@thunderstorm ne kadar güzel inş bizlerde sizin gibi şanslı oluruz diyeyim yolumuz bahtımız açık olsun hepimizin
️ Ama tespitleriniz çok güzel oraya gidiyorsa kişi yadırgamayacak ön yargılı olmayacak sonuçta bambaşka dünya bambaşka kültür, alışmış olduğumuz şeylerin tamamen dışında. Bunları kabullenip öyle gitmek lazım aksi takdirde mutsuz olur zaten insan yapmaz tutunamaz bunlar maddi kısımdan daha önemli bence. Mutluluğu yakalandın mı gerisi gelir zaten benim fikrim böyle
️
eesra tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: Amerika'da Green Cardla Yaşayanların TecrübeleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@kaanvercetti aa tamam evet cromdan denedim ben deli etti akşam bugün tekrar dediğiniz şekilde yapacağım umarım bu defa olur teşekkürüm ederim paylaşımınız için
️ -
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@fakay tebrikler darısı bize olsun inş

️ -
RE: Healthcare, Obamacare, Sağlık SigortasıSağlık içinde yayımlandı
@caglaror evet lütfen dediğiniz gibi bilgi ve tecrübe paylaşımı bu konu ile ilgili daha çok yapılsın önemli çünkü
-
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
@crazycells benim anlamadığım vize ile ABD’ye bile giriş çıkış yapılabiliyor ama oraya giden insanların yazdıklarına bakıyorum Green cardı henüz kendisine ulaşmadığı için çocuğunu okula kaydedemeyen var başka başka sıkıntılar yaşayan var yazılan ile uygulama farklı mı o zaman Ülkede ya da tedbir amaçlı mı gibi gibi anlamadım
️ -
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells tamam bakıcam teşekkürler

-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@dirilo çok güzel yeni hayatınız da mülakatınız gibi güzellikler getirsin size ve hepimize..
-
RE: Amerika'da Yaşayanlardan Yaşam Maliyeti ÖrnekleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@crazycells evet haklısınız bakalım nasip olursa yaşayıp tecrübe ederiz artık
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Jeulitsh bende yarın başvuracağım inş ama bir sıkıntı vardır diye düşünüyorum siz bence yinede gidin PTT’ye aramakla uğraşmayın yüzyüze görüşmek en iyisi umarım 1-2 güne sonuç alırsınız ulaşır elinize
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ZoZO inş hayırlısı ile çıksın da yeterki başınızı ağrıtırız bol bol

-
RE: Amerika'da Yaşayanlardan Yaşam Maliyeti ÖrnekleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@crazycells ama peki yüksek maaş alıyorsa orda hayatta pahalı o zaman aynı şeye denk gelmiyor mu yani aldığı yüksek maaşın çok da bir etkisi yok o zaman gibi mi? bilemedim

-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Jeulitsh, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
Sonunda pasaportuma kavuştum.

Sabah ptt`ye gittim. 30 dakika aradılar en sonunda teslim aldım. İstanbulda yaşayan varsa nasıl olsa hemen gelir demesin hızlı bir şekilde halletmeye çalışsın.Gözünüz aydın hadi hayırlısı artık

-
RE: [Arşiv] Ücretsiz Green Card Çekiliş Başvurusu Nasıl Yapılır?Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
Selam arkadaşlar bizde dün itibariyle eşim ve kendi adıma başvurumuzu tamamladık. Umarım hepimiz gönlümüzdekinin daha da güzelini yaşarız
️ Merak ettiğim bir şey var, kaç kişi arasından katılıyoruz çekilişe yani bunun bir rakamsal bilinirliği varmıdır ? Cevap için teşekkürler şimdiden
️ -
RE: Amerika'ya büyük umutlarla gelip mutlu olamamakAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@Osman-Demir-0 tam foruma yazacaktım ki ilk başvurusunda kazanan var mı diye sizin paylaşımınızı gördüm
️ Ne güzel darısı bize
️ -
RE: [Arşiv] Ücretsiz Green Card Çekiliş Başvurusu Nasıl Yapılır?Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
@crazycells teşekkür ederim baktım içeriğe hayırlısı artık ne diyelim ya olacak ya olmayacak yapacak bişey yok
️ -
RE: Amerika'ya büyük umutlarla gelip mutlu olamamakAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@MySea katlıyorum yorumunuza iyi araştırıp planlı olmak işin yarısını halleden zaten
-
RE: Amerikada Laboratuvar Yöneticisi olmakSağlık Sektörü içinde yayımlandı
@MySea teşekkür ederim olur tabi ulaşmaya çalışırız Mine hanıma da belki o da fikir tecrübe paylaşımı yapar bizimle
-
RE: Amerika'ya büyük umutlarla gelip mutlu olamamakAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@YollardakiAdam bence en zoru düşünerek gitmek gerek hemen gidip öyle rahat bir yaşam para vs nerde emeksiz yemek olmaz derler ilk başlarda biraz zorluk çekilecek tabiki bunu bilerek gidince bence daha iyi bir olasılıkla karşılaşınca motive anlamında insan daha iyi hisseder kendini ama zamanla herşey yerine oturur ben buna inanıyorum

