@mustafa-berat-taşcı bildiğim kadarıyla çekilişte kazanılan haklar 30 Eylülde kaybediliyor.
melda22 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Rutkay, içinde söyledi: DV2026 Mülakat Deneyimleri
@merveemirr merhaba, aldiginiz kagitta asagidaki metin mi var acaba ? Biz de bugun mulakattaydik genc beyfendi ile mulakat yaptik. Su an birsey diyemem bu evragi inceleyin dedi.
"You have been found ineligible for an immigrant visa under Section 221(g) of the Immigration and Nationality Act. Today's decision cannot be appealed.
Effective December 20, 2025, the Department of State has paused all visa issuances to diversity immigrant visa applicants."
Rutkay Bey merhaba, henüz tecrübelerimi yazacak vakti bulamadım ama ben de bugün mülakattaydım ve genç beyefendi ile mülakatımı İngilizce olarak gerçekleştirdim. Öncelikle pause kararından dolayı vize basamadıklarını söyleyip, bahsettiğiniz metnin olduğu kağıdı verdi direkt. Yan bankodakilerin aksine mülakatınız olumlu ya da olumsuz geçti şeklinde herhangi bir şey söylemedi. Hatta ben de tıpkı hanımefendinin yaptığı gibi “Haberleri takip edip mail atayım mı?” diye sordum buna da “Hayır” dedi. Daha sonra diğerlerine bu şekilde söylenildiğini duyduğum için sorduğumu söyledim o da tam olarak nasıl ifade ettiğini hatırlamasam da özetle devletin orada bir temsilcisi olarak bu şekilde yanlış yönlendirebilecek kesin olmayan bir yönlendirme yapamayacağı minvalinde bir şeyler söyledi oldukça gerçekçi bir şekilde. Sizin de endişeniz bunlardan kaynaklıydıysa diye durumu bu şekilde belirtebilirim.

-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba. Ankara’nın istediği belgeler arasında sağlık raporu da var ancak forumda daha önce pausetan dolayı sağlık raporu almayanlar olmuştu ve mülakatta bir sorun yaşmamıştılar diye hatırlıyorum. Ücretinden dolayı şu aşamada ben de sağlık raporu almayı düşünmüyorum ancak son birkaç mülakat deneyiminde sağlık raporu aldığını okudum herkesin. Acaba gözümden kaçan olumsuz bir deneyim mi yaşandı diye tekrar bir teyit etmek istedim. Sağlık raporu almadan girmemiz bir sorun yaratır mı acaba?
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhaba. Ben mülakatımı Ankara'ya geri taşımak üzere mail attım. Daha sonra aldığım yanıta istinaden Ankara'daki konsolosluğa da mail attım. Ankara'daki konsolosluk ne kadar sürede dönüş yapıyor acaba? Viyana hemen yanıtlıyordu ancak Ankara'da biraz daha uzun sürüyor süreç sanırım. Genel durum nedir merak ettim.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Sürecin herkes için hayırlı olmasını diliyorum. 16 Nisan için vize randevumu aldım. Başlığı aktif takip ediyorum ama onaylamak için yapmam gereken ekstra bir şey var mı hatırlayamadım geçmiş gönderilerde de göremiyorum, teyit mesajı vb atmamız gerekiyor mu direkt o gün gidebilir miyiz? Please confirm demişler ama nasıl confirm edeceğim bilemedim.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Scythep forumu her gün takip ediyorum ancak şu an için elimizden beklemekten başka bir şey gelmeyecek gibi duruyor. Her şey netleştikten sonra yapabileceğim bir şey var mı bakacağım.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Aslan-3 bu olumlu bir durum olabilir öyleyse. Numaralarımız da yakınmış bekleyeceğiz artık.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Aslan-3 yanıtı konsolosluktan mı KCCden mi almış acaba?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
KCC’ye taşıma ve vize işlemlerinin halihazırda taşınan dosyalar için de geçerli olup olmadığını doğrudan soran oldu mu acaba? (Yorumlarda göremedim, değilse kendim sormayı düşünüyorum o nedenle yazdım)
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ugursway bu daha mayıs ayında dosyamın Viyana’ya taşındığından emin olmak için attığım ve onay aldığım maildi.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Herkese merhabalar,
Ben gelişmelerden biraz geç haberdar oldum. Şu an mayıs ayında dosya taşımış olanların dosyası da etkileniyor mu?
Aynı zamanda “at this time ğlease verify your location” ile başlayan teyit mailine dönüş yapmamız gerekmiyordu değil mi adres doğru ise?
-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ogo öncelikle size ve ailenize hayırlı olsun
Ben de fizik mezunuyum. Amerika’da fizik üzerine çalışmayı mı düşünüyorsunuz? -
RE: Amerika’da psikolojik sağlığımız (göçmenlik psikolojisi)Sağlık içinde yayımlandı
Öncelikle tecrübenizi paylaştığınız için çok teşekkürler. Acaba psikiyatriste Amerika’da mı gittiniz yoksa Türkiye’den bir terapistle süreci online mı yönettiniz?
-
RE: Tek başına gidip sıfırdan başlamak hakkında fikirleriniz nelerdir?Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
@ugurbocegi yanıtınız için teşekkür ediyorum.

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese merhaba,
Bu senenin bülteninin ilerleme hızını düşünürsek gelecek yıl EU için 18000lere sıra gelmeme olasılığı yüksek gibi mi sizce? Her sene biraz daha yavaşlamış gibi duruyor ve git gide eylüle yaklaşıyor sanki.
-
RE: Tek başına gidip sıfırdan başlamak hakkında fikirleriniz nelerdir?Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
Herkese merhaba,
Forumdaki GreenCard talihlilerinin gönderilerini okuyorum ancak genellikle ailecek taşınma ve sevgiliyle taşınmanın yaygın olduğunu görüyorum. Tek başına taşınanların deneyimleri nispeten az sanırım. Özellikle kadın olarak tek başına taşınıp hayatını kuran kimsenin deneyimine denk gelmedim. Bu durumda olanlar paylaşmak isterse deneyimlerini/tavsiyelerini dinlemek isterim. Forumda zaten üzerine halihazırda konuşulmuş olan bir konuydu da gözümden kaçtıysa da şimdiden kusura bakmayın.

-
RE: DV2024 İzmir Adayları Buraya (misafir de kabul ederiz)Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
@nilfersev Merhaba ben de aynı sorunun yanıtını arıyorum.

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhabalar 2025 sayfasında hole dosyaları diye bir kavramla karşılaştım. Ne olduğunu bilen var mı acaba?
-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@mesut16 DS260ta dil bilgisi isteyen bir bölüm benim karşıma cikmadi, gecen yıllarda mi vardi acaba ben mi atladım?