• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. cre3d
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 1
    • Konu 0
    • İleti 21
    • En İyi 3
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    cre3d tarafından gönderilen iletiler

    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      Selamlar temmuzda başvurumuzu yaptık biometric ağustosta oldu şu an son durumlar nedir acaba kaç ay daha bekleriz tahmini californiadayım yoğun bir bölge olduğu için süreç ekstra yavaş mı ilerler bilgisi olan var mıdır

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      cre3d
      cre3d
    • RE: Family Sponsored Green Card (Aile sponsorluguyla Green Card almak)

      Merhabalar doğru forumda mıyım bilmiyorum ama sormak istediğim bir şey var Californiada yaşıyorum Green card başvurusu yapalı 180 günden fazla çalışma izini başvurusu yapalı 60 gün civarı oldu son zamanlarda bunun süreleri hangi durumda acaba bir haber olmak çok stresli oluyor gerçekten bu konuda deneyimi olan yakın zamanda veya bu süreçte olan birileri yardımcı olursa çok sevinirim iyi forumlar

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      cre3d
      cre3d
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      Merhabalar K1 vizesi kapsamında green card sürecimi başlatacağım. Yalnız bu unganlarda yapılan sağlık testine ait herhangi bir belge yok elimde girişte havaalanında ne var ne yok tüm beşgelerimi aldılar benden. Bu belgelere nasıl ulaşabilirim. Unganlara mail attım ama sağlıklı bir dönüş alamadım bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      cre3d
      cre3d
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      bilgiler için çok teşekkür ederim çok yardımcı oldu sağolun

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      cre3d
      cre3d
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      Selamlar Cuma günü uçağım var. Sormak istediğim şu girdikten sonra orada lazım olabilecek buradan temin etmemiz gereken belgeler nelerdir acaba, elimde 1 adet apostitli doğum belgesi var fazlası gerekiyor mu?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      cre3d
      cre3d
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @lillyyy benim bekleme sürem yaklaşık 1 saatti su sebiline dikkat etmedim ama önümdeki arkadaş cüzdan ile girdi görevliler sorun olmadığını söyledi. Ayrıca nakit para ve banka kartı vs sorun olmuyor

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      cre3d
      cre3d
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      Selamlar herkese vizeyi aldım durumum issued durumuna geçti bu andan sonra pttden bana herhangi bir bilgi sms tarzı bir şey gelecek mi pasaport tahmini ne kadar sürede bana teslim edilir

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      cre3d
      cre3d
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      Arkadaşlar selamlar 20sinde vize görüşmem var. Doktor randevusunu 18 eylül sabah 9.30a aldım. ama içime kurt düştü sağlık testinin yetişmeme ihtimali var mı? veya tekrar kontrol ve randevu durumunu nasıl yapabilirim

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      cre3d
      cre3d
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @lmckmk bana kalırsa maili beklemeyin randevu bulursanız direkt alın biz randevuyu aldıktan 1 ay sonra geldi mail

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      cre3d
      cre3d
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @cnsbydrr neredeyse aynı süreç şeklinde ilerlemiş bize de herhangi bir mail gelmedi. Ben 18 ekime aldım randevu erkene çekmek için ara ara kontrol etmekten başka çare yok, şu an açık randevu olmadığından dolayı şu an uygun randevu yoktur uyarısı veriyor.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      cre3d
      cre3d
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @ob16222 hocam merhabalar bizim dosya ready oldu ds160da doldurduk randevu alacağız şimdi ama bize ktp dahil herhangi bir mail gelmedi bu bir sorun yaratır mı?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      cre3d
      cre3d
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @ob16222, içinde söyledi: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @cre3d yok hocam aylar sürmez , karamsar olmayın bu kadar yakında mail gelir size ya da nvc ye siz kendiniz sorun dosyam sizde mi

      hocam son olarak sormak istediğim şey bizim ank ile başlayan numaramız mevcut ama welcome letter dedikleri belgeler mail ile bize ulaşmadı nvc sitesinden durumu kontrol etmek istediğimde case number hatalı diyor bunun sebebi ne olabilir

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      cre3d
      cre3d
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @ob16222, içinde söyledi: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @cre3d normal hocam endişe etmeyin.

      Ortalama süresi nedir peki hocam aylar sürer mi tecrübeleriniz bu yönde ne söylüyor

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      cre3d
      cre3d
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      Arkadaşlar noa2 den sonra dosyanın Ankaraya gelme süreci ne kadar sürüyor yaklaşık 1 ay oldu hala ses soluk yok şu an bu normal mi

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      cre3d
      cre3d
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @onuronur, içinde söyledi: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @cre3d bnm ank numaram 22 günde geldi

      bu mail nişanlımın adresine gidecek dimi hocam, bizim statü değişmenin üzerinden 21 gün geçti mail ise 13 gün önce geldi hangisi esas alınıyor bilemiyorum onu

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      cre3d
      cre3d
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      Merhabalar NOA2 onayı 20 gün önce geldi. Ama ankaraya gideceğine dair olan case numarası ile alakalı bir mail hala almadık. Biraz daha beklemek gerekirmi sizce yoksa mail atmak için doğru zaman mı durumu sorgulamak ile alakalı

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      cre3d
      cre3d
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      Merhabalar tekrardan eminim cevaplanmıştır ama gözden kaçırdım sanırım, vize görüşmesi ve sağlık raporu öncesinde covid 19 aşısı durumu hala devam ediyor mu? Bunun dışında dosyam Ankara'ya gönderilme aşamasında d160 formunu şimdiden doldurup randevu aramaya başlayabilir miyim? Yoksa dosyamın gelmesi için beklemem mi gerekiyor şimdiden teşekkür ederim

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      cre3d
      cre3d
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      Arkadaşlar merhaba eylülde yaptığımız başvuru 18 mart itibariyle noa2 kategorisine girdi. Belgelerin türkiyeye gelme süreci başladı. Soracağım soru saçma olacak belki ama bu son vize görüşmesinde bu aşamadan sonra red yeme ihtimali nedir acaba, ve çok soruldu biliyorum ama bu aşamadan sonra beklemekten başka yapılacak herhangi bir şey var mı?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      cre3d
      cre3d
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      Çok teşekkür ederim vaktinizi ayırıp cevap verdiğiniz için

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      cre3d
      cre3d
    • 1
    • 2
    • 1 / 2