• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Opctebur
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 1
    • Konu 1
    • İleti 51
    • En İyi 38
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Opctebur tarafından gönderilen iletiler

    • Amerikada en çok kullanılan forum siteleri.

      Merhabalar. Amerikada forum sitesi bakıyorum.Digital alış verişlerin döndüğü, Hediye, indirim kuponlarının satıldığı.kaliteli bir forum sitesi arayışım var. Belki aranızda bilenler vardır, R10.net tarzı bir forum sitesinden bahsediyorum. bu konularla ilgilenen arkadaşlarıdan link rica ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim.

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      Opctebur
      Opctebur
    • RE: olur mu olur :)

      Bende böyle bir kafa istiyorum... Pırıl pırıl ohhh mis anasını satıyım.! Dünyayı bile kurtarırım o kafayla heee.

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      Opctebur
      Opctebur
    • RE: Alttaki Tahmin Oyunu

      @sinem Tutmadı.. Ama muğla'ya taşınmayı düşünüyor... Alttaki tatilini muğla'nın bir ilçesinde yapmayı planlıyor.

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      Opctebur
      Opctebur
    • RE: Alttaki Tahmin Oyunu

      Tutmadı... Alttaki oturduğu yerden sigarasını vapur bacası gibi tüttürüp, amariga sokaklarında gezdiğini hayal ediyor!.

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      Opctebur
      Opctebur
    • RE: Alttaki Tahmin Oyunu

      Tutmadı... Alttaki Amariga hayalinden uzaklaşıp, başka hedefler çiziyor!.

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      Opctebur
      Opctebur
    • RE: Amerika Hayallerimizde neler var? Nasıl bir yaşam hayal ediyoruz? Sınır yok yazın yeter.

      @HockeyUmpire2 Teşekkürler. Dilerim sizde çok para kazanırsınız.!

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Opctebur
      Opctebur
    • RE: Amerika Hayallerimizde neler var? Nasıl bir yaşam hayal ediyoruz? Sınır yok yazın yeter.

      @HockeyUmpire2 çok para kazanıp insanlara yardım etmekten çok insanların faydasına buluşlar üretimler yapmayı hedeflersek daha çok kişinin hayatına dokunabiliriz

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Opctebur
      Opctebur
    • RE: Amerika Hayallerimizde neler var? Nasıl bir yaşam hayal ediyoruz? Sınır yok yazın yeter.

      @rasul1995 Hayallerde büyür.. sen yeter ki bir yerden başla. Bir bakmışsın pilot olmayı hayal ediyorsun 🙂

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Opctebur
      Opctebur
    • RE: Amerika Hayallerimizde neler var? Nasıl bir yaşam hayal ediyoruz? Sınır yok yazın yeter.

      @yalta @FreeWoRLD efenim saygılar o zaman 🙂

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Opctebur
      Opctebur
    • RE: Amerika Hayallerimizde neler var? Nasıl bir yaşam hayal ediyoruz? Sınır yok yazın yeter.

      @FreeWoRLD Bu ülke derken ? Amerika'dan mı bahsediyorsunuz, yoksa TÜRKİYE'den mi ?

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Opctebur
      Opctebur
    • RE: Amerika Hayallerimizde neler var? Nasıl bir yaşam hayal ediyoruz? Sınır yok yazın yeter.

      @semavi Geyiklerden bahsetme ama 🙂

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Opctebur
      Opctebur
    • RE: Amerika Hayallerimizde neler var? Nasıl bir yaşam hayal ediyoruz? Sınır yok yazın yeter.

      @Mr-Hakan airsoft olayını duydun mu ? ben epey bir araştırmaya başladım türkiye de de aynı olay olsa da diğer ülkelere göre biraz amatör kalıyor... Ama amerikaya gidersem kesin bu grupların içinde olucam... ilgini çekebileğini düşündüm.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Opctebur
      Opctebur
    • RE: Amerika Hayallerimizde neler var? Nasıl bir yaşam hayal ediyoruz? Sınır yok yazın yeter.

      Konu geyiğe bağlamış:))))

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Opctebur
      Opctebur
    • RE: Amerika'da tutunamayıp geri dönenler var mı?

      @aayhann kesin bir çözüm bulabilirsen haberim olsun :))

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Opctebur
      Opctebur
    • RE: DV2020 bekleme odası

      Siz hadi yine iyisiniz 🙂 ben bu greencard olayını birkaç ay önce öğrendim... Eh! geçen dönem başvurmadım bile. siz şafak sayıyorsunuz :))) ben dana yeni dönem gelecekteeeeee başvuru yapıcam daaaaaa :))))

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Opctebur
      Opctebur
    • RE: amerika'da yillarini gecirip "artik ulkeme doneyim" diyen var mi? varsa, neden bu karari verdiniz?

      Bence iyi bir konu başlığı... Tutunamayıp geri dönenler farklı bir olay, Ununu eleyip eleğini duvara asanlar daha farklı bir olay

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Opctebur
      Opctebur
    • RE: Amerika Hayallerimizde neler var? Nasıl bir yaşam hayal ediyoruz? Sınır yok yazın yeter.

      @Mr-Hakan "Amerika Hayallerimizde neler var? Nasıl bir yaşam hayal ediyoruz? Sınır yok yazın yeter." Başlıklı konuya hayalini yazmış, Sizde kalkıp adamın hayalinin içine etmişssiniz yahu! Avcılıktan hoşlanmıyorsanız gidip avcıları cezalandıran bir hayal kurun... Konu başlığından sapmadan devam etmiş olursunuz.:)))

      Not:Polemik için yazmadım. Konu başlığı ile içeriğindeki yazıların tezatlığı dikkatim, çekti yazdım.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Opctebur
      Opctebur
    • RE: Amerika Hayallerimizde neler var? Nasıl bir yaşam hayal ediyoruz? Sınır yok yazın yeter.

      @Calibraturbo Tamamdır... Amariga'ya gelirsem muhakkak buluşalım. çoluk çocuu şu meşhur amarillo'daki çiftliğe bırakalım önce 🙂 @Sinem-Akçam senide unutmadık bak 🙂 sonra ver elini route 66. Ama bir kaç yerli ile de tanışalım. eğer hala varsa , barış çubuğu tüttürmemiz lazım 🙂 sonra ulu manituların da hikayesini dinlemek lazım 🙂 ama şu lanet olası federalleride peşime takarım haberin olsun 🙂

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Opctebur
      Opctebur
    • RE: Amerika Hayallerimizde neler var? Nasıl bir yaşam hayal ediyoruz? Sınır yok yazın yeter.

      @Sinem-Akçam Yok! o ben değilim. Kargoda da gitmiiiceeeeem

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Opctebur
      Opctebur
    • RE: Amerika Hayallerimizde neler var? Nasıl bir yaşam hayal ediyoruz? Sınır yok yazın yeter.

      @Sinem-Akçam Çiftliğinize olan davetinizi aldım kabul ettim 🙂 Lakin beni davet ettiğinizden emin olamadım :)))) Hanım ve çocukları pek tabii yollarım ama bu MURAT kim onu bulup yollamakta epey zorlanıcam gibi 🙂 Haaa! bu arada yahu neden uçağın kargosunda geliyorum?! Çisem hanımlar giderken kedilerini bile yolcu kabinine almışlardı 😛 tabii şu "f...k the system Hell yeaaa" olayından sonra araba da değilde tabutta seyahat edeceğimi ima ettiyseniz... evet o zaman kargo bölümü benim için kaçınılmaz :)))

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Opctebur
      Opctebur
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3