşsunuz. redditte biraz araştırma yaptım ve bu şekilde birçok vakaya rastladım. tek sıkıntı hesabın kapatılması değil bir de bütün bankaların kullandığı ortak bir veritabanında adınıza ''black mark'' dedikleri bir durum açılıyor ve bankalarla bundan sonraki ilişkileriniz toptan değişiyor ve bunun zaman aşımıyla sistemden silinmesi 5 ile 7 yıl arası oluyor. ben tabi bunu öğrendikten sonra bankanın her departmanıyla görüşmeler, polis raporları, kanıtlar, konuşmalar derken bir şekilde olayla bağlantım olmadığını kanıtlayabildim fakat hiç gereği olmayan bir stresi bir hafta boyunca yaşamış oldum. böyle bir durumla karşılaşan ve benim gibi en kötü ne olabilir ki? diye düşünen olursa buraları okuyabilir.

      Sahtekarlık ve Dolandırıcılık Yöntemleri içinde yayımlandı
      S
      stealth
    • RE: DV2019 bekleme odası

      12 temmuz mülakat:) bekleyen arkadaşlar bizi süpürdüler birdahakine sıra sizde artık:)

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      stealth
    • RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) Asamalari

      kcc den mail bekleyen arkadaşlara benim sürecimi aktarayım; ben 16 martta kcc maili gelmeden belgelerimi attım, 29 martta belgelerin istendiğine dair mail geldi, aynı gün daha önce attığım maili forward yaptım kcc'ye ve beklemeye başladım. 4 nisanda tekrar bir mail attım bir sıkıntı var mı 2 kez gönderdim belgelerimi geri dönüş olmadı temalı bir mail bu, 1 saat sonra records indicated..... maili geldi. dedim sormasam söylemeyecekler demekki bu nasıl iş:) fakat ertesi gün gelen mailden anladım ki (thank you for your inquiry, records indicated you have completed ....) soruma cevap olan mail buymuş önceki maili zaten göndereceklermiş. yani demem odur ki ben sürece hiçbir şekilde katkı sağlayamadım, ne zaman sırada ne varsa ne olması gerekiyorsa o oldu siz de isterseniz kcc'ye mail atabilirsiniz ama süreç nasıl işleyecekse öyle işliyor anladığım kadarıyla, ''aa bak biz seni unutmuştuk at belgelerini halledelim hemen'' gibi birşey olmuyor.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      S
      stealth
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      bir mülakat deneyimi de bende. dün mülakatım vardı, diğer arkadaşların deneyimlerine katılıyorum sadece sıra konusunda bir ekleme yapabilirim ama. bizi 15er dk lık bir sırayla aldılar şöyle ki 08:00 randevusu olanlar sıraya geçsin deniyor o sıra bittikten sonra 08:15 ler sıraya geçiyor daha sonra 08:30'lar vb. yani erkenden gideyim sıraya geçeyim gibi bir düşünceniz olmasın. geri kalan kısımlar aynı arkadaşların anlattığı gibi. evrak olarak nüfus kayıt örneği, adli sicil kaydı, fotoğraf, sağlık raporu, diploma fotokopisi, pasaport, hesap dökümü istediler başka hiçbirşey almadılar (25 yaşında olmama rağmen DS-1810 formunu istemedi evrak alan memur, ben de o heyecanla yanımda getirmeme rağmen vermedim). mülakatımı son derece güler yüzlü bir görevliyle gerçekleştirdim, ilk önce ingilizce bilip bilmediğimi sordu ben biraz biliyorum diye geçiştirdim daha sonra türkçe olarak sağ elimi kaldırıp yemin etmemi istedi, parmak izimi aldı ve bir anda mülakat ingilizceye döndü nereye gideceksin ne yapmayı planlıyorsun dedi planlarımdan bahsettim, arkadaşı benim bölümümü okuyormuş daleware üniversitesini önerdi bana teşekkür ettim, vizeniz onaylandı dedi daha sonra tekrar türkçeye geçiş yaptı ve 5 iş günü içinde pasaportunuz vize basılı şekilde adresinize ulaşacak tarzı bir konuşma yaptı tamam dedim ve konsolosluktan ayrıldım.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      S
      stealth
    • RE: DV2019 bekleme odası

      arkadaşlar current hayırlı olsun herkese:)

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      stealth
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      further dv documents required mailini an itibariyle aldım bir bilgi guncellemesi olmasi acisindan paylasiyorum. evrak istemede en son 25binlerdeyiz özetle:)

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      S
      stealth
    • RE: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)

      @crazycells evet girdim ama siteye ulaşılamıyordu birtürlü ve dediğim gibi devamlı sayfayı refresh yaparak ilerleyebildim o yüzden emin olamadım, yakın zamanda yapan arkadaşlar da aynı durumda mı diye merak ettim.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      stealth
    • RE: DV2019 bekleme odası

      @crazycells anladım başka çarem yoksa o teknik sorunu gidermeye çalışacağim artık teşekkür ederim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      stealth
    • RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) Asamalari

      @crazycells teşekkürler cevap için

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      S
      stealth
    • RE: DV2019 bekleme odası

      @bilbo bülten 26.800 yersen:)

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      stealth
    • RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) Asamalari

      @crazycells tamamdır öyle yapacağım teşekkürler.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      S
      stealth
    • RE: DV2019 bekleme odası

      az önce britsimon'ın bu ayki randevularla ilgili yazısını okudum. özetle avrupa bölgesinde mülakat alanların %82si geçmiş aylarda current olanlarmış. sadece %18lik bir alana bu ay current olanlar girebilmiş yani. diğer bölgelerde böyle değil ama bizim mülakat alamamızın sebebi geçmiş aylardan olan yığılmalar oldu gibi duruyor. muhtemelen bu bültende current olacaklar da bizim yığılmamız sebebiyle mülakat tarihi almakta zorlanacaklar.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      stealth
    • RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) Asamalari

      cevap veren herkese teşekkürler

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      S
      stealth
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @bestkn evet bana geldi tarihleri imzamda görebilirsiniz.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      S
      stealth
    • 1 / 1