@ulgen merhabalar benimde Haziran'da nvc onayım geldi ocak sonu randevumuz geldi şükürler olsun sizinde kısa sürede gelir inşallah bekleyen herkes en kısa sürede randevusu gelir
Recep Toraman tarafından gönderilen iletiler
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@nazliozdamar bizim 5 ay oldu nvc onayımız halen randevu gelmedi inşallah alırız kısa sürede hızlandırma mümkün müdür acaba bilgisi olan var mıdır
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@efsun merhabalar öncelikle bizden örnek vermek istiyorum biz ilk çocuğumuz olduğu zaman sadece doğum raporu ve bir kaç evrak ile bebek 2 yaşından küçük olacak şekilde ABD ye giriş yapabilir bu şekilde bebeğin green kartı otomatik elinize gelir girişte bir kaç form imzalarsiniz ve bunun la ilgili formda abd dışında doğan çocuklar bölümünü inceleyin avukat çok yüksek para istemiş bizde ikinci çocuk için 1500 ödemek zorunda kaldık buda uscis onayımız geldiği için ikinci bebek için ds 260 eklemek gerekiyordu inşallah yardımcı olur biz ilk bebeğimize bu şekilde ilk girişte vize istemez ama şartlar var
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Uscis onayı sonrası süreç hızlı nvc onayı 1 ayda geliyor şuan konsolosluk randevusu bekliyorum inşallah oda hızlı gelir
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@kıvanç merhabalar bizim de yeni onayımız geldi 3 Nisan da
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhabalar nvc onayımız geldi nvc onayından sonra ortalama nekadar süre sonra konsolosluk randevusu alırız tecrübe eden varmı yakın zamanda. Bu arada f2a başvurumuz tarihî nisan 2022 onayımız yeni geldi uzun süre oldu inşallah bekleyen herkes alır
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@kuzeymelissa merhaba benim tarih 04 04. 2022 nvc onayı geldi şuan konsolosluk onayı bekliyorum kısa sürede mi geldi sizin randevu
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhabalar. 3 yıl aradan sonra dosyanızın ilk aşaması onaylandı darısı tüm bekleyenlere
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@patron3535 hayır vatandaşlık olmadı malesef
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Sibel-Demir bizimde Vermont dosyanın bulunduğu yer
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Benim ile birlikte başvuru yapanlar sağlık raporu bile tamamlamış gerçekten çok zor oluyor
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhabalar başvurum 04/04/2022 nerdeyse 3 yıl olacak uscis onayı gelmedi bu normalmi
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Kasım ayı vize bülteni 1 ocak 2022 ye ilerlemiş
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@yasmin982 merhabalar çocuğunuz abd dışında dogduktan sonra 2 yaşını doldurmadan sizinle birlikte giriş yapıp green kartı alabiliyor biz o şekilde almiş idik fakat çocuğunuz 2 yaşını doldurmuş ise durum farklı tam bilgim yok
-
RE: Green Card Sahiplerinin ABD dışında doğan çocuklarıTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@cilemaya çok güzel açıklayıcı oldu gerçekten ama işte ANumber da mührün altına yazılmadığı için tedirginim ve bunu nasıl öğreneceğimizi bilmiyorum

-
RE: USCIS Randevulari (InfoPass Appointment)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@gucarslan teşekkür ederim bebeğimiz türkiyede doğdu be 2 aylıkken ABD ye giriş yaptık girişteki memur Na3ve 551 mührünü pasaporta basmış fakat Anumber ve receipt number yok buyüzden randevu almakta zorlanıyoruz birde sağlık sorunu sebebiyle 1 ay sonra türkiyeye dönecek randevu için acelemiz de bu yüzden uscisden greencard başvurusunda yapıp işimizi garantiye almamız gerekiyor yardımlarınız için teşekkür ederim
-
RE: USCIS Randevulari (InfoPass Appointment)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Merhabalar iletime cevap alamadım gerçekten uscisi aradığım da randevu alamıyoruz birtürlü şuan süreç nasıldır nasıl randevu alabiliriz
-
RE: USCIS Randevulari (InfoPass Appointment)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Merhabalar Yeni doğan bebeğimiz ile ABD giriş yaptık vize işlemleri yapıldı fakat Anumber verilmemiş uscis randevu için aradığımızda bizden hep receipt number isteniyor bu durumda olan varmıdır çözümü nedir randevu nasıl alabiliriz teşekkür ederim