@Burak-ertaş Burak Bey merhaba. Biz de ABD ye eşyalarımızı gemi yoluyla taşımak istiyoruz. Bize güvenilir bir firma tavsiye edebilir misiniz?
korayuzayates tarafından gönderilen iletiler
-
RE: Türkiye'den ABD'ye ev eşyalarının taşınmasıYolculuk içinde yayımlandı
-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Flight101 Sağol herkes için süreç yolunda gitsin inşallah
-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Herkese merhaba. Bugün mülakata girdikten sonra foruma olan borcumu da ödemek adına herkesin yazmış olduğu deneyimlere ek olarak ben de Bilgi vermek istedim. Öncelikle herkese çok teşekkür etmek isterim. Mülakat yeri ile ilgili olarak Ankara'da Amerika büyükelçiliğinin daha önce kullanmış olduğu lokasyon navigasyonda çıkıyor karıştırmamak adına çukurambardakini seçmeniz gerekiyor. Bizim mülakatımız sabah 9'daydı çok erken gitmenize gerek yok konsolosluğunun önünde büyük bir kalabalık var biz kalabalığın yanından geçip binaya kadar ilerledik ve ne yapmamız gerektiğini orada sorduk bekleyenlerin birçoğu turistik vize için beklediğinden sıra olarak onların arkasına girerseniz hiçbir zaman ön tarafa ulaşamazsınız zaten onların beklediği sıra bizimkinden farklı. Çocuklu aileler için mülakat davetiyesinde çocuklarınızı getirmenize gerek olmadığı bildirilmesine rağmen biz çocukları da götürdük. Yanımızda çocuk olduğu için bize öncelik verdiler ve dışarıdaki sırayı beklemeden içeriye girdik. Eşyalarımızı arabada bıraktık yanımıza araba anahtarı almak sorun olmadı. Binaya girdikten sonra ilk deskde isimlerimizi yazdırdık sonra okuduğunda vize ücretini ödedik. Vize ücreti öderken bize bir sıra numarası verdiler bu numarayı ekranlardan takip ederek evrak teslim bankosuna ulaştık. Bu bankoda evraklarımızı teslim ettikten sonra yine aynı sıra numarası ile mülakat için çağrılmayı bekledik. Eğer benim gibi hayalinde bir mülakat odası canlandıran var ise böyle bir durum söz konusu değil. Bankalardaki gibi gişeler olduğunu düşünün ve bu gişenin önünde ayaküstü bir sohbet şeklinde mülakat oluyor. Bizimki çok kısa sürdü nerede yaşayacağımızı sordular. Ne iş yapacağımızı sordular sonra da birkaç gün içerisinde pasaportumuzla birlikte vizemizin teslim edileceğini bildirdiler. Aslında çok basit bir şekilde organize edilmiş bir süreç gerilmeye gerek yok. Bir sürü ekstra evrak götürdük hiçbirini almadılar. Herkese başarılar dilerim.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@gucarslan Aynı sorunu biz de yaşadık şimdi kontrol ettim ben de, bakalım daha kaç kere size teşekkür edeceğiz

-
RE: Türkiye'den getirilen elektronik cihazları ABD'de kullanmakİletişim ve Teknoloji içinde yayımlandı
Step up converter ile bu problem çözülebilir mi sizce?
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Aynı durum bende de var ama ben de mülakat esnasında güncelleyebiliriz diye düşünüyordum, doğrusu nedir acaba?
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar. Yeni bültende cut off aynı kaldığı için Ocak ayına Ankara' da ek mülakat tarihi planlama ihtimalleri yok mu oldu? Cut off rakamı yükselmeden yeni planlama yapmaz mı Ankara? Tahmininiz nedir?
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba, Şubat ayına yüksek ihtimalle Ankara' dan mülakat almayı bekliyorum. Ama Trump' ın Ocak ayında göreve gelecek olması ve DV program ile verilen greencard' ları iptal etme olasılığı nedir? Bu riske karşılık önlem olarak Viyana' ya taşımak mantıklı mıdır?
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@smhcnr88 mail gelmediğine eminiz değil mi? Benim cn de 1600xx, bana da mail gelmedi ama teyit etmek istedim
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Herkese merhaba, Anlamadığım bir konu var, daha önce de sorulmuş ancak cevaplanmamış. Ankara Aralık ayı için kesin olarak mülakat vermeyecek mi? Bundan sonraki ilk mülakatlar Ocak ayına mı kaldı? Bu konuda kesin bir bilgi var mıdır yoksa forum üyeleri tahminlerini mi yazıyorlar?
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@gucarslan Merhaba Bizim CN numaramız 16xx dolayısıyla sürecin başından beri, özellikle forumdan okuduğumuz bilgiler çerçevesinde, geç de olsa Ankara' dan kesin mülakat alırız diye düşündük. Ancak gerçekten çok yavaş ilerleyen süreç ve sizin mesajınız sonrası merak ediyorum sizce beklemekle hata mı ediyoruz.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba. Ankara' dan uzun süredir ses çıkmadığı için CN numaram bir hayli düşük olmasına rağmen endişe duymaya başladım.
1)Telaşlanmakta haklı mıyım?
2) Yeşil pasaport sahibiyim, sizce Viyana konsolosluğu ile iletişime geçip oradan mülakat talep etmek mantıklı mıdır?
3) Viyana konsolosluğu talebime olumlu yanıt vermez ise süreç Ankara nezdinde devam eder mi? (Viyana' ya sadece mail atacağım Ankara' nın bu durumdan haberi olmaz diye düşünüyorum
4)Yoksa sadece sabırla beklemeye devam mı etmeliyim?Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@pnarr forum excell tablosunda bir sorun mu var acaba? Ben ekim ayı için hala 300 lere kadar randevu verilmiş olarak görüyorum
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba. Pasaport geçerlilik tarihim 25 Haziran 2025. Benim CN ile tahmini mülakat tarihinde pasaportunun geçerlilik tarihinin 6 aydan az kalacak olması ihtimali var. Ama 25 Aralık tarihinden önce mülakat planlanırsa o zaman 6 aydan fazla bir zaman pasaportum geçerli oluyor. Sizce şimdiden pasaportumu yenilemeli miyim? Pasaport yenilediğim için bir sorun yaşar mıyım? Yoksa mülakat tarihinin belli olması ihtimaline göre pasaportu yenilemeyi ertelemeli miyim? Teşekkürler
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba, Ankara mülakat aşamasında banka hesaplarında bulundurulması gereken miktarın mutlaka talihli adına olan bir hesapta mı bulunması gereklidir? Aile (eş) hesabında bulunan miktar da gelir bilgisi olarak gösterilebilir mi?
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@EzgiLera gerçekten parası önemli değil ama sağlık açısından endişelerim var, aşı karşıtı değilim
öyle olsam zaten öncekileri de yaptırmazdım ama aynı gün o kadar aşının yapılması sağlıksız değil midir acaba? -
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba, Aşı ile ilgili olarak yazılanları okuduktan sonra aklımda bazı sorular oluştu. Çocukların aşı kartları e-devlet üzerinden görüntülenebiliyor. Doğal olarak çocuklara tekrar aşı yaptırmak istemiyorum. Kendim ve eşim için ise (+40 yaş) tabi ki bir aşı belgesi bulmamız mümkün değil. Tekrar teyit için soruyorum Ankara' da sağlık muayenesinde yine de çocukları ve yetişkinleri bütün aşıları yapmaya mecbur mu tutuyorlar? Böyle bir şey yapmaya hakları var mı? Aşı yaptırmak beyana dayalı bir durum değil mi acaba? Aşı ücretleri de bir hayli yüksek, aşı zorlaması Türkiye' de yapıldığı için tabi ki insanın aklına para almak için zorla aşı yaptırıldığı geliyor. Yapılması gereken 15 civarında belki daha fazla (Karma vs olmasına göre) bütün bu aşılar aynı gün mü yapılacak? bazıları 2 doz yapılan aşılar, bu tarz olanlar nasıl yapılacak? Çocukları ile beraber bu aşılama sürecini deneyimleyenlerden bilgi almak isterim. Teşekkür ederim.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba. Okuduğum kadarıyla, 4 kişilik bir ailenin mülakat aşamasında bankada yaklaşık 30 bin dolar nakit bulundurması gerekiyor. Bu tutar mülakatın hemen öncesinde hesaba yatırılsa olur mu yoksa uzun bir süredir hesapta olması mı gerekiyor? Ne kadarlık bir süre hesapta olması uygun olur? Bu tutar dolar olmak zorunda mı yoksa dolar karşılığı TL de olabilir mi?
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba. Okuduğum kadarıyla, 4 kişilik bir ailenin mülakat aşamasında bankada yaklaşık 30 bin dolar nakit bulundurması gerekiyor. Bu tutar mülakatın hemen öncesinde hesaba yatırılsa olur mu yoksa uzun bir süredir hesapta olması mı gerekiyor? Ne kadarlık bir süre hesapta olması uygun olur? Bu tutar dolar olmak zorunda mı yoksa dolar karşılığı TL de olabilir mi?
