Bizimkilerde hic kimse ekstra caba sarfetmedi. Hak eden kazandi. Bence dunya kupasinin en kotu performansini biz verdik. Haiti bile bizden daha cok caba gosterdi. Macin yildizi kesinlikle hakemdi.
sadıkkurtoglu tarafından gönderilen iletiler
-
RE: World Cup 2026 - FIFA Dünya kupasıGündem içinde yayımlandı
-
RE: Washington (State)Diğer Eyaletler içinde yayımlandı
@aysegul Evet Kent’te yasamaktan kesinlikle iyidir.
-
RE: Washington (State)Diğer Eyaletler içinde yayımlandı
@aysegul Ekonomik durumunuz cok iyiyse Newcastle, Sammamish ve Issaquah tavsiye ederim. Degilse, King County’de bulunan hicbir yeri tavsiye etmem yasamak icin. Tabi bu benim fikrim.
-
RE: DelawareDiğer Eyaletler içinde yayımlandı
@MySea my steak is too juicy, my lobster is too buttery

-
RE: DelawareDiğer Eyaletler içinde yayımlandı
@MySea O kadar mi kotuydu? Kendi halinde sakin bir yere benziyor.
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki DeneyimleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
Bu forumda hic polis olan var mi?
-
RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine KatilmakAdalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
@Johnny-B-Goode Cok iyi arkadasliklar elde edilebiliyor, bazen cok eglenceli olabiliyor. Sizi mental olarak guclendirebilir. Gercek bir asker olarak hissettirebilir. Evet beyaz Amerikalilar cok var ama hispanicler de cok var. Geneli gercekten cok egitimsiz ve asvab puanlari cok dusuk. Bu yuzden 11B oluyorlar. Promotion pointleri cok dusuk, bu sayede SGT olmak icin cok caba sarfetmenize gerek yok. Silahlardan cok hoslaniyorsaniz keyifli zaman gecirebilirsiniz. Bunlar olumlu taraflari diyebilirim.
-
RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine KatilmakAdalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
@Johnny-B-Goode 11B tavsiye etmem.

Ben 88M’im -
RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine KatilmakAdalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
@Johnny-B-Goode Ben 11B degilim ama onlarla ayni unitedeyim. Onlarla sik sik calisma firsatim oluyor. Varsa bir sorun cevaplayabilirim.
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki DeneyimleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@okokok Atlanta’ya is icin mi tasindiniz? Forum haricinde konusuyorum Atlanta hakkinda hic iyi seyler duymadim.
-
RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine KatilmakAdalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
@alparslan34 Ben bildirmedim, geregi var mi bilmiyorum.
-
RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine KatilmakAdalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
@Yusuf-Uzak Vatandas olup birliginize gidiceksiniz ve birliginizde security clearance isiyle ilgilenen askerler olacak. Onlarin ofisine gidip naturalization sertifikasinin kopyasini teslim edeceksiniz, onlar da sisteme girecekler. Bu sirada security clearance gerektirmeyen mesleginizi kontratinizi bitirene kadar yapacaksiniz.
-
RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine KatilmakAdalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
@Yusuf-Uzak Istediginiz kadar hayal kurun hayallerinizi bozmak istemem ama bu tur sorular icin fazla erken. Once green cardinizi alin, sonra gelin Amerika’ya, Asvab’dan sizi tatmin edecek bir skor alin, security clearance gerektirmeyen arzuladiginiz bir meslegi secin, egitiminlerinizi basariyla tamamlayin, askeriyeyi sevin, sevinki bir kontrat daha imzalayip warrant officer olma hayallerinize yaklasin, yaklasirken gercekten iyi, donanimli, çevik, guclu, uzman bir asker olun, liderleriniz tarafindan farkedilip cesitli oduller kazanin, kendinize kefil olacak bir subay bulun, warrant officer recruiter’i ile konusup kabul edilin, 2 yillik flight school’unuzu basariyla tamamlayin, tebrikler warrant officer oldunuz. Zor mu peki? Elbette zor. Imkansiz mi? Degil.
Dediginiz kuruma girebilmek icin security clearance’a ihtiyaciniz var ve maalesef green cardli olarak dediginiz kuruma giremezsiniz. Ilk kontratinizi bitirip yeni kontrat imzalarken gereken skorunuz ve bosluk varsa o kuruma gidip dil egitimi alabilirsiniz.
-
RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine KatilmakAdalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
@rezanclz Hastanede yapilacak MOSleri tavsiye ederim.
-
RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine KatilmakAdalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
@kaptanpilot Ben 88M’im. 88 serisi bence genel olarak cekilecek sey degil.
-
RE: Polis KorkusuHukuk Sistemi içinde yayımlandı
@cgokhan “ Tabi yol bombos tekseniz ve hizli giderseniz hemen pesinize takiliyorlar “
Bu durumu bizzati yasadim. Las Vegas cikisindaki bir anayolda gidiyorum. Yol genis, hic viraj yok tamamen düz ve kimsecikler yok. Hiz siniri 70, ben 87 ile gidiyordum. Bilerek hizimi 90in altinda tutuyordum abartmaya da gerek yok diye. Birdenbire arkamda sheriff araci belirdi. Nereden cikti anlamadim cunku yollar bombostu. Kenara cektim, 70lik yerde 87 ile gidiyordun radara yakalandin dedi. Icimden oldugum duruma sövdüm. Licence and registration istedi, sigortami istemedi. Aracina gitti 5 dakika bilgisayarina bakti. Cezami verdi, normal bir hiz cezasi aldim, nasil odeme yapabilecegimi ve karsi cikmak istiyorsam nasil karsi cikacagimi anlatti ve hemen cekip gitti. Benim konusmaya firsatim bile olmadi. 190 dolar odedim. Sonra arastirdim ogrendimki Nevada’da 90 ile gitseydim nezarete atilacaktim ve kefalet bedelimi odemeden cikamayacaktim.
-
RE: Amerika'da Askerlik Kaydi (Selective Service System)Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
@ugurbocegi Girisinizi yapin, ssn’iniz gelsin, kaydinizi yapin, sonra askeriye basvurularinizi yapabilirsiniz. Ben aynisini yaptim.