Merhabalar. Amerikada forum sitesi bakıyorum.Digital alış verişlerin döndüğü, Hediye, indirim kuponlarının satıldığı.kaliteli bir forum sitesi arayışım var. Belki aranızda bilenler vardır, R10.net tarzı bir forum sitesinden bahsediyorum. bu konularla ilgilenen arkadaşlarıdan link rica ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
Opctebur tarafından gönderilen iletiler
-
Amerikada en çok kullanılan forum siteleri.Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
-
RE: olur mu olur :)Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
Bende böyle bir kafa istiyorum... Pırıl pırıl ohhh mis anasını satıyım.! Dünyayı bile kurtarırım o kafayla heee.
-
RE: Alttaki Tahmin OyunuGündem ve Sohbet içinde yayımlandı
@sinem Tutmadı.. Ama muğla'ya taşınmayı düşünüyor... Alttaki tatilini muğla'nın bir ilçesinde yapmayı planlıyor.
-
RE: Alttaki Tahmin OyunuGündem ve Sohbet içinde yayımlandı
Tutmadı... Alttaki oturduğu yerden sigarasını vapur bacası gibi tüttürüp, amariga sokaklarında gezdiğini hayal ediyor!.
-
RE: Alttaki Tahmin OyunuGündem ve Sohbet içinde yayımlandı
Tutmadı... Alttaki Amariga hayalinden uzaklaşıp, başka hedefler çiziyor!.
-
RE: Amerika Hayallerimizde neler var? Nasıl bir yaşam hayal ediyoruz? Sınır yok yazın yeter.Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
@HockeyUmpire2 Teşekkürler. Dilerim sizde çok para kazanırsınız.!
-
RE: Amerika Hayallerimizde neler var? Nasıl bir yaşam hayal ediyoruz? Sınır yok yazın yeter.Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
@HockeyUmpire2 çok para kazanıp insanlara yardım etmekten çok insanların faydasına buluşlar üretimler yapmayı hedeflersek daha çok kişinin hayatına dokunabiliriz
-
RE: Amerika Hayallerimizde neler var? Nasıl bir yaşam hayal ediyoruz? Sınır yok yazın yeter.Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
@rasul1995 Hayallerde büyür.. sen yeter ki bir yerden başla. Bir bakmışsın pilot olmayı hayal ediyorsun

-
RE: Amerika Hayallerimizde neler var? Nasıl bir yaşam hayal ediyoruz? Sınır yok yazın yeter.Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
@FreeWoRLD Bu ülke derken ? Amerika'dan mı bahsediyorsunuz, yoksa TÜRKİYE'den mi ?
-
RE: Amerika Hayallerimizde neler var? Nasıl bir yaşam hayal ediyoruz? Sınır yok yazın yeter.Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
@Mr-Hakan airsoft olayını duydun mu ? ben epey bir araştırmaya başladım türkiye de de aynı olay olsa da diğer ülkelere göre biraz amatör kalıyor... Ama amerikaya gidersem kesin bu grupların içinde olucam... ilgini çekebileğini düşündüm.
-
RE: Amerika'da tutunamayıp geri dönenler var mı?Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
@aayhann kesin bir çözüm bulabilirsen haberim olsun :))
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Siz hadi yine iyisiniz
ben bu greencard olayını birkaç ay önce öğrendim... Eh! geçen dönem başvurmadım bile. siz şafak sayıyorsunuz :))) ben dana yeni dönem gelecekteeeeee başvuru yapıcam daaaaaa :)))) -
RE: amerika'da yillarini gecirip "artik ulkeme doneyim" diyen var mi? varsa, neden bu karari verdiniz?Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
Bence iyi bir konu başlığı... Tutunamayıp geri dönenler farklı bir olay, Ununu eleyip eleğini duvara asanlar daha farklı bir olay
-
RE: Amerika Hayallerimizde neler var? Nasıl bir yaşam hayal ediyoruz? Sınır yok yazın yeter.Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
@Mr-Hakan "Amerika Hayallerimizde neler var? Nasıl bir yaşam hayal ediyoruz? Sınır yok yazın yeter." Başlıklı konuya hayalini yazmış, Sizde kalkıp adamın hayalinin içine etmişssiniz yahu! Avcılıktan hoşlanmıyorsanız gidip avcıları cezalandıran bir hayal kurun... Konu başlığından sapmadan devam etmiş olursunuz.:)))
Not:Polemik için yazmadım. Konu başlığı ile içeriğindeki yazıların tezatlığı dikkatim, çekti yazdım.
-
RE: Amerika Hayallerimizde neler var? Nasıl bir yaşam hayal ediyoruz? Sınır yok yazın yeter.Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
@Calibraturbo Tamamdır... Amariga'ya gelirsem muhakkak buluşalım. çoluk çocuu şu meşhur amarillo'daki çiftliğe bırakalım önce
@Sinem-Akçam senide unutmadık bak
sonra ver elini route 66. Ama bir kaç yerli ile de tanışalım. eğer hala varsa , barış çubuğu tüttürmemiz lazım
sonra ulu manituların da hikayesini dinlemek lazım
ama şu lanet olası federalleride peşime takarım haberin olsun 
-
RE: Amerika Hayallerimizde neler var? Nasıl bir yaşam hayal ediyoruz? Sınır yok yazın yeter.Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
@Sinem-Akçam Yok! o ben değilim. Kargoda da gitmiiiceeeeem
-
RE: Amerika Hayallerimizde neler var? Nasıl bir yaşam hayal ediyoruz? Sınır yok yazın yeter.Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
@Sinem-Akçam Çiftliğinize olan davetinizi aldım kabul ettim
Lakin beni davet ettiğinizden emin olamadım :)))) Hanım ve çocukları pek tabii yollarım ama bu MURAT kim onu bulup yollamakta epey zorlanıcam gibi
Haaa! bu arada yahu neden uçağın kargosunda geliyorum?! Çisem hanımlar giderken kedilerini bile yolcu kabinine almışlardı
tabii şu "f...k the system Hell yeaaa" olayından sonra araba da değilde tabutta seyahat edeceğimi ima ettiyseniz... evet o zaman kargo bölümü benim için kaçınılmaz :)))