@BerkanCaliskan Çoğumuz aynı durumdayız. Burada amaç gerçekten de dediğiniz gibi çoluk çocuk sahibi olmadan bir standart yakalamak. Ne diyelim inşallah nasip olur
istanbuladami tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@lamak-sadla Aslında mantıksız değil. Netice adam başkan. Eğer bir şeyleri bitirmek isterse elbette bu gücü var, orta yol bulmak isterse de öyle bir gücü var, oyalamak isterse meydan zaten onun ancak ben hem göçmen konusunda hem de diğer konularda artık halkı net olarak arkasına alabileceğini düşünmüyorum. Ha çırpınır eder, oyalar, askıya alır ama programı tamamen kaldırmak abd nin var oluş felsefesine aykırı. Orası bir göçmen ülkesi neticede. Bu arada çekilişte dil, meslek, pasaport şartı, başvuru ücreti, puan mevzusu falan çok da mantıksız gelmiyor kulağa. Bir de merak ettiğim ve dikkat ettiğim husus neden bütün iletileriniz aşırı eksi yemiş, kaçırdığım bir şey mi var acaba

-
RE: Amerika'da ikinci el araba almakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
@bkio görüşme şansınız oldu mu ve siz ABD'nin neresindesiniz bilmiyorum ama @semavi Bey Houston'da bir galeri sahibi ve dünya tatlısı biri. Kendisinden bu konuda net fikir alabilirsiniz diye düşünüyorum.
Yolunuz açık olsun, Selamlar -
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@lamak-sadla Bir an, tek bir an ile her şey değişir. Daha önce defaten yaşadık buna benzer durumlar. O kadar olumsuz olmaya gerek yok. Haa tabi her şey bizim istediğimiz gibi olacak, şöyle böyle demek de çok doğru değil ama ne savaşlar, ne başkanlar, ne terör saldırıları gördü bu çekiliş. Kimler kimler gitti sonrasında, kaç aileye yuva oldu ABD. Hayırlısı diyelim ve yaşayıp görelim

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Okan Şengün'ün instagram paylaşımına göre ABD federal temyiz mahkemesi Trum'ın sığınmacıların sınırdan geri çevrilerek direkt deport edilmesi sürecini durdurmuş. Yani göçmenler yasal olarak iltica talep edip mahkemede değerlendirilerek yönlendirilecekmiş.
Bu durum Trump'ın "ben istedim oldu" kafasıyla süreç yürütemediğini net olarak göstermiş oldu. Ayrıca, iltica konusunda mahkeme bu şekilde müdahalede bulunduysa DV Lottery için çok daha da umut verici geldi bana bu.
DV 2027 için net yorum yapamıyorum artık, zaman çok sıkıştı ancak DV 28 için tam zamanında süreç başlayıp, yani ekim ayı başında başlayıp kasımda biter ve mayısta da açıklarlar gibime geliyor. -
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
tam olarak bu açıklamayı bekliyordum. haa açıkçası başvuru ücretine biraz dokunurlar dedim ama pasaportun resimli kısmının taranarak başvuru yapılması olayının fake başvuruları ve fırsatçılığı yok etmek için yapılan bir adım olduğunu da görebiliyoruz.
Bu arada 2.5 miiyon fake başvuru demek çok yüksek rakam. Eğer 20 milyon genel başvuran varsa bu %10 dan fazla başvurunun fake olduğu anlamına gelir.
Umarım temmuz ayına kadar hepimiz başvurularımızı yapmış, sonuç için heyecanla bekliyor oluruz. Hadi bismillah.. -
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Erdi-Gultekin Bu konuda bir engel olmaması lazım. turistik ya da iş, öğrenci vizelerinin GC ile alakası yok. Ha tabi bir kural değişikliği yaşandıysa, süreç dondu ya da revize edildiyse bilemeyeceğim
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@T-C-Kubilay-Dikici turist vizesi alıp imkan yaratmak ve nadir de olsa abd ye ayak basmak, orayı solumak bile önemli. yola çıkınca farklı fırsatlar imkanlar doğabiliyor. Nasip belki biz de B1 ile kısa bir ziyaret planlayabiliriz. Bakalım

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@iibrahimd Siz kazanansınız sanırım. Umarım hayırlısıyla planlarınız gerçekleşir ve tabi ki inşallah bize de nasip eder. Kazanınca da bitmiyor dediğiniz gibi bir sürü plan yapmak, mülakat gelmesini beklemek, doğru tutarı biriktirebilmek falan hepsi büyük iş ama öncelik o çekilişte denk gelmek tabi
Bizler nasibimizi bekliyoruz bakalım

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@dogucansevik yaklaşık 10 senedir bilfiil başvuruyorum.. ve çıkmadı
turist vizesi alalım dedik randevu aldık ama ailevi sebeplerden ötürü gidemedik, ekonomik olarak eb-2-3 gibi vizelere katılma imkanımız yok. Yaş itibariyle öğrenci olma gibi bir ihtimalimiz ve planımız da yok. Yani aslında pes etmek için birçok sebeple karşılaştım diyebilirim ama etmedim, etmeyeceğim de.. özellikle gc ihtimali çok çok düşük olduğundan farklı ülkeleri programlari falan da araştırdık ve ab vatandaşlığı için bir yol bulduk mesela.
Burada amaç kesinlikle ve sadece ABD mi yoksa göç mü, bunu netleştirmek, mutlaka araştırmak ve gerçekten istemek gerek. Sadece hayal kurarak asla olmuyor çünkü -
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Onur-AKYILDIZ Değişik bir vazgeçiş olmuş. Son dönemde foruma girdiğimde araştırma hevesi ve enerjisi ile takip ettiğim bir arkadaşsın. Elinde turist vizen olması muazzam bir şey, hele ki bu dönemde. Hayırlısı olsun herkes için.
Dediklerine katılıyorum, süreci bile isteye öteleyecekler. Biz 30 yılda alacağımızı aldık deyip özellikle bu savaş ve global göçmenlik problemlerinin gündem olduğu dönemde tekrar aynı düzene dönmeyeceklerdir ancak şu gerçek var ki bir gecede değişir her şey, genelde öyle oluyor çünkü

Umudu kaybetmek demeyelim de daha net karar alıp mantıklı ilerlemek gerek hepimiz için.Plana devam, vizyonu olan insanlara pes etmek yakışmaz
Selamlar -
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@MySea Ben ona eminim. Mutlaka rönt durumu vardır da ben ciddiye alıp biraz anlasınlar diye yazdım. Göreceğiz bakalım hayırlısı

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
pasaport şartı, 5$ başvuru ücreti, belki ek olarak üniversite eğitim şartı gibi bir kaç şart ile tekrar açtıkları takdirde boş başvuruları çok ciddi temizlerler ve inanın buradaki herkesin şansı inanılmaz artar.
Elbet açarlar, ha belki bir şeyler değişebilir, neticede ABD'nin eski zamanlardaki gibi bir göçmen akınına ihtiyacı yok, bir nüfus problemi yaşamıyorlar ama ülkenin alt yapısı göçmen
Bu nedenle illa ki bir program olacaktır.
Bu forumu konsolosluğa yakın olanlar ya da ABD de bu işlerle uğraşıp da burada takip edenler falan varsa duysunlar sesimizi..
Yapmayın etmeyin, öldürmeyin hayallerimizi

-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@gucarslan vizeyi kafalarına göre nasıl iptal edebiliyorlar. İlk defa böyle bir şey duyuyorum
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Onur-AKYILDIZ bir an gülümsetti. Hadi bakalım..

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
maşallah her geçen gün başka bir saçmalığa uyanıyoruz
şimdi düzelir, bugün düzelir, elbet iyi olacak falan diye beklerken ya savaş çıkıyor, ya Trump birilerine dayılanıyor ya Epstein pisliği patlak veriyor.. İnsanların içinde ne göç heyecanı kaldı, ne hayal, ne takat. Maaşallah hepsini sömürdüler

Geçtiğimiz yıllarda başvurulardan sonra buralar ne canlı olurdu, her gün yeni bir bilgi edinirdik, bir de şimdiki sessizliğe bak. Ne diyeyim elimizde bir hayalimiz vardı ona da göz diktiler. Hepsine tek tek lanet olsun

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@dogucansevik DV aslında gidişlerin en maliyetsiz ve temiz olanı. Diğer tüm vizelerde, seçeneklerde mutlaka farklı bir ödenek gerekiyor, bir de her vizenin ayrı incelikleri, detayları var. Örneğin ben şimdi öğrenci olmak istesem yaş uygun değil, EB desem sermaye olması lazım gibi gibi. Bu yüzden gerçekten de net olarak beklemek en iyisi. Beklerken farklı ülkeler, farklı seçenekler, imkanlar anlık olarak takip edilmeli.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Şu anda gidişat pek iyi değil, hatta Trump efendi hepimizin hayallerini tek seferde çöpe salladı ama şunu unutmamak gerek, Trump bugün var yarın yok ama ABD hep orada. Koca kıta bu arkadaştan ibaret değil. Enseyi çok da karartmadan takip etmek, araştırmak ve fırsat kollamak durumundayız.
Şu anda özellikle illegal göçmenlere farklı davranılıyor olabilir ama biliyoruz ki göçmen karşıtı bir tutum ABD nin köklerine aykırı. Bu nedenle, bu tutumları devam ettiği takdirde ilk seçimde tokadı yerler. Ayrıca, bizler özellikle legal olarak bir çıkış aradığımız için gidebilenlerimizin de bu farklı bir muamelelere maruz kalmasını pek olası görmüyorum.
Araştırın, gelip buralarda paylaşın, umudu yitirmeyin. Gün doğmadan neler doğar
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Serhat-Tarhan-0 ihtimallerden biri olabilir ama öncelikli olarak bunu değerlendireceklerini düşünmüyorum açıkçası. Dünya kupası için kim bilir kaç milyon kişi gidecek, sıkıntıyı 55k kisilik dv ile gelenler mi yapıyor! Nereden bakarsan bak gc ın iptali saçma. Haa daha önce dediğim gibi bir katılım ücreti, detaylı sicil kaydı, hükümet onaylı banka sicil dökümü gibi belgelerin ibraz zorunluluğu ya da iş geçmisi, tahsil durumu ve hatta yaş gibi kriterleri ek olarak getirip öyle çekilecek deseler anlarım. Gerçi biz istediğimiz kadar yırtınalım ülke adamların, karar adamların. İstediklerini yaparlar. İnşallah vaz geçip düzenleme ile devam eder diye dua etmek dışında bir şey gelmiyor elden.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Sea-Like tamamen siyaset kokan, son derece samimiyetsiz ve kaçamak bir hikaye. Olan sürece oluyor. İster askıda olsun, ister tamamen iptal olsun, neticede biz ve bizim gibi ABD planları yapan binlerce masum kişi etkileniyor. Çok talihsiz bir nesiliz gerçekten