21 eylülde evraklarım posta ile ulaşmıştı. Bugün itibariyle ceac tan sorguladigimda su iletiyi aldım. Konsolosluk memuru, vizenizin verilmesi için gerekli olan
konsolosluk bölümü tarafından nihai işleme tabi tutulmak üzere
başvurunuzu onayladı. Bu işlem tamamlandığında durum "Verildi"
olarak değișecektir. Ancak, konsolosluk memurunun vize almaya
uygun olmadığınız sonucuna varmasına yol açabilecek vize
verilmeden önce son bir tarama adıminin yine de tamamlanması
gerekir. Böyle bir durumda, konsolosluk memuru başvurunuzun
reddedildiğini size bildirecek ve durumunuz "Reddedildi" olarak
değişecektir. Hayırlısı bakalım
seray tarafından gönderilen iletiler
-
RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi YenilemeZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
-
RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi YenilemeZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
14 eylül günü ptt ofisine teslim ettiğim pasaport ve evraklar için 21 eylül günü yani bugün ceac tan sorguladığımda evraklar alındı vize durumunuzu 2 iş günü sonra sorgulayın iletisini aldım. dilerim sorunsuz vize verilir de postaya düşer .
-
RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi YenilemeZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Ayyıldız28 durumunuzda bir değişiklik mi olmuştu ? evlenme boşanma gibi mesela . ya da mesleğiniz falan mı değişti
-
RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi YenilemeZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@bernat evet . mülakatsız yenileme hakkınız varsa ki bunu ds 160 doldurduğunuzda ekranda görüyorsunuz , evrakları göndermeniz için talimat maili atıyorlar . bu mailde pasaport foto ds160 onay formu ve talimatlar sayfasını yazdır çıktı al yolla diyorlar ve bir posta evragı da gönderiyorlar . onu da çıktı alıp ptt e veriyorsunuz . o posta evrağında ne nasıl yapılacak yazıyor.
-
RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi YenilemeZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Yok değil gibi . En azından benim süreç için öyle olmadı. Tatiller dahil oldu
-
RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi YenilemeZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
14 , 15. günü buluyor zannederim. Hayırlı olur inşallah
-
RE: ABD'de Türk bankalarının şubeleriBankacılık içinde yayımlandı
2010 gibi suriye için karışık bir yılda bile suriyede ortaklık kurmaya kalkmış banka nasıl olur da bir şube açmaz ameriakada . millet dolar kazanıyor aç da yerli milli bankaya yatırsın di mi ama

-
RE: ABD'de Türk bankalarının şubeleriBankacılık içinde yayımlandı
bu siteye göre sadece ziraatin new york şubesi var
maalesef houstob da olan yok -
ABD'de Türk bankalarının şubeleriBankacılık içinde yayımlandı
merhaba . houston da vakıfbank subesi , garantbank şubesi ve işbank temsilciliği olduğu bilgisi ile karşılaşıyorum. Bu bankaların türkiye hesaplarında olan paraları bu şubelerden ve temsilciliklerden aynı türkiyedeki gibi bankaya gidip çekebiliyor muyuz ? açıkçası türkiye içindeki her hangi bir şubeleri imiş gibi karşılıklı kullanılabilir işlemler yapmak mümkün mü . türkiyeden yatanı cekmek , ya da hostondan yatırmak ve cekmek gibi ...
-
RE: amerika'da ücretsiz kütüphane ve kilise dil kurslarıİngilizce içinde yayımlandı
@Ercan-Tekoglan merhaba petrol alanında calışmak için gerekli sertifika programlarını sunan eğitim sertifika ya da diploma veren f1 vizesine uygun nerler var . bilginiz var mı acaba
-
RE: türkiyede yaşayan çocuk abd vatandaşı çocuk yardım parası alabilir miAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@sChAdOw bu yasallık f1 vizesi ile yaşayan ebeveyn için geçerli mi acaba yoksa sadece vatandaş ve yasal olarak oturum ve calışma izinliler mi
-
RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi YenilemeZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Bu siteden çok yararlanıyorum benim de katkım olsun diye yazıyorum. 29 ağustos günü ds-160 formu doldurup 10 yıllık turist vizemi yenileme talebinde bulundum. 2022 yılında süresi dolmuştu. 13 eylül günü talimat maili aldım . bir fotoğraf ds160 onay sayfası eski vizenin olduğu pasaport ve posta talimat çıktısını alıp yollamamı istemişler. Bu sabah yolladım . yalnız gelen talimat sayfasında ptt memuruna yazılan notta girilmesini istedikleri kargolama kodu ile İstanbul konsolosluk adresi cıkıyor. Ben başvurumu ankara için yapmıştım. Gönderilecek adres ise yine istanbul yazıyordu. İstanbula yolladım. Ücretsiz gitti . Gelişmeleri yazarım. Herkese bol şans