• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. eylulb
    3. Konu
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 1
    • Konu 7
    • İleti 32
    • En İyi 2
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    eylulb tarafından oluşturulan başlıklar

    • eylulb

      Pasaport degisikligi
      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik • • eylulb

      6
      0
      Oy
      6
      İleti
      261
      Bakış

      scuba06

      @gucarslan teşekkürler üstadım, mail atmıştım lakin bu zamana kadar cevap alamadım

    • eylulb

      Re-entry Permit
      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik • • eylulb

      2
      0
      Oy
      2
      İleti
      652
      Bakış

      knnrn

      @eylulb Re-entry Permit içinde söyledi:

      Merhaba, kanadada okuyorum bu nedenle re-entry permit almak istiyorum. Fakat basvuru suresince abdde kalmam gerektigini okudum ancak okulum var nasil yaparim bilemiyorum. Bu durumu yasamis biri var mi? Reentrye kanadadan evraklarimi postalayarak basvursam, parmak izi icin verilen tarihte sadece gitsem olur mu? Ya da 1 haftaligina gidip durumumu aciklasam hemen halledebilir miyim?

      Şu konuyu okuyup sorunuzu da orada sorabilirsiniz: https://yesilkartforum.com/forum/topic/134/re-entry-permit-i-131-form-ve-i-327-belgesi

      Bu soruya daha önce yanıt verildi.

    • eylulb

      Is durumu
      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik • • eylulb

      2
      0
      Oy
      2
      İleti
      452
      Bakış

      crazycells

      @eylulb surecinizle ilgili bilgileri imzaniza tasimalisiniz ki, daha once ne tur sorular sormus, hangi sureci yasiyor diye arayip zaman kaybetmeyelim...

      Formda guncelleme yapmayin.

      Mulakatla ilgili sorularinizi su konuda sormalisiniz:
      https://yesilkartforum.com/forum/topic/73/dv2018-mülakat-deneyimleri

      Her sorunuz icin ayrica konu acmaniza gerek yok.

    • eylulb

      Saglik kontrolu asilar
      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik • • eylulb

      87
      0
      Oy
      87
      İleti
      5553
      Bakış

      D

      @nyclover Rica ederim. Iyi yolculuklar.

    • eylulb

      Doktor kontrolu gecmis ameliyat
      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik • • eylulb

      3
      0
      Oy
      3
      İleti
      651
      Bakış

      knnrn

      @eylulb Hayir, belge goturmeye gerek yok. Sozlu beyan yeterli.

      Sonuclar ertesi gun hazir olur. Birkac hafta icinde alabilirsiniz.

    • eylulb

      ds-260 formunu açtırmak
      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik • • eylulb

      39
      0
      Oy
      39
      İleti
      4976
      Bakış

      crazycells

      Sorularinizi uygun basliklarda sormalisiniz!

    • eylulb

      Green Card aldıktan 4 sene sonra kullanma
      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik • • eylulb

      10
      0
      Oy
      10
      İleti
      1713
      Bakış

      crazycells

      @eylulb Green Card aldıktan 4 sene sonra kullanma içinde söyledi:

      Son olarak, ds260 formunu doldururken ogrenciydim fakat bu yaz mezun oldum. Ogrenci belgesi vs goturemeyecegim, diplomami gotursem sorun olmaz degil mi? Bir de yasanilan adreslere yurt adresimi yazmamistim. Evim de okulum da istanbuldaydi ve sadece evimin adresini yazdim, 3 sene yurtta yasadim fakat bunu belirtmeyi unutmusum.

      Diplomanizi goturebilirsiniz, bir sorun olmaz.

      Adresleri guncellemenize gerek yok, bu sekilde kalsin.

    • 1 / 1