Evet su TC nolu kisi teslim alabilir diye biz yazi verdim ve kimligimi ekledim
Djordan023 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Bugün çok şükür Vfs Astoria’dan arkadaşım aldı pasaportu önce kargoda demişlerdi 8 Temmuzda şubeye geri gelmiş niye bilmiyorum ama en azından elimize ulaştı
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Djordan023, içinde söyledi: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ
@orhanozbekk, içinde söyledi: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ
@Djordan023 VFS karismis durumda. hicbirsey saglikli ilerlemiyor maalesef. alternatif olarak;
ankara yada istanbul, hangi lokasyondaysa pasaportunuz, o yerde yakin bir tanidiginiz var ise, ona dilekce yazin(noter onayli olmaisna gerek yok), ekine basvuru sahibinin kimlik fotokopisini ekleyin. bu sekilde sizin adiniza alip, size kargolayabiliyor. en pratik ve ayriyetten hesapli yontem bu sekilde. umarim ilerleyen zamanda degismez ama biz bircok kisininkini bu sekilde aldik. sizlerde deyebilirsiniz.
Merhaba,
Bu yontemi denedik kargoda oldugu icin buradan teslim edemiyoruz dediler ama kargo takip numarasi yada durumu veremiyorlarmis 21 gun oldu bekliyoruz bakalim cok tesekkur ederim cevabiniz icin
Merhaba 14 Haziran tarihinde odemesini yaptigim pasaport hala elimize ulasmadi, vfs astoria avmden de sordurdugumda kargoda demislerdi ama bugun itibariyle elimde hala bir kargo takip numarasi yada pasaport bilgisi yok. [email protected], [email protected], [email protected] mail adreslerine mail attim sadece [email protected] otomatik mail donuyor.

Konsolosluga iade olsa oradan randevusuz mi aliniyor sureci bilen var mi acaba yarin tekrar arkadasim gidip soracak bakalim
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@orhanozbekk, içinde söyledi: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ
@Djordan023 VFS karismis durumda. hicbirsey saglikli ilerlemiyor maalesef. alternatif olarak;
ankara yada istanbul, hangi lokasyondaysa pasaportunuz, o yerde yakin bir tanidiginiz var ise, ona dilekce yazin(noter onayli olmaisna gerek yok), ekine basvuru sahibinin kimlik fotokopisini ekleyin. bu sekilde sizin adiniza alip, size kargolayabiliyor. en pratik ve ayriyetten hesapli yontem bu sekilde. umarim ilerleyen zamanda degismez ama biz bircok kisininkini bu sekilde aldik. sizlerde deyebilirsiniz.
Merhaba,
Bu yontemi denedik kargoda oldugu icin buradan teslim edemiyoruz dediler ama kargo takip numarasi yada durumu veremiyorlarmis 21 gun oldu bekliyoruz bakalim cok tesekkur ederim cevabiniz icin
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Arkadaslar merhaba VFS Premium kargo ile pasaportunu teslim alabilen oldu mu annemin turist vizesi icin Bursaya kargo icin odeme yaptim ama kargoyu takip edemiyorum
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki DeneyimleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
Merhaba arkadaslar
Ilk aylarda onceden Amerika'ya gelis ev tutma gibi surecleri sizlerle paylasmistim. Buraya linki birakiyorum okumak isteyenler icin.
Biraz uzun bir ara oldu ama guncelleme yapmak istedim. Amerika'da en zor olan ilk yili atlattik bunu hem maddi hem manevi olarak ben boyle dusunuyorum. GC surecini takip ederken odak noktasi vize oluyor tamam ABD'de yasanilacak yer secimi ve diger soru isaretleri oluyor ama ilk yill her anlamda yorucu oluyor. Oncelikle is olarak hala Amazon depo'da calisiyorum haftalik 40 saat ve mesai oldukca gitmeye calisiyorum. Mesai olmazsa Uber Delivery yaparak destekliyorum. Bu ay sonu ABD ehliyetim 1 yillik olacagi icin Uber yolcu tasimaya baslayacagim. ( SSN elime gec ulastigi icin gelir gelmez ehliyet alamadim 45 gun civari gecikmeli oldu) Chicago'da 1 yillik ABD ehliyeti gecmisi istiyor Uber yasa geregi ( farkli yollarla bu asilabiliyormus ama ben yapmadim ve 2 hafta kaldi su an itibariyle ). Uber Musteri destek hattindan teyitli olarak bunu soyluyorum. Kizim 2.sinifa baslarken gelmistik gercektende burada defalarca soylendigi gibi en kolay onun sureci oldu. Okula alisti ingilizcesini surekli gelistirdi ve buradaki parklar olsun ,aktiviteler olsun sevdigi icin onun sureci kolay oldu. Ben is konusunda kendi meslegimle ilgili isler icin bu yil community college gibi bir sey ile sertifika yada bolum bitirerek destekleyerek kendi isime gecme hedefim var ama bir taraftan para kazanmak icin zamani yonetmeye calisacagim (burada zaman yetmiyor biliyorsunuz
) tabiki bakalim nasil olacak bende henuz tam karar verebilmis degilim.
Ilk yilimizi iyisiyle kotusuyle atlattik ilk yazimda isin psikolojik tarafindan bahsetmistim gercekten bu kismi cok onemli hem pozitif dusunup elimizden geleni yapmamiz gerekiyor cunku burada moral bozmak , ozlem gibi duygularin etkisiyle ozellikle depresif Chicago kisinda cok kolay olabiliyor ama hep olumlu tarafindan bakip kendinizi motive etmenizi tavsiye ediyorum.Sagliacakla kalin.
-
RE: ABD'de kullandığınız telefonlar ve GSM operatörleriİletişim ve Teknoloji içinde yayımlandı
@yusufalak, içinde söyledi: ABD'de kullandığınız telefonlar ve GSM operatörleri
Kredi skorun yoksa taksitli elma bile alamazsınız ben bunu öğrendim. Kredi history olusana kadar cash takılmaya devam.
T mobile prepaid kullaniyorum aylik 55 USD sinirsiz hala ama iphone 16 cikinca muhtemelen ben xfinitiye gececegim taksitle daha once gecmek istedim ama telefonumun imei numarasindan dolayi gecemedim Avrupadan aldigim telefon ile hatti calistiramadi xfinity.
-
RE: Çocuklu aileler en çok hangi eyaleti tercih ediyor?Eyaletler içinde yayımlandı
@fahri26, içinde söyledi: Çocuklu aileler en çok hangi eyaleti tercih ediyor?
@Djordan023 çok teşekkürler değerli bilgiler için. İlk giriş ve geçiş süreci için her bilgi çok değerli ancak ora ile ilgili olumsuz çok şey okudum duydum bu korkutuyo tabiki çoğu yerin iyisi kötüsü var evet ancak çok kaçak giren olduğu ve özellikle burayı tercih ettikleri dolayısıyla iş bulma konusunda sorunların çok olduğunu söyleyince tereddütlerimiz arttı
Akrabanız ne söylüyor bu şekilde size bilgi veren kişinin yorumuna ben hiç orada bulunmadığım için bilemiyorum ama Paterson’u duymuşsunuzdur o tarafta yaşıyordur belki bu yorumu yapan akrabanızın yardımcı olurum dediği bölgenin okul puanlarına ve suç oranlarına bakmanızı öneririm.
Örnek vermek gerekirse ben Chicago bölgesinde yaşıyorum ama burada da south bölgesi sıkıntılı ama Kuzey ve kuzey suburbleri iyi yani temelli bilgi olması gerekiyor kötüyse neresi kötü o önemli siz belki 100’lerce mil uzakta iyi bir yerde olacaksanız ya da tam tersiyse diğer eyalet seçeneklerine bakarsınız zaten -
RE: Çocuklu aileler en çok hangi eyaleti tercih ediyor?Eyaletler içinde yayımlandı
@fahri26, içinde söyledi: Çocuklu aileler en çok hangi eyaleti tercih ediyor?
Arkadaşlar selamlar yaklaşık iki ay sonra Amerika'ya giriş yapacağız New Jersey taraflarını düşünüyorduk akrabamızın orada olduğu ve yardımcı olabileceğini söylemesi üzerine ancak daha sonra tanıştığımız bir tanış asla gelmememiz gerektiğini söyledi kaçak giren Türklerin çok fazla olduğu iş imkanının çok kısıtlı olduğundan bahsetti ikinci seçenek Florida Tampa veya Orlando'yu düşünüyorduk çok kararsız kaldık sıcağı da çok sevdiğimiz söylenemez o yüzden New Jersey makul geliyordu ama gözümüz çok korktu iki yaşında kızımız var ve orta seviye ingilizce ile vasıfsız olarak başlayacağız önerinizi almak isterim
Amerika'da ilk aylar cok onemli gercekten yardimci olabilecek bir tanidik cok buyuk avantaj olabilir eyaletten bagimsiz olarak ben boyle dusunuyorum.
Niche.com gibi sitelerden de bakabilrsiniz yada Ahmet Beyin dedigi gibi buyuk sehirlere yakin suburb gibi yerler tercih edilebilir kira en onemli gider oldugu icin onu da goz onunden bulundirmaniz gerekiyor.Benim fikrim tanidiginz gel ben sana yardimci olurum diyorsa ve givenebileceginiz biriyse sizin icin gecis suresinde faydasi olacaktir. Ev ve araba gibi ilk sureclerde buyuk avantaj oluyor ve ilk gunler psikolijik olarak duygular yogun oluyor ama ben New Jersey istemiyorum diyorsaniz iklim, Turk konsolosluguna yakinlik,direk ucus gibi faktorler ile suc orani ve kira oranlarini incelemeniz faydali olacaktir.
-
RE: Amerika'da Uber Eats, DoorDash ve Pizza Delivery YapmakUlaşım içinde yayımlandı
@idil13, içinde söyledi: Amerika'da Uber Eats, DoorDash ve Pizza Delivery Yapmak
Arkadaslar genel olarak tecrubesi olan atkadaslar, sizlerin backgroun check leri kac gun surdu? Benim 2 gun oldu ve haber yok hala

Size bir mail geldi mi link geliyor ona bilgilerinizi giriyorsunuz mailinizi ve junk,spam kutularini bir kontrol edin bence Checkr gibi kurum oluyor uber onlarla calisiyor ama eyalete gore degisiyor mu bilmiyorum, 2 haftaya kadar surebiliyor ama normalde daha kisa surede sonuclaniyor.
-
RE: Amerika'da Yaşayanlardan Yaşam Maliyeti ÖrnekleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@MySea, içinde söyledi: Amerika'da Yaşayanlardan Yaşam Maliyeti Örnekleri
@mesut1905 Benziyor ama hem mayalamak icin kullandiginiz yogurdun hemde sutun iyi olmasi lazim. Biz evde yapiyoruz ve belirli bir damak zevkine ve kalitesine ulastik diyebilirim.
Biz mor renkte Costco'dan %2 olani aliyoruz mayalamak icin yogurdu guzel oluyor tavsiye ederim. Galon degil 3'lu kutu sut
-
RE: Çocuklu aileler en çok hangi eyaleti tercih ediyor?Eyaletler içinde yayımlandı
@ridetowild, içinde söyledi: Çocuklu aileler en çok hangi eyaleti tercih ediyor?
Cevabınız için çok teşekkürler. Maalsesef daha süreç tamamlanmadı. Halen mülakat bekliyoruz. Siz gerçekten evinizi hızlı bulmuşsunuz genellikle Kredi Skorundan dolayı emlakçılardan randevu bile alınamadığını duymuştum.
Çocuklardan dolayı bizim için de single house daha mantıklı olacak gibi. Öncelikle CO-Signer opsyionunu denemeyi planlıyoruz, eğer çözüm olmazsa dediğiniz gibi yıllık peşin ödeme teklif edebiliriz.
Turkiye'den gelirken yaninizda Turkiye'den bir sirket size ABD pazarinda calismaniz icin is teklifi yapmis gibi bir is teklifini eger alabiliyorsaniz yaninizda bulundurmanizi tavsiye ediyorum. Sonucta bir teklif olacak sadece sonra baska bir is yapabilirsiniz. Kredi skoru ilk istenen ama elimde bu var dersiniz ABD'den de is teklifi olur tabi oncesinde ayarlanabiliyorsa.
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki DeneyimleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@ridetowild, içinde söyledi: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri
@Hamuchera Muhtemelen tam da bu bahsettiklerinizi 2 yaşındaki ikizlerle yaşayacağız gibi. Zor olmazsa olmazdı zaten
Neyse vize basılsın da bunların da üstesinden geleceğiz bir şekilde.Bence kucuk cocuklari olan aileler icin Talihli siz iseniz onden gelmeniz bence daha mantikli cunku ilk aylar kosusturma ile geciyor cocuklar yipranmamis oluyor onlar icin ayni duzen devam ettigi icin. Tanidik varsa yanlarinda kalacaksaniz yada hazir duzen gibi secenekler olacaksa degisir tabi. Dediginiz gibi vize basilsin bunlar dusunulur

-
RE: ABD'de kullandığınız telefonlar ve GSM operatörleriİletişim ve Teknoloji içinde yayımlandı
Ben telefonumu Viyana'dan almistim ABD'de Xfinity hat satin almak istedigimde imei numarasindan dolayi yapamadilar. Masraf olmasin diye telefonumu degistirmek istemedim hemen 7 aydir T-Mobile on odemeli kullaniyorum cunku daha ucuz normal hatlari 80 Usd falandi ayni telefonumu tekrar trade in yaparak belki tasiyabilrim ama daha yapmadim
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki DeneyimleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@Djordan023, içinde söyledi: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri
Merhaba Arkadaşlar
Bende bugün Amerika’da 21. günüm sizinle hem deneyimlerimi hemde duygularımı paylaşmak istedim. 5 Temmuz’da Chicago’dan Amerika’ya giriş yaptım eşim ve kızımı ev işini halledince almak mantıklı olur diye düşündüm , Amerika’ya gelmeden önce ilk önceliğim olan yaşam maliyetlerinin çok yüksek olmadığı , okul puanlarının yüksek olduğu ve güvenli olacak bir yer araştırmaları yapıyordum benim önceliklerim bunlardı bu yüzden Chicago’nu. Naperville şehrini seçmiştim sağolsun gelmeden burada yaşayan @kmryldz ile de konuştuk o da benim önceliklerim özelinde güzel bir yer olduğunu bana aktardı.
İlk geldiğim gün banka hesabımı açtım ve telefon hattı aldım sonrasında ev için gelmeden baktığım alternatifler vardı Kamer beyin de yardımıyla biraz zorlu olsa dahi onunla aynı sitede evi tutabildim çok destek oldu sağolsun , ev Ağustos ortasında teslim edilecek bana bu zamana kadar otelde konaklamaya devam edeceğim.
İş konusunda ise Amazon’a başvurdum Türkiye’de finans uzmanı olarak özel bir firmada 13 yıldır çalışıyordum ama göçmen olarak gelince bende ilk iş olarak Amazon’a baktım. Ogün Bey’in dediği gibi işe alım süreçleri gayet hızlı ve kolay ilerliyor yarın işe başlıyorum bende . Araba işini henüz halledemedim çünkü burada araba almak gerçekten zor çok araba var , seçenek bol ama alıp elinde kalmasını da istemiyorsunuz çok kafam karıştı ama mutlaka halletmem gerekiyor çünkü yürümek çok zor otelden merkeze yürüyerek 1 saat neredeyse ve toplu taşıma çok kısıtlı SSN kartım henüz gelmedi o yüzden ehliyeti alamadım numarayı biliyorum ama görevli gerçek kartı görmem gerekiyor dedi.
Gelelim işin psikolojik boyutuna eşim , kızım ve ailemi özlemi ara ara özellikle ilk günler çok bastırabiliyor ki halen yaşıyorum bu anlarda güçlü kalıp buraya geliş motivasyonunuzu kendinize hatırlatmanız gerekiyor . Kızıma daha iyi hayat sunabilmek için buraya geldim ve en azından vatandaşlık almak onu dünya vatandaşı yapabilmek ve iyi okullarda eğitim almasını sağlamak gibi hedeflerimi kendime hatırlatıyorum onlarda eve geçince hemen gelecekler şimdilik ilk duygularım bunlar herkese Amerika’ya yerleşme sürecinde başarılar diliyorumMerhaba Arkadaslar
Uzun zaman oldu buraya yazamadim Amerikada 7.ayimizin icindeyiz bizde artik. Ailemle beraber Naperville , Chicago bolgesinde yasiyoruz .
Amazonda calismaya devam ediyorum ve araba isini cozdum tabi 2 ay arabasiz cok zordu simdi unuttum o gunleri
Nba macini bende tavsiye ederim burada gelince sorumluluklarimiz elbette cok buyuk ama kendimizi boyle eglenceler ile odullendirmemiz gerekiyor arada
gamepass gibi uygulamalar ile ucuza getirilebiliyor nba sitesine gore. -
RE: Amerika'da Uber Eats, DoorDash ve Pizza Delivery YapmakUlaşım içinde yayımlandı
@ecisso, içinde söyledi: Amerika'da Uber Eats, DoorDash ve Pizza Delivery Yapmak
Benim Doordash hesabım daha onaylanmadı. Bulunduğum noktadan dolayı "We’ve hit our capacity of Dashers in your area due to popularity, so we’re not accepting applications at the moment. Not to worry, you’ve been added to our waitlist, so please check back here to see when we’re ready to welcome new Dashers" diyor. Bu durumla daha önce karşılaşan oldu mu? Olduysa nasıl çözdü
Pazartesi sabahları erken saatte deneyebilir misin ben böyle açmıştım Illinois ‘te
-
RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Bende Amazon’da çalışıyorum Amazon depo yada Amazon Fresh depo gibi benzer işler için
https://hiring.amazon.com/ adresinden gideceğiniz lokasyonun posta kodunu yazarak mesafeyi siz kendiniz belirleyip civarlarda açık iş ilanları var mı diye kontrol edebilirsiniz. Ben Fulfillment Center’da çalışıyorum işe alırken departman söylemediler ben ilk iş günümde öğrendim açıkçası sonra geçiş yapabiliyorsunuz başka bölümlere duruma göre ama genel depo personeli diye geçiyor.
SSN olmadan başvurabilirsiniz, pasaportta yer alan vize ile başvurulabilir sonra ilk iş gününden önce eklersiniz başvuruya bunu izin veriyorlar. -
RE: Amerika'da Uber Eats, DoorDash ve Pizza Delivery YapmakUlaşım içinde yayımlandı
Ek bilgi doordash için pazartesi erken saatlerde deneyin yazmıştı ilk uygulamayı indirince bekleme listesine alıp , bende öyle yaptım ve Chicago için belgeleri yükleyip , background check sonrası hemen onaylandı
-
RE: Amerika'da Uber Eats, DoorDash ve Pizza Delivery YapmakUlaşım içinde yayımlandı
@yunoxxw, içinde söyledi: Amerika'da Uber Eats, DoorDash ve Pizza Delivery Yapmak
Selamlar, Uber yapmak için 1 yıllık Amerika eyhliyeti gerekiyormuş Uber Eats için de aynı şey geçerli mi ?
1 Yıllık ehliyet sadece yolcu için geçerli ama uber Eats araba ile yapılacaksa geçerli araç sigortası ve Abd ehliyeti olmalı .
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki DeneyimleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@timtim, içinde söyledi: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri
@Djordan023 yeni işinizde başarılar dilerim öncelikle, sizinle iletişime geçmek isterim biz de aralık gibi gelmeyi düşünüyoruz şimdiden ilginiz için teşekkğr ederim
Tabi ki iletişime geçeriz çok teşekkür ederim size de kolaylıklar diliyorum