Merhaba ben birşey danışmak istiyorum. Biz 1.5 ay önce Amerikaya geldik. Greencardımızı teslim almıştık. Fakat eşim bugün cüzdanını kaybetti ve greencardda içindeydi. Eylül başında türkiyeye uçuşumuz var. I 90 formunu dolduruyoruz. Bu süreçte greencard bize tekrar ulaşmadan ülkeye giriş çıkış nasıl oluyor? Türkiyeye gelip, sonra Amerikaya girerken sorun yaşar mı? İzlememiz gereken yol nedir lütfen acil bilgi verirmisiniz
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
E
ed48 tarafından gönderilen tartışmalı iletiler
-
RE: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı