• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Jeulitsh
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    J
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 26
    • En İyi 14
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Jeulitsh tarafından gönderilen iletiler

    • RE: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?

      sx.PNG 😃 tamamdır sebebi şuymuş
      xddd.PNG burayı direkt geçiyordum abi meğersem saçla çenenin alt kısmı olucak 😃

      Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
      J
      Jeulitsh
    • RE: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?

      xd.PNG bu sitede ise böyle diyor

      Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
      J
      Jeulitsh
    • RE: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?

      @ayvalik10 normalde fotoğrafçı da çektirdim o herşeyi halletti. ama bu sabah içime doğdu birde ben kontrol edeyim dedim yok https://www.greencardphotocheck.com/tr/check.php?actionEyes=yes&step=3 kabul etmiyor bu site işe yaramaz diyor o kırmızı çizgi hem göz hem kaş hemde alnın bir bölümünü alıyor sadece göz mü olması lazım ?

      Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
      J
      Jeulitsh
    • RE: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?

      xc.PNG burada neyi seçmeliyim acil ?

      Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
      J
      Jeulitsh
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @ibrahimasar Sana haklı diye diye hitap edebilirmiyim abi 😂 Aha bu ben aynısını bende yaşıyordum. Amerika videolarından sonra nasıl moralim bozuluyor motivasyonum düşüyor bende tamamen bıraktım hiç bir amerika videosunu izlemiyorum. Ama ülke gündemini takipten kurtulamıyorum. Siyasettende uzaklaşmak istiyorum. Sonra biraz daha kafam rahat olur

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      J
      Jeulitsh
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Dayanabilene amerikada yemek ısmarlıyorum
      bu yaşlı moruklar yokmu kanser ediyorlar insanı 😂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      J
      Jeulitsh
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @AgeGuns Yalnız unuttuğunuz birşey var 😃 Burada amerikaya gitmek isteyenler TÜRK vatandaşı vergi konusunda biz zaten alışkınız. Verginin vergisinin %18'ini alıp tekrardan verginin vergisinin ötvsini alıyorlar ha trt payını unuttum 😃 yani bize koymaz 😃 %330 arabalara vergi ödüyoruz %330 varmı ötesi varsa onuda yaşarız (!)

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      J
      Jeulitsh
    • RE: Bankacılık Sistemi ve Banka Hesap Çeşitleri

      İyi geceler aklıma birşey takıldı. Amerikada kredi kartı kullanımı yaygın mı ? Yani türkiyedeki gibi 3-4 kredi kartı kullanıyorlarmı ?

      Bankacılık içinde yayımlandı
      J
      Jeulitsh
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Bide dalga geçiyorlar amerikada kollarını açmış seni bekliyor diye 😂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      J
      Jeulitsh
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Evdekiler kafayı yedi sabah kalkıyorlar amerika akşam yatıyorlar amerika, git de kurtulalım diye yalvarıyorlar 😂😂😂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      J
      Jeulitsh
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @YapayalnızGotoU-S ben ben ben ben

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      J
      Jeulitsh
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Meğer adamda her sene başvuruyormuş biraz muhabbet ettik. Buraya falan takılıyorsa selamlar teşekkür ederim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      J
      Jeulitsh
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Bugün fotoğraf çekinmeye gittim. Fotoğrafçı ne için olucaktı dedi. Green card'a başvuracağımı söyledim. Adam kendisi ayarladı. https://www.greencardphotocheck.com/tr/ buradan kontrol edip gel bak tam dedi. Gerçekten acayip mutlu oldum 😃 Evde uğraşmak zorunda kalmadım.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      J
      Jeulitsh
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Trump / Bıden
      Trump 1.90
      Bıden 1.20
      Bahisleri açıyorum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      J
      Jeulitsh
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Sonunda pasaportuma kavuştum. 😂😂 Sabah ptt`ye gittim. 30 dakika aradılar en sonunda teslim aldım. İstanbulda yaşayan varsa nasıl olsa hemen gelir demesin hızlı bir şekilde halletmeye çalışsın.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      J
      Jeulitsh
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @enestalha keşke geldik yoktunuz deseler onuda yapmıyorlar 😂😂😂😂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      J
      Jeulitsh
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @gariban Geçmiş olsun. Telefon açıyorum. Tam 25 dakika telefonda bekliyorum. Sonra birden kapanıyor artık akışına bırakmak istiyorum. Bunlar benle kafa buluyor heralde başka açıklaması yok...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      J
      Jeulitsh
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Hala pasaport çıkarmayan varsa üzülerek söylüyorum ki pasaportu eline ulaştırmıyorlar kafayı yemek üzereyim 15 gün oldu her sabah dağıtıma çıktı cihet no xxxxxxx diye sisteme giriyorlar bütün gün eve tıkıyorlar kaç gündür her telefon çaldığında bir umutla açıyorum. Hayır getirmeyin kardeşim ben gelip alırım o da yok sabah 9`da yola çıkıyor sanırım istanbulu turu atıp geri şubeye gidiyor
      Yok torba açıldı
      Yok torbayı kapattık
      Yok torbaya soktuk
      Yok torbadan çıkardık
      Niye böyle anlamadım. Kanser olursam PTT KARGO yüzündendir. Sizdede böyle oldumu acaba ?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      J
      Jeulitsh
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @crazycells Teşekkür ederim o zaman şu covid zamanında gidip değiştirmeme gerek yok

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      J
      Jeulitsh
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Merhabalar şuanda nüfüsda kayıtlı olan adresimle oturduğum ev adresi farklı daha değiştiremedim nüfüsa gidip,
      Green card çekilişinde şu an oturduğum adresi yazsam bir problem olurmu ? İllaki gidip değiştirmek zorundamıyım ?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      J
      Jeulitsh
    • 1
    • 2
    • 1 / 2