• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. serel
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 15
    • Takipçiler 16
    • Konu 0
    • İleti 569
    • En İyi 406
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 1

    serel tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      bir aşamayı daha geride bıraktık 🙂 I-140 onayımızı bugün aldık. evraklar ulaştıktan sonra 14. günde onaylandı. umarım herkes kısa sürede onaylarını alır.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      serel
      serel
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      @salihcak0 salih bey fikirlerinize katılmamakla birlikte saygı da duymuyorum... yani yazıyorsunuz ama herhangi bir kaynağı yok geçerli bir istatistik içermiyor.. kendinizce bazı tahliller yapıp kendinizce rakamlar uydurup yine kendinizce sonuçlara varmışsınız...bunu tabii ki yapabilirsiniz özgür iradenizdir kimse bir şey diyemez ama burası yeri değil. bu başlık insanlar doğru bilgi edinsin, birbirlerine destek olsun diye oluşturuldu...yeterince sıkıntısı var eb3 ün bir de bilgisi olmayan insanların karamsarlıklarına, negatif enerjilerine ihtiyacımız yok...

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      serel
      serel
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      İyi bayramlar umarım neşeli bir bayram olur hepimiz için 🍭🎉🌸

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      serel
      serel
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      @Atlantis00 eb3 için dolandırıcılık diyebilen insanlar genelde hiç araştırmamış, bu işin yasal bir dayanağı olduğunu bilmeyenlerdir. Bu demek değil ki eb3 bir gül bahçesi; bülten sıkıntılı, seçtiğiniz aracı firma çok önemli, sponsorun ne yapacağı belli değil ( siz sürece başlarsınız 1.5 sene sonra çekiliyorum der tekrar baştan başlamak zorunda kalırsınız) sponsorda asgari ücretle çalışmak zorundasınız bu da cepten yenecek ya da ek iş yapmak gerekecek gibi gibi... ama sonuçta vasıfsız insanlar için gc alınabilecek garanti bir yol. Daha önce de yazdım hep yazıyorum 5 yılı göze alıp kendini garantiye almak isteyen ve illa ki abd de yaşamak istiyorum diyen herkesin hemen başvurması gerekir diye. Bana sorarsanız insanların ne dediğine değil, eb3 ün kapsamının ne olduğuna, bu yolla gc alanların sayısına ve aracı firmaların başarı oranlarına bakmanız daha yerinde olacaktır.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      serel
      serel
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      uzun zamandır lottery ile ilgili güncel bilgileri, formun doldurulmasına ilişkin yorumları okumuyordum şimdi baştan başlayayım dedim. öyle yorumlar var ki insan gerçekten hayret ediyor 🙂 yani tmm çekiliş çok ciddiye almamak lazım ama yani insan hiç mi bilgi toplamaz hiç mi araştırıp öğrenmez inanılır gibi değil. geçen sene zaten o yorumları görüp sinirlenip ds formu süreci bitene kadar foruma girmemiştim. inşallah bu sene doğru düzgün araştıran hazır olan gerçekten isteyen insanlara çıkar. bizim de sinirimiz bozulmaz 😃 kusura bakmayın ama kız çocuğu olanlara ve genç hanımlara ekstra şans diliyorum pozitif ayrımcılık :))

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      serel
      serel
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      Biz bu başlığa uzun zamandır yazıyoruz. Bu sürecin içinde olan herhangi birinden şimdiye kadar böyle ortalığı karıştıracak insanları kışkırtacak saygısızca bir ileti gördünüz mü ? Hayır. Burda aklı başında herkes en ufak bir yeni bilgi öğrendiğinde gelip paylaşıyor ki herkes haberdar olsun... bizler ve bizden sonrakiler için yol gösterici olsun... bir kaç hesap var ne oldukları belli değil imzaları yok her şeyin en iyisini biliyorlar. burda yazmayın dediğimiz halde bu süreçte değilsiniz ortamı germeyin dediğimiz halde yazıyorlar ve neden müdahale edilmiyor. Yani illa burda sayfalarca tartışma mı okuyalım herkes birbirine mi sallasın nedir yani ne bekliyorsunuz. O kadar saçma sapan iletiler girdiler bir şeyi söylemenin 50 yolu vardır. Bunun en kötü halini seçen kişiye tepki gösterince gösteren mi suçlu oluyor. Ayrıca 3. Kişi gelince grup toplaşması gibi bişey yazmışsınız hayırdır ya lise grubu muyuz biz? Haksızlığa tepki gösterince grup mu olduk ?

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      serel
      serel
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      @ari-luli madem bu kadar isteklisiniz ödeme planlarında taksitli ödeme seçeneği vardı. her ay belli bir miktar ödüyorsunuz. onu seçerseniz çok hırpalamaz gibi. 24 yaşında bunları düşünmeniz güzel. bizim aklımız bi karış havadaydı o yaşlarda 🙂 olmaz diye bir şey yok ! güzel planlama ve çalışma ile her şey olur hayırlısıyla....

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      serel
      serel
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      @Elbetbirgün merhaba... süre konusunda Berki beye katılıyorum. bu bir tahmn gerçi daha uzun da sürebilir daha kısa da. bu konuda net bir şey söylenemez. bence mesele şu... yeni bir ülkeye göç ederken seçenekleri listeleyip kendi durumumuza göre bir plan yapmak. abd ye gitmenin ve orda statü sahibi olmanın tek yolu eb3 değil. eb3 bizim GC garantileyecek yolumuz. İlerde değerlenecek diye aldığımız bir hisse, alıp unutmak zamanını beklemek gerekiyor. çoğu insan zaten abd de önce yasal olarak kalabileceği bi statü ayarlayıp sonra eb3 gibi yollara başvuruyor. bülten ilerlerkende hayatına devam ediyor. eb3 ü hayatın merkezine koymak bence hatalı ve yıpratıcı bir durum. ilk başvurduğumuzda bülteni 4 gözle ve umutla beklerdim ama gördüm ki işler öyle yürümüyor. şimdi hangi yılda onu bile aklımda tutmuyorum çünkü yakın gelecek için planladığımız başka şeyler var. eb3 bizi bekliyor biz eb3 ü beklemeyi bıraktık :)) bence, eb3 gibi size GC garantisi sunan bir programa çok beklemeden başvurun ve diğer seçenekleri (F1, E2 v.s. ) sonra planlamaya başlayın... yaş konusuna değinmemişim. eşim bu işe başladığında 45 yaşındaydı yaş ile ilgisi olduğunu sanmıyrm 😉

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      serel
      serel
    • RE: Amerika'da tutunamayıp geri dönenler var mı?

      @smartcells harika bir yazı... şu yazıyı alıp forumun giriş kapısına asmak istedim... şu bilinçte ve istekte olmayan hiç kimse bu yola çıkmamalı...

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      serel
      serel
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      günaydın herkese 🙂 cocum 'anne işe ditme' derken işe sürüklendiğim bir gün daha 🙄

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      serel
      serel
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      bu konunun gereksiz uzadığını düşünüyorum... herkes kendi durumuna göre bir bütçeyle hazırlık yapar zaten... unutulmaması gereken şey basit matematik ve amerika'nın yaşam maliyetleri.... rakamlar değişir, değişmeyecek olan ise kırmızı halı ile beklemiyorlar bizi...

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      serel
      serel
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      herkese günaydın 🙂 sağlık çokemelli sağlığınıza dikkat edin 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      serel
      serel
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @ATS16 biz yakın zaman da gittik gördük ve aşık olduk :)) 3 eyaleti gezme fırsatımız oldu 10 gün boyunca. Boston tüketim anlamında diğer yerlerden çok yormayacak kadar pahalıydı. emlak için aynı şeyi söylemiyorum ne yazık ki...ilgisini çeken araştırıp görmüştür zaten. Kimle konuşsak sağlık, güvenlik, eğitim, insan kalitesi açısından başka bir yere bakmayın direk buraya gelin dedi herkes. uberci, market çalışanı, parkta muhabbet ettiğimiz teyze buraya gelmeye değer dediler 🙂 Daha önceden Las Vegas, San Francisco, Los Angeles ı görmüştüm. son gezimizde de Washington DC, New York ve yol üstünde uğradığımız başka şehirleri de sayarsak bayağı bir yer görmüşüm 🙂 ama Boston cidden çok farklı, huzurlu ve güzel geldi bize.... özellikle çocuklu aileler mutlaka araştırsın isterim... boğulacaksak büyük denizde boğulalım... bütün hayatımızı bırakıp gidiyoruz Boston buna değer diye düşünüyorum... forumda aktif hali hazırda yaşayan insanlar da umarım yazar bir şeyler ben sonuçta turistik bir deneyim yaşadım...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      serel
      serel
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      @hasnotben hayırlı olsun şimdiden 🙂 tavsiyem lc tarihi en erken ilanlar neresi ise onları listeleyin zaten çok kalabalık bir liste olmayacaktır. sonra suç oranlarına bakın mutlaka, kiralık ilanlara bakın, asgari ücret alınacağı için yüksek kiralar sizi çok zorlar. zaten bu basamakları geçince elinizde 3-4 seçenek kalır en fazla. NC,SC, Georgia iklim açısından iyidir. herşeyden önemlisi seçtiğiniz lokasyonun bağlı olduğu ofis işlem süresi açısından çok önemli. mümkünse nebraskaya bağlı bir iş seçin @Riethian da dediği gibi iklimden daha önemli birçok etken var... 🙂

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      serel
      serel
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Herkese merhaba... biz de eb3 için kesin karar verdik sadece şirket konusunda bizi en hızlı sonuca ulaştıracak seçeneği seçmeye çalışıyoruz. En kısa zamanda ona da karar verip başlatıcaz süreci. Konuşulan rakamlar ülkemiz şartlarında evet çok fazla biz 25 senelik birikimimizi bu işe yatırmayı düşünüyoruz ve her şeyi göze aldık... neden mi ?... çünkü 2 yaşında bir kızımız var... ve maalesef canm ülkem artık bir anne olarak bana güven vermiyor. Ekonomik şartları geçtim artık ben bu ülkeye kız çocuğu yetiştirebileceğim bir ülke olarak bakamıyorum. Kendi ülkemde yabancı gibiyim ve ülkemin yeni sahipleri afedersiniz it kopuk... ne kadar saçma sapan insan varsa aldılar ülkeye... kızıma bir gelecek sunmak için bütün kariyerimizi, ailelerimizi arkada bırakmayı, sıfırdan başlamayı göze aldık... keşke böyle olmasaydı ama artık geri dönüşü olmayan bir noktadayız bence... kızımı ne kadar erken kurtarabilirsem o kadar iyi gözüyle bakıyorum artık... o yüzden kızıma bu ülkede bırakacağım ev araba her neyse benm için artık hiç önemli değil ben bunların hepsini onun huzuruna sağlığına güvenliğine yatırmayı düşünüyorum. Dünya malı, sağlığı yerinde olsun onları isterse kendi yapar zaten... o yüzden özellikle çocuklu aileler ellerinden geleni yapmaya çalışıyor. keşke herkesin imkanı olsa ve kendine yeni bir hayat kurabilse...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      serel
      serel
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Herkese iyi akşamlar 🙂 21 olmuş sayaç bazen inanamıyorum sayfayı yeniliyorum bu kadar hızlı geçmiş olamaz diye 🤣 beklentim kalmadığından mıdır ? Çocuk peşine koşturmaktan mıdır ? Bilemiyorum ama bu sene benm için çok hızlı geçti şimdiye kadar doğru düzgün heycan bile yapmamştım ama 2 gün sonra resmen 10 lu rakamlar şaka gibi... umarım orda daha mutlu olacak, maddi manevi hazır olan insanlara çıkar ✌🏻

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      serel
      serel
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      günaydınlar umarım huzurlu neşeli bir hafta olur hepimiz için 🙂 şaka gibi ama 'fazladan' bir cumartesi kaldı 😮

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      serel
      serel
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      şimdi kendi dosyamızdan bahsedelim biraz uzun olacak kusura bakmayın... eb3 ün ilerleme sürecini her ay yayınlanan bülten ile takip ediyoruz tıpkı dv de olduğu gibi her ay aynı bültenle açıklanıyor... bizim kategori other workers.bültene bakınca şuanda 01DEC20 tarihinden önce lc girişi yapılanlar dosyalarını içeri verip mülakat bekleyip kartlarını alacak... bizim lc girişi ekim 2023... bir yıldır lc girişinin onaylanmasını bekliyoruz. o da şuanda en iyi ihtimalle 13-14 ay civarında sürüyor. yani bizim bir yılımız bitti sayılır ekstra incelemeye kalmazsak kasım aralık gibi onaylanır 🙂 ne kadar kaldı dersen şuan ki bültene göre düz hesapla ocak 2021 desen ve her şey tıkırında giderse bülten gerilemezse zeki müren de bizi görürse 3 yıl var gibi duruyor... tabi bunların hepsi beklenti bülten ne gösterecek kimse bilmiyor bir anda all current olablr ya da gerileme gelebilir 4-5 seneye çıkabilir... bilemiyoruz... eb3 ü aslında abd ye gidip yaşamaya kesin karar verdikten sonra kendini garantiye alacak bir can simidi gibi görmek lazım. uzun bir süreç çünkü ama her şekilde GC verilecek sana. bu sürede gidip orda başka şeyler denemek ya da burda kalıp nasıl olsa alıcaz diye bekleyip birikim yapmak sana kalmış bir şey... herkes kendi dinamiklerine göre zamanı yönetiyor... ben o kadar bekleyemem benm sabrım yok diyene uygun bir seçenek değil eb3... o yüzden ısrarla diyorum ki zaten kendi dinamiklerinde uzun süren bir durum bu, madem kafaya koydunuz başlatın siz hayatınızı yönetirken o da kendi kendine ilerlesin...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      serel
      serel
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      süre.png
      o sene bu sene ✅💯✌✨😁🎉🎊🏆✈

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      serel
      serel
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @denizci10 kötü insanlar her zaman varlar ve olacaklar bence siz şuna odaklanın; ben ve benm gibi bir çok insana yol gösterdiniz sizin sayenizde cesaretlenip ciddi adımlar attık. sayenizde hiç bilmediğimiz çok hayati konuları bilgileri öğrendik. bizim gibi yol arayan insanlara ışık oldunuz. Kendi adıma çok teşekkür ederim. Biz kendi içimizde sizden hep hayır duasıyla birlikte bahsediyoruz. Lütfen olumsuz yorumları kötü insanları değil, yol gösterdiğiniz yardımcı olduğunuz yeni bir hayat sunduğunuz insanları görün duyun...

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      serel
      serel
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 20
    • 21
    • 1 / 21