• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. LoneStar
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    L
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 17
    • En İyi 8
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    LoneStar tarafından gönderilen iletiler

    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      L
      LoneStar
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      L
      LoneStar
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      US States

      US States

      Can you name the US states?

      Favorim de bu. Hepsini doğru bir şekilde yazmanız gerekiyor.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      L
      LoneStar
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      Find the US States

      Find the US States

      Can you find the 50 United States on a map?

      Böyle bir quiz var eyaletlerin nerede olduğunu tahmin ediyorsunuz. Deneyin bence bakalım kaç puan alacaksınız🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      L
      LoneStar
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      @gariban Çıkar muhtemelen. Çünkü random değil çekiliş

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      L
      LoneStar
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      alt metni

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      L
      LoneStar
    • RE: Forum ile İlgili Hatalar, Görüşler, Öneriler ve Sorularınız

      @crazycells Forum ile İlgili Hatalar, Görüşler, Öneriler ve Sorularınız içinde söyledi:

      @lonestar Forum ile İlgili Hatalar, Görüşler, Öneriler ve Sorularınız içinde söyledi:

      Mobilde üst kısımdaki kırmızı ve yeşil başvuru ve bağış kutucuklarından dolayı kaydırma yapılamıyor aşağı doğru. Her sayfada olunca ister istemez takılıyor sayfa. Fazla önemi yok ama forum daha rahat kullanılır düzeltilirse.

      tamamdir, arkadaslara iletiyorum. Ben su an iki farkli telefondan denedim ama sorun yasamadim, hangi o.s.'i kullaniyorsunuz acaba? Bunu da bildireyim...

      Bu arada o kutucuklar 2 hafta sonra kalacak zaten 🙂 bilginize.

      Doğru ya! :)) Ama yeniden gelecek büyük ihtimal. Android 7 / Chrome 69
      Şöyle düzelteyim. Kaydırılabiliyor sayfa fakat onlara dokunulursa kaymıyor sayfa.

      Forum Kuralları içinde yayımlandı
      L
      LoneStar
    • RE: Forum ile İlgili Hatalar, Görüşler, Öneriler ve Sorularınız

      Mobilde üst kısımdaki kırmızı ve yeşil başvuru ve bağış kutucuklarından dolayı kaydırma yapılamıyor aşağı doğru. Her sayfada olunca ister istemez takılıyor sayfa. Fazla önemi yok ama forum daha rahat kullanılır düzeltilirse.

      Forum Kuralları içinde yayımlandı
      L
      LoneStar
    • RE: (H) Geçici Çalışma ve Staj Vizeleri (H2-A, H2-B ve H3)

      @crazycells Çalışma bakanlığı sayfasındaki h2b iş ilanlarına göz gezdirdim. Bazılarında detaylı olarak işverenlerin h2b için sertifikaları ve iş ilanı belgeleri varken bazılarında bulunmuyor. Olanlarda, şu kuruma şu numara ile öz geçmişinizi gönderin ya da irtibata geçin diyorlar fakat o kurumlara dışarıdan başvuru pek mümkün gözükmüyor. Job bank denilen yerlerde de bu ilanlar görünmüyor? Sormak istediğim bu ilanlara dışarıdan sadece danışmanlık şirketleri aracılığıyla mı başvurmak gerekiyor? Ya da doğrudan iş ilanını veren firmayla mı iletişime geçiliyor? Danışmanlık şirketleri girince araya işler değişiyor sanki biraz fazla masraflı ve tehlikeli geliyor bana. İlginç bir şekilde fazla bilgi yok bununla alakalı.

      Çalışma Vizeleri (H içinde yayımlandı
      L
      LoneStar
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @birumut high school. (3)

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      L
      LoneStar
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @baris1405 Olmaz. (3) High school diploma olmalı bence.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      L
      LoneStar
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @lordbolton Evet belli tarih aralığında yapılan başvurular iptal edildi ve tekrar yapılması istendi. Ayrıca süre de uzatılmıştı.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      L
      LoneStar
    • RE: DV2020 bekleme odası

      Evet. Gecersizler de eklendi üzerine. Tabi bunun farkında olmayanlar için kötü olmuştu sonuçlar açıklandığında. Geçtiğimiz mayis ayında yani. O yüzden acele etmemek, ara ara kontrol etmekte fayda var.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      L
      LoneStar
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @aysegul Ben o tayfadan değilim fotoğrafım bile hazır değil henüz 🙂 Nasıl olayım? Hemen başvurmayın sistem açılır açılmaz. Bekleyin biraz. Birkaç gün ya da bir hafta. Süre uzun.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      L
      LoneStar
    • RE: DV2020 bekleme odası

      2019 için olan başvuruda olmuştu. Geçen sene:)

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      L
      LoneStar
    • RE: DV2020 bekleme odası

      Başvuracak kişi sayısı hakkındaki yorumlara bende katılıyorum. Maalesef YouTube'da ya da diğer sosyal medya uygulamalarında eskiye nazaran çok fazla yer tuttuğunu fark ettim. Ayrıca çok çok genç arkadaşlar da bunun hayalini kuruyor. Herkes için hayırlısı olsun diyelim...
      Bu benim 5. başvurum olacak. İlk başvurduğum yılda dolar zannediyorum 2 TL civarındaydı. Karamsar olmamak elde değil.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      L
      LoneStar
    • RE: Forum ile İlgili Hatalar, Görüşler, Öneriler ve Sorularınız

      @admin Şifre sıfırlama çalışmıyor sanırım. Sıfırlama mail'i gelmiyor.

      Forum Kuralları içinde yayımlandı
      L
      LoneStar
    • 1 / 1