• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. debbieLA77
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 14
    • Takipçiler 16
    • Konu 1
    • İleti 1864
    • En İyi 844
    • Tartışmalı 24
    • Gruplar 1

    debbieLA77 tarafından gönderilen iletiler

    • RE: Amerika'da Yaşayanlardan Yaşam Maliyeti Örnekleri

      super cok sevindim sizinde hakkinizda hayirlisi olsun insallah sakin ve guzel bir yer umarim hersey ayal ettiginiz gibi olur... evet burada para kazanmak kolay aslinda dogru yerde dogru insanlarla karsilasmakta onemli

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      debbieLA77
      debbieLA77
    • RE: Amerika'da Yaşayanlardan Yaşam Maliyeti Örnekleri

      @Ramazan-Altan merhaba ramazan oncelikle nasilsin 🙂 ben wyoming lander dayim burasi kucuk bir kasaba koy denilebilir... colorada ya enuz gecemedim ama yasam maliyetleri konusunda bilgim var az cok... uygun fiyatlara ev bulabilirsin... eger burada kazaniyorsan is daa kolay ama hazir para ile geleceksen turk parasi karsiligi olarak dusunuldugunde hesap degisiyor... oncelikle denver cok guzel bir yer doga ile ic ice havasi temiz ama soguk 🙂 ev kiralari tek kisiysen 700 e var 1000 dolarada arika tertemiz evler bulabilirsin... faturalar internet telefonun dogalgaz elektirik 300 dolari bulur. marketleri soylemiyorum yeme icme tercihine gore degisir ama burada ac kalmazsin... spor salonlari aylik 50 dolar 10 dolara ozel dolapta kiralaya biliyorsun... benzin dersek ben cok eski model bir mercedes kullaniyorum suanda 50 dolarlik benzin koydum 1 aydir kullaniyorum yakin mesefe civar kasabalara falanda gidip geliyorum.... sormak istedigin baska bir sey olursa buralardayim cok nadir girebiliyordum ama daha sik girecegim cunku burada eb3 surecimi baslatan is verenim ile sorun yasiyorum adam huzursuz ne istedigini bilmeyen biri surekli fikirleri degisiyor para vermek istemiyor 1 kurus parasi eksilse akli cikiyor ise yatirim yatmayip is yerinden cok para kazanmak istiyor avukat masraflarim kalacak yerim ve faturalarimi simdilik o oduyor ama zaten bana bir maas verse bunlari bende oderim... cok da guzel gecininirim eger bir baska is veren sponsor buursam bana yardim edebilecek pilimi pirtimi toplayip hemen baska eyalete gecicem surec yeniden baslayacak biliyorum ama cokta umrumda degil simdi f1 a gecis icin basvuru yapacagim bir yandan eb3 sureci devam edecek... senin durumun nedir...

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      debbieLA77
      debbieLA77
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      merhaba arkadaslar suanda sizin buradaki gundeminizle alakasiz olacak belki ama birsey sormam lazim.. sari law yani sinan sarinin avukatlik sirketi merkezi new york sanirim ama texastada burolari olmasi gerek bir arkadasim onlarla goruserek o-1 vizesine basvuruyor para odemeye gelince gonderdikleri odeme araci mi yoksa buro mu belli degil suanda dolandiricilik uyarisi almis ve karti iptal olmus bankayi aramis banka bu sirketi taniyormusunuz diye sormus o da yuz yuze gorusmedim demis acmamiz kadin kartini yani blokeyi kaldirmamislar sonrasinda ankaradan aranmis bu firmayi taniyor musunuz diye o da tedirgin olmus dogal olarak ne yapabiliriz konuyla ilgili bu hukuk burosunu sinan sariyi mustafa akkusu taniyan onlarla calisan var mi ben onermistim arada kaldim kizada bisey diyemiyorum. ne diyosrsunuz bu insanlarla caliasan eden var mi bilginiz var mi

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      debbieLA77
      debbieLA77
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @ATS16 benim zaten sponsorum var başvuru yaptı adam alıcam diye sonra ben uzatma için başvurucam perm çıkana kadar statü değişikliği vs olacak öğrenci ortaklık vs ne daha uygun ise sonrasında zaten perm çıktıktan sonrası daha kolay ama sorun şu ben adamla zorla anlaşıcam gibi aslında o esnada bu çekiliş şansım olsa o yola girerüm daha iyi olur gibi ben aslında ikisini eş zamanlı yürütsem sorun olur mu diye sormuştum ilk 6 ay bişey yapmıyorum çünkü

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      debbieLA77
      debbieLA77
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @ATS16 teşekkür ederim 🙏🏻 kalış süremi bir kereye mahsus uzatmaya çalışabilirim bu süreç için tam ağustos eylül sürecine geliyor 6 ay daha uzatmak bakalım kısmet

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      debbieLA77
      debbieLA77
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Selam arkadaşlar bu sene green kart çekilişine amerikadan başvurucak gibi görünüyorum şuanda yeni geldiğim için turist vizesiyleyim buradan bu statüde başvurmam sorun olur mu sonrasında sponsorumla işlemler başlayacak ancak ben bu şekilde de şansımı deneyebilir miyim sizce turist statüsünde lotterye buradan katılıp burada olduğumu beyan edebilir miyim sonraki vize uzatma süreci için vs sorun teşkil eder mi konuyla ilgili bilgisi olan herkesi dinleyebilirim teşekkürler

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      debbieLA77
      debbieLA77
    • RE: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      @binnur broker dediğin o altta firmaları yayınlamışlar onlar ise eğer artık o firmalar köpekleri karşılıyor sizin yanınza gelip eşlik ediyor ve köpeğinizi alıyor sanırım bende los angelas'la yazıştım... kolaylık sağlıyorlar ama büyük paralar dönüyor uçak bileti paramdan daha pahalıya çıktı olay... ıvırı zıvırı 2000 lik ettiler beni

      Yolculuk içinde yayımlandı
      debbieLA77
      debbieLA77
    • RE: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      @AYSY33 ben bugün görüştüm cdc ile losa angelas havalimanına inmeyi planlıyorum total fiyatı 1700 dolar bir gece de orada kalıyor hayvanınız duruma göre bilginize diğer eyaletler için de aşağı yukarı aynı fiyatlar olacağını düşünüyorum bir arkadaşım new yorktan giriş yaptı yeni aşılama kalışı maması hizmeti 1000 dolar ödemiş hazırlıklı olun...

      Yolculuk içinde yayımlandı
      debbieLA77
      debbieLA77
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @EasternStar ay darısı başımıza amin 🙂

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      debbieLA77
      debbieLA77
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @EasternStar o yapamazsın biraz yanlış anlaşıldı galiba arkasında gelen cümle de var biraz daha güç ve pahalı yollarla devam ediyor yani imkansız değil neden ona odaklandı herkes... :))) bende yapacam 🙂

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      debbieLA77
      debbieLA77
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @goyro666 yok galiba bende de yok cnm

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      debbieLA77
      debbieLA77
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @serel orada göçmen değil turist vizesinden bahsediyorlar ama...

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      debbieLA77
      debbieLA77
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @ayvalik10 OOOOO diyosun takipteyim 🙂 bi tanesin

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      debbieLA77
      debbieLA77
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @ayvalik10 sen nerdesin yaaa?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      debbieLA77
      debbieLA77
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @xPorto Statü değişikliği yapmanız mümkün fakat legal ve kaçağa düşmeden bunu yapmak istiyorsanız bir avukat aracılığı ile işlemlerinizi yapsanız daha iyi olur onlar size en güveni yolları ve risklerini anlatıyorlar.. turist vizesi ile ev kiralayamazsınız ancak airbnb vs gibi kısa süreli ve daha pahalıya gelen yollar mümkün... kaldı ki green kartınızı alsanız bile ilk başlarda zorluk çıkabiliyor bordrolu bir işiniz veya bir sponsorunuz yada kefiliniz olmadığı sürece... kredi notunuzun yükselmesi gerekir...

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      debbieLA77
      debbieLA77
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @serel inşallah herşey gönlünüzce olsun bol şans isteyen herkese
      🙏

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      debbieLA77
      debbieLA77
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @serel ay sonuna kadar doğru söylüyorsunuz valla süper paniğim şuanda birde kafama takılan bir şey var sizlere de sorayım ben ortaokulu yunanistanda okudum 13 yaşlarında falandım 2-3 sene orada yaşadım ailemle oradan sabıka kaydı almama gerek var mı? reşit bile olmadığım için düşündüm yani ikametimiz de de görünmüyor tabiki avukatada sorucam

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      debbieLA77
      debbieLA77
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Harpy-Eagle valla inşallah bakalım deneme yanılma yolları 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      debbieLA77
      debbieLA77
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Riethian tabiki öyle ama çalışma vizesi önceden gelebiliyor o süreci destekliyor avukatlar ellerinden geleni yapıyor süreç paran olduğu zaman oradan bir tık daha iyi ilerleyebiiiyor yoksa hepsi zor allah herkese sabır ve bol şans versin tabiki bakalım belkide tam o esnada green kart lotosu vurur falan 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      debbieLA77
      debbieLA77
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      bu arada vasıflı ve vasıfsız işçi arasında da fark oluyor az da olsa sanırım öyle bişeyler daha var...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      debbieLA77
      debbieLA77
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 93
    • 94
    • 1 / 94