Hocalarım selamlar, benimde bu sabahtı randevum ve onaylandı. Sabah 8:30 da sıraya girdik önceki arkadaşların söyledikleri gibi ilerledi herşey. Önce belgeleri verdik, sonra mülakat için arka tarafa geçtik. Görevli, eşim ingilizce bilmediği için yemini Türkçe ettirdi bize. Biraz Türkçe ilerledi sonra benim dosyayı aldı önüne ve ingilizce kendinden bahset dedi, bende hocayım şöyle çalışmalarım var doktoram felan anlattım iki üç cümle. Amerika’da nerede bulundun dedi söyledim, halen bağlantım varmı diye sordu, bende bu görüşmemin sonucunu beklediğimi herhangi bir bağlantı kurmadığımı belirttim. Başka bir şey sormadı vizeniz onaylandı size mail gelecektir dedi. Yani görüşme 3 dk sürdü. Bu kadar kısa beklemiyordum açıkçası. 9:30 olmadan dışarıdaydık. Sıradaki arkadaşlara başarılar diliyorum.
MyWay 0 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@NNDDD hocam çok sevindim, tebrik ederim. Hayırlı olsun Yolunuz açık olsun.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@saydogan Teşekkürler hocam bilgi verdiğiniz için
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@saydogan teşekkürler hocam. Çocuklarda görünen tüm aşıları bize yapmazlar heralde. 20 tane aşı var onlarda.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Hocalarım aşı kartı alamadım. Aile hekimim sadece covid aşılarımın göründüğünü söyledi ve sadece o belgeyi verdi. Bu halde Ungan kliniğine gitsem ne olur. Tüm aşıları tekrar mı yapacaklar?
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@MACOFU-MACOFU hocam hayırlı olsun. Siz Ankarada mı yaşıyorsunuz? Bir de hocam premium delivery tüm şehirlere var mı acaba biliyor musunuz? Başka bir hocamızda sanki Sivastan alamayıp Ankaraya gidip kendisi almıştı. Bende kayıt olurken VFS globelden alma seçeneğini düşünüyorum.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@NNDDD teşekkürler hocam bilgilendirmeniz çok iyi oldu.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@goose Hocam benimde pasaport değişti yani yeniledim pasaportu. Bu bilgileri değiştirmek gerekiyor mu acaba DS260 formunda, yoksa görüşmede belirtmemiz yeterli olur mu? Tecrübeli arkadaşlar yanıtlarsa seviniriz.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@mutlu234 hocam tam olarak Eb1 Eb2 yerine kullanılacağı değilde sanki o vize statüsü içerisinde değerlendirileceğinden bahsedilmiş reddditte. Yani her halükarda yeni başvuru yapanları etkileyecektir. Zaten bekleme süresi 2 yıl, şimdi iyice uzayacak.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@sbsb2025 Teşekkürler hocam umarım sizde bir an evvel mail alırsınız.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@sbsb2025 hocam rendevu nvc.state.gov/inquiry adresinden geldi. Bu sabah 8de gelmiş mail.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Randevu maili geldi arkadaşlar.
Immigrant Visa Interview Details:
Interview Date/Time: November 18, 2025 at 08:30 am -
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@californiapostdoc hocam ben son bülten ile current oldum. IL için iyi ihtimal Kasım görünüyor benim için.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Megadeth hocam kolaylıklar diliyorum. Umarım sorunsuz halledersiniz herşeyi.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@u2rem hocam merhaba bildiğim kadarıyla pasaport taşımak zorundasınız. Green card sadece Amerika’ya girişte kullanılıyor diye biliyorum.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@elifdem hocam teşekkür ederim cevabınız için. Daha vakit var aslında ama pasaport geç basılıyor diye duydum ben. Eğer öyle bir durum olsaydı erkenden bordo pasaporta başvurmak gerekebilirdi.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba ben göçmen vizesinin basılacağı (inşallah) pasaport ile ilgili bir şey sormak istiyorum. Benim yeşil pasaportum var zamanı da dolmadı henüz, bildiğim kadarıyla memuriyetten istifa edince yeşil pasaportu geri vermek gerekiyor.
Bordo pasaport almak gerekiyor mu bu durumda? Eğer geri vereceksek vize yeşilde kalmış olacak. Akademisyen arkadaşlar nasıl bir yol izlediler cevap verebilirlerse memnun olurum. -
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@NNDDD hocam inşallah öyledir. Ümitlendiriyorlar sonra olmuyor. Üzülüyoruz valla
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Arkadaslar merhaba, ben NVCExpedite talep etttim, mail attim. Cevap olarak
'We cannot expedite the processing of your petition, because there is no visa number currently available.' yazdilar. Acaba bu yilki kotayida doldurmus mu oldular. Birisi yorumlayabilir mi? Tesekkurler.