• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. mustafawashington
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    M
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 49
    • En İyi 10
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    mustafawashington tarafından gönderilen iletiler

    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      @Ryback hayır eşim orada değildi benimle çalışmak zorunda olduğu için buradaydi

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      M
      mustafawashington
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      @Ryback çok teşekkür ediyorum tekrar, evet 2025 I aciklamam gerekecek, umarım sebeplerimi kabul ederler çünkü bu göreceli birsey. Ne tür sebepleri kabul ediyorlar bilmiyorum.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      M
      mustafawashington
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      @Ryback ayrıntı verirseniz yorumlarım demiştiniz, acaba 2 ay sonra 18 ay dolacak vatandaşlık başvurusu yapabilir miyim?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      M
      mustafawashington
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      @patron3535 cevap için teşekkürler, Türkiye'de geçirdiğim süre oradaki ailem ile ilgili orada bir kardeşim ve önceki evliliğinden iki oğlum var, ben 58 yaşındayım dolayısı ile Türkiye'ye gitmek için illa ki bir sebep oluyor, bilkiyorum bunu göçmenlik bürosuna nasıl açıklarım.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      M
      mustafawashington
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      @Ryback merhaba cevabınız için teşekkür ederim,
      Evet evlilik yaptığım eşimle beraber yaşıyoruz, bununla ilgili gerekli belgeleri goturebilirim mülakat için. Ama eğer kartın üzerinde yazan süreden itibaren 18 ay değilde son üç yılda 18 ay ariyorlarsa hiç basvurmayayim daha iyi çünkü ben son 3.5 senede burada 16 ay bulundum.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      M
      mustafawashington
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      Merhaba arkadaşlar,
      Evlilik yolu ile aldığım kartımda , 1 Ağustos 2022 den beri resident yazıyor, şu an itibari ile Amerika'da 16 ay kaldım, ve tek seferde hiç 6 aydan fazla dışarıda kalmadım ama bu sene çeşitli sebeplerden dolayı 2025 yılı boyunca Amerika'da toplam 20 gün kadar kalabildim ( 6 ay dolmadan giriş çıkış yaparak) geçen hafta girerken ilk uyarımı aldım sınırda girerken, bu kez sözlü uyarı veriyoruz ama böyle yapmaya devam edersen kartın gider dendi. Bu benim vatandaşlık başvuru surecimi nasıl etkiler , bir hata yaptığım için hiç basvurmasam mi ya da vatandaşlığa kabul olurmuyum yoksa red mi yerim . Bir çok forum konusunu okudum ama her durum birbirinden farklı olabildiği için tam anlamadım kendi durumumu. Eğer bilgisi olan varsa ve paylaşırsa çok sevinirim. Günlerdir birçok yeri okudum ama hala aklimdaki soru gitmedi.
      Teşekkür ederim

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      M
      mustafawashington
    • RE: i-751 basvurusu (kosullu Green Card'in kosulunu kaldirmak)

      mrhaba
      evlilik yoluyla aldığım (cr1) green card ımın son üç ay mayısta. acaba 751 formunu doldurup şartı ortadan kaldırmak için amerikada mı olmam lazım yoksa formu türkiyeden doldurup yollayabilirmiyim. teşekkür ederim.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      mustafawashington
    • RE: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

      mrhaba
      evlilik yoluyla aldığım (cr1) green card ımın son üç ay mayısta. acaba 751 formunu doldurup şartı ortadan kaldırmak için amerikada mı olmam lazım yoksa formu türkiyeden doldurup yollayabilirmiyim. teşekkür ederim.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      M
      mustafawashington
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      merhaba,
      girişteki konuyu okudum ama benim durumuma hangisi uyuyor karar veremedim. green cardı beklerken 7 ay kadar amerikada kaldım ve 3 ay kadar da çalıştım. kartım geldikten sonra türkiyeye döndüm ama yaklaşık 5 ay sonra tekrar amerikaya gittim 10 gün kaldım sonra tekrar türkiyeye geldim.5 ay sonra tekrar gideceğim. böyle devam etmemde bir sorun olur mu acaba. teşekkür ederim

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      M
      mustafawashington
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Bir sorum da şu kartım gelmeden pasaporttakivizemle tekrar turkiyeye gidebilirmiyim??

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      mustafawashington
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Merhaba arkadaşlar. Cr1 vizemle ağustos bir itibariyle amerikaya giriş yaptım. Bugün 8 Aralık ve hala kartım gelmedi üstelik bir posta aldım biyometrik için ofise çağırıyorlar, bu ne şimdi anlamadım, ha bu arada, check case status sayfasında, 14 Kasımda başvurunuz onaylanmış olup kartınız basima gönderilmiştir diyor. Ben kartım ocakta gelir diye düşünürken bu son olay beni çok korkuttu. Bu konuda bilgisi olan varsa lütfen paylaşırsa cok sevinirim iyice bunaldim karti beklemekten Tesekkur ederim

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      mustafawashington
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Merhaba arkadaşlar , cr1 vizesiyle giriş yaptıktan sonra green card gelesiye kadar burada çalışabilirsiniz ve SSN numarasını nasıl alacağız bilgisi olan var mı? Tesekkurler

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      mustafawashington
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @GMT teşekkür ederim,anlaşıldı

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      mustafawashington
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Arkadaşlar, pasaportum geldi, üzerinde cr1 vizesi yazıyor altında bir yıl geçerli diyor, ama daha önce cr1 vizesinin iki yıl olduğunu biliyordum bir de eşimle evliliğim önümüzdeki Eylül'de iki yılı dolduracak şimdi ben IR1 için yani on yıllık green card için ne zaman başvurmam gerekiyor bilgi olan paylaşırsa çok sevinirim.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      mustafawashington
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @GMT teşekkür ederim darısı sizin başınıza

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      mustafawashington
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @MYusuf teşekkür ederim bol şans

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      mustafawashington
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      arkadaşlar nihayet dün sabah itibariyle mülakata girdim. herşey çok güzeldi, nasıl tanıştınız, ne zaman tanıştınız, eşiniz sizi görmeye en son ne zaman geldi, ne zaman evlendiniz gibi sorulardan sonra tamam ,onaylandı dedi ve bayram tatili olması nedeni ile pasaportunuzun ulaşması iki haftayı bulur dedi,bu arada yanımda inanın 150 sayfadan fazla götürdüm , belgeleri alan bayan da şaşırdı :)) bu niye çok böyle dedi ben de her ihtimale karşı yok demektense dedim, çoğu aslında fotokopiler idi, söyledim ,eşimle olan yazışmalar ve emailler çok sayfa tuttu.benden aldığı üç beş sayfa belge oldu, diğerlerini istemiyormusunuz dediğimde onlar zaten sisteme yüklü dedi.
      ben bu süreçte bana yardımcı olan herkese özellikle crazycells e teşekkür ediyorum, çok yardımcı oldu.bu forumun bana en büyük faydası eşimin boşanma belgelerinin istendiğini öğrenmem oldu.bende yoktu ve bu forumda lazım olduğunu öğrenince eşim amerikadan yolladı, eğer okumasaydım belge eksikk gidecek idim.
      herkese başarılar diliyorum,yolunuz açık olsun.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      mustafawashington
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @fyztrl sizden istemediler mi bu formu mülakatta?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      mustafawashington
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      merhaba arkadaşlar çok acil cevap lazım, görüşmem öbür gün , 1040-w2 tax belgeleri hazır ama I-864 formu yok bu nedir gerekli mi lütfen acil cevaplarsanız sevinirim. teşekkürler

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      mustafawashington
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3