Jfk üzerinden bugün amerikaya kasım ayından sonraki ikinci girişimizi gerçekleştirdik. Görevli memur damgayı basıp soru bile sormadan gönderdi
bilginize
Nacrumates tarafından gönderilen iletiler
-
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
-
RE: İtalya'da Yaşam Hakkında BilgilerAvrupa içinde yayımlandı
İtalya gerçekten çok güzel bir yer toplamda 3 kere milano, 2 kere floransa, roma, genoa, la spezia, 2 kere bologna, venedik gezisi yaptık eşimle birlikte. Oraya gidince ikinci evimize geldik gibi hissediyoruz gerçekten farklı bir havası var.
-
RE: Amerika'da Ehliyet AlmakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
@mertcanaydin yine mantık aramayacağımız ve çok sorgulamadan mecburen yapmamız gereken bir konu :)) virginiada tanıdığım var ve ehliyeti yok 3-4 yıldır bu şekilde yaşıyor
uğraş dur simdi -
RE: Amerika'da Ehliyet AlmakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
@mertcanaydin çok teşekkürler, 5 martta temelli taşınma için virginiaya yerleşiyoruz bizde. Çok değerli oldu

-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Flight101 çok sevindim adınıza, ben dahil forumda bir çok kişiye yardımınız fazlasıyla dokundu. İnşallah herşey istediğiniz gibi istediğimiz gibi olur. Zor ama keyifli bir süreç bence pazarlığı vs

-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Flight101 hocam sizin detaylı deneyim ve yazılarınız sayesinde Viyana sürecini kolaylıkla atlatmıştık. Sizde son güncellemeler durumlar nasıl her şey yolundadır umarım
-
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
@bkio konu bizide ilgileniyor bizde şubat sonu veya mart başında gideceğiz ama şu an amerikadan gelen biri olmadığı için kartlarımız orda. İlk girişte sorun yaratmayanlara aslında ikinci girişte bir şey olmaması gerekir. Bakalım göreceğiz
-
RE: Ucak Yolculugu ve Ucak BiletiYolculuk içinde yayımlandı
@ucangeyik teşekkürler o zaman alma zamanı geldi

-
RE: Ucak Yolculugu ve Ucak BiletiYolculuk içinde yayımlandı
@zakaria bunu bende gördüm bir kaç ileti önce sormuştum yakın zamanda deneyimleyen oldu mu diye sanırım ben bu şekilde gideceğim hafta sonu biletimi alacağım şubat sonu veya mart başı için
-
RE: Ucak Yolculugu ve Ucak BiletiYolculuk içinde yayımlandı
@Meliha-Yalın
Şu ana kadar baktığım ülkeler sırbistan belgrad vize gerektirmiyor. Londra aktarmalılar ise ekstra vize gerektirmiyor. Hatta 8-24 saat arasında bir uçuş aktarma süresi var ise gümrükten damga basılıp cıkılıp londra gezip havalimanına dönüp aktarma yapabilirsiniz. Schengen gerekirse bile avrupa ülkeleri için bizde schengen var en ucuz yol neresi ise onu denicez
-
RE: Ucak Yolculugu ve Ucak BiletiYolculuk içinde yayımlandı
Şahsen ben thy ile direk tek yöne 26k ( 2 valiz eklediğin paket 31k ) vermeyip aktarmalı belgrad veya londra şeklinde kişi başı 12-14k arasına alacağım. Kendi vatandaşını bu kadar enayi yerine koyan başka bir millet yok sanırım
-
RE: Ucak Yolculugu ve Ucak BiletiYolculuk içinde yayımlandı
@ayvalik10
Gerçekliği var evet ben kasım ayında da bileti bu şekilde almıştım. Tek sorun bana gidiş dönüş değil tek yön valizli lazım. Thyde gidiş dönüş 25 tek yön 26 ve en düşük paket. Aşırı sinir bozucu fiyatlama sistemi var air serbiada 12.5k 2x23 bagaj hakkı var. -
RE: Ucak Yolculugu ve Ucak BiletiYolculuk içinde yayımlandı
Merhaba; air serbia uçuşları gerçekten uyguna yakalanıyor. Son dönemde güncel tecrübe eden var mıdır? Aktarma süresi çok makul veya 1 gece konaklama ardına sabahına ucus olmasına rağmen bile uyguna denk geliyor.
-
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
@Kübra-Kırmacı
Sanırım bu basım işlemleri eyaletten eyalete çok farkediyor. Bizde 25 kasımda girmiştik JFK üzerinden ssnler ortalama 10 gün icinde green cardlarda 20 günde falan geldi. -
RE: Amerika'da Ehliyet AlmakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
@Serapp teşekkür ederim cevabınız için. Süreç yaklaştıkca cok ince detayları bile düşünmeye başladık

-
RE: Amerika'da Ehliyet AlmakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
Ülkeye ilk girişi yapıp cıktık, ikinci girişimiz temelli olacak. Bu süreçte virginiada baslangıcta 1 aylık araç kiralamak istiyorum. Ama TR ehliyetini 60 gün süre ile kullanabiliyoruz bu bizim ilk girişimizden itibaren ise ben araç kiralayamayacak mıyım yoksa temelli girişimizinden itibaren mi 60 gün kullanabiliriz? Ehliyet alana kadar olan süreçte ev işleri için mecbur araç lazım.
-
RE: Bankacılık Sistemi ve Banka Hesap ÇeşitleriBankacılık içinde yayımlandı
@erenotti öneri için teşekkürler. TR’de de zaten bankalar araç kredisi vermeyi pek sevmiyor. Burada da genelde uygun ihtiyaç kredisi bulup o şekilde aldım hep araçlarımı. Aslında Türkiye’de sigorta sonlanmadan uygun faiz oranından yakalayıp kredi çekip eldeki nakiti(doları) anlık bitirmeden araç almak mantıklı olmaz mı? İlk aylar ev tutmam işe girememe belli bir süre derken nakit çok daha lazım olacak gibi duruyor. Capital one bankasını listeme aldım inceleyeceğim genelde herkes bofadan bahsettiği için arada kaynadı sanırım o banka.
-
RE: Bankacılık Sistemi ve Banka Hesap ÇeşitleriBankacılık içinde yayımlandı
@ATS16
Genel özet için teşekkürler açıklayıcı oldu. Kredi kartı tavsiyeleri bölümünüde ayrıca okuyacağım. Başlangıçta araç almak için toplu bir para vermektense kredi ile almak istiyorum fakat bu baslangıcta ya cok zor ya da cok yüksek faiz ile olacak mecburen uygun bir şey alıp kredi skoru olusunca kredi ile anca alabileceğiz. -
RE: Bankacılık Sistemi ve Banka Hesap ÇeşitleriBankacılık içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş
Tamamdır enparadan örnek verince oldu
amexe aşinayım evet. Teşekkürler bilgilendirme için zaten trde iken bile tek bir banka ile çalışmıyoruz orada da durum aynı olacak gibi -
RE: Bankacılık Sistemi ve Banka Hesap ÇeşitleriBankacılık içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş
Hızlı yanıtınız için teşekkürler, konu biraz karışık geldiği için bir soru daha soracağım kusura bakmayın. Bulunacağım bölgede( alexandria va) bank of america ve chase fazlasıyla bulunuyor şubat sonunda temelli gidişimizde buralardan açmayı düşünüyorum ve kredi kartı başvurusunda bulunmayı planlıyorum. Sizin atmış olduklarınız farklı bankalar mı tam anlayamadım.