Herkese tekrardan merhabalar. Bende eskilerden. Bu sene tekrar deneyeyim şansımı dedim . Başvurular açılmamış. Beni hatırlayan yoktur selamlar yinede Herkese...
nilfersev tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2024 İzmir Adayları Buraya (misafir de kabul ederiz)Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
Hala burda olan birileri var mi
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Talep işleniyor sayfası açık kaldı onay numarası hala alamadım. Başvuru yapmismiyimdir
-
RE: Amerika'ya gitme sebepleriniz ?Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
Gitme sebebim yıllardır aynı. Uzak diyarlarda yaşayıp memleket hasreti xekmek

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Atlantis00 ben izmirdeyim. Üst komşum hala faizlerin Allah tarafından geldiğine inanıyor. Dolar yükseldi ekonomimiz iyiye gidiyor diyor. Her sene koli koli erzak geliyor.Yakacak yardımı alıyor. Ama bakarsan 4 katlı binanın sahibi onlar

-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ben de bakmıyorum biraz daha umudum olsun istiyorum

-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese iyi bayramlar . Bir girdim siteye az kalmış. Aklimdan çıkması en iyisi galiba
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Simge-Kutlu selamlar o zaman oralara...
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Simge-Kutlu izmirde misiniz sizde yoksa
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Simge-Kutlu Yeni gördüm iyi hatta mikemmel
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ayvalik10 evet bende katılıyorum. El işi mükemmel. Ben de kazanırsam usta öğretici var ama pratiğe gitmeyi düşünüyorum
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Simge-Kutlu ay inşallah cesaret edersem paylaşırım burdan
-
RE: Amerika'ya Gelmek İsteyenler İçin Yeni Bir YolTurizm içinde yayımlandı
Acaba ne oldu gelişme var mı bilen takip eden
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Simge-Kutlu ben hala umutluyum. Bir gün bisim den kiralayıp ogrenicem
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Simge-Kutlu teşekkür ederim . Umarım bu günümüzü aramayız
-
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
@Erkan-Gürsoy yeni hayatınızda sağlık ve huzurla ...
-
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
@Erkan-Gürsoy çok geçmiş olun Allah tekrar aynı acıları kimseye yaşatmasın insallah
-
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
@Erkan-Gürsoy çok geçmiş olun Allah tekrar aynı acıları kimseye yaşatmasın insallah
