• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. ed48
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    E
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 22
    • En İyi 5
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    ed48 tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: [Arşiv] DV2018 Mülakat Deneyimleri

      Merhaba herkese,

      Bu sabah 7.30 daki randevumuz için eşimle 7 gibi konsolosluğa gittik. 7.15-20 gibi içeri almaya başladılar. Güvenlik kontrolünde fotoğraflara bakıldı sonrası montlarımızın önünü açarak beklememiz söylendi. Sonra teker teker içeri aldılar. Pasaportumuza etiket yapıştırıp sıra numarası verdiler. Bizim numaramız 8.10 da yandı. Forumlardaki meşhur suratsız hanıma(biz güldürmeyi başardık) evrakları teslim ettik. Bahsedildiği gibi kağıt sesinden acayip rahatsız oluyor ve uyarıyo. Eşim elini kolunu oynattıkça 7 aylık mı gibisinden de espri yaptı 🙂 Bekleme yerinin sağ tarafındaki haritayla ilgilenince de hoşuna gitti genelde kimsenin dikkatini çekmiyor dedi 🙂 Yaklaşık 15 dakika bu bayanın yanında vakit geçirdik daha önce evlenip evlenmediğimizi sordu. Verilen numaralardan birini bu bayan aldı. 8.35'te 7 numaralı kasiyer bölümünde numaramız yandı. 660 doları nakit tam para olarak ödedik. Kısa süre sonra tekrar numaramız yandı. 5 soru soruldu- Amerika’da nerede yaşayacağımız ? Aile ve arkadaş olup olmadığı? Ne zaman evlendiğimiz? Ne zamandır tanıştığımız? Son olarak da eşime nerde çalıştığını sordu meşhur sarışın bayan 🙂 Sonrasında bana sizin turistik vizenizi iptal ediyorum artık başka vizeniz var tebrikler dedi ve o beklenen kağıdı uzattı 🙂 Biz mülakata çok yakın evlendiğimiz için aşırı tedirgindik ama herhangi bi sıkıntı yaşamadık çok şükür. Herkese bizimki kadar rahat bir görüşme dilerim 🙂 Burdan bilgi veren yardımcı olan herkese de ayrıca teşekkürler. Daha nice başlıklarda görüşmek üzere 🙂

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      E
      ed48
    • RE: Bankacılık Sistemi ve Banka Hesap Çeşitleri

      merhaba, biz virginia eyaletine geldik. forumda okuduğumuz kadarıyla ne kadar erken hesap açtırırsak o kadar faydalı diye hemen banka arayışına girdik. 6 ay önce bazı bankalarda değişiklik olmuş mesela bank of america fatura adresi olmadan checking account bile açmıyor, burda henüz ev tutmadığımız ve adımıza fatura olmadığı için hesap açmadılar. bildiğiniz banka var mı kolaylıkla hesap açabileceğimiz?

      Bankacılık içinde yayımlandı
      E
      ed48
    • RE: [Arşiv] DV2018 Mülakat Deneyimleri

      @dustyblue Merhaba biz bir dosyada kanıtlayıcı mail çıktısı, fotoğraf, bilet çıktıları götürdük ama kanıt istemediler. fakat forumda biri yazmıştı geçen hafta mülakatları vardı onlarda greencard çıktıktan sonra evlenmişler kanıt için fotoğraf göstermelerini istemişler. son zamanda evlenmenin bize sıkıntısı ds-260 formu açılcak açılmayacak telaşesiydi mülakattan bir hafta önce açıldı 🙂 gerçekten sabırlı olmak gerekiyor evrak işlerinde

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      E
      ed48
    • RE: [Arşiv] DV2018 Mülakat Deneyimleri

      yine bir iç rahatlaması 🙂 tamamdır teşekkürler umarım yarın güzel mülakat geçmişimizle size bilgi vereceğim 🙂

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      E
      ed48
    • RE: [Arşiv] DV2018 Mülakat Deneyimleri

      merhabalar, ben birşey danışmak istiyorum greencard mülakatımız sonrası pasaportumuza 6 aylık giriş izni verildi. ilk uçuşumuzda uygun uçuşlarda amsterdamda 19-24 saat bekleme görünüyor. schengen vizemiz olmasa da amsterdamda çıkıp dolaşma imkanımız oluyor mu? daha önce böyle uçan ya da bilgiai olan varsa paylaşır mısınız? teşekkürler

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      E
      ed48
    • 1 / 1