@sefasonmez vatandaşlığım yok oturumum var sadece
kadiruslucan tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba arkadaşlar bilgisi olanlara bir soru sormak istiyorum. Benim CN22k ve bu sayılar ne zaman aktif olacak bilmiyorum nereden öğrenebilirim? Birde mülakatımı Rusyaya taşımak istiyorum, daha öne Rusya’da mülakata giren var mı? Rusya’da mülakata girmek mantıklı mı? Nasıl bir yol izlemem gerekiyor bilmiyorum. Deneyimi olan yada bilgisi olan varsa yardımını rica ediyorum.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bu sefer olmadı. Kazanan arkadaşlara tebrikler
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Umarım herkes için hayırlısı olur ve umarım hepimizin yüzü güler
Herkese bol şans 
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@zge çok teşekkür ederim bilgilendirme için.
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
merhabalar mülakat yerimi nasıl değiştirebilirim istediğim ülkeye alabiliyormuyum bilgisi olan var mı?
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
confirmation no 16 haneli olması gerekiyormuş sanırım ancak bende 10 hane ne yapmam gerekiyor?
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar.
Mülakat yerini farklı bir ülkeye almak için hala vakit var mı var ise nasıl bir yol izlemeliyim?
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
merhabalar çalıştığım için çok takip edemiyorum, 1 temmuzda mulakatlar başlaması planlanıyordu başladı mı acaba yada ne zaman başlayacak bilgisi olan var mı?
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar geçmiş yıllarda 20k üzeri olup Greencard kazanan oldumu acaba ? Bununla ilgili bilgisi olan yada bi çizelge vs. Var mı ?
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
günaydınlar. 20k üzeri vize alan var mı acaba? çıkma ihtimali nedir?
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhabalar covid aşısıyla ilgili bilgisi olan var mı? Ben 2021 yılında biontech aşısı oldum ancak tek doz hemen akabinde 1 hafta sonra covid geçirdiğim için 2. dozu olamadım. Sağlık bakanlığının aldığı karara göre tek doz yeterli oluyor du covid geçirdiğim için. Şimdi DS-260 formunu doldurup gönderdim ve 2 doz covid aşısı zorunluymuş sanırım. Tekrar sıfırdan 2 doz mu vurdurmam gerekiyor yoksa tek doz yeterli olur mu yada daha önce yaptırdığım tek doz ve geçirdiğim covid yeterli olur mu ? Bilen birileri cevap verirse sevinirim.
