Umarım Pasaport şartı gelir de çer çöp, ergen, plansız programsız, ciddiyetsiz, zevkine katılanların bir kısmı katılamaz.
Cemda tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Cardİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@debbieLA77 Sakatlık olarak düşünmedim yanlış anlamasınlar çok güzel anlatıyorlar herseyi ben güvendim mesela yani o güveni aldım diyebilirim.Sizde görüşünce bizi bilgilendirirseniz çok seviniriz çünkü ekip olayı çok önemli bence böyle bir oluşumda
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Yalnız kazananların yüzde 90 ı hala ds 260 formunu nasıl dolduracağız diye soruyor ve hala doldurmadılar , 2024 sayfasında görüyorum .Hiç alakası olmayan insanlara çıktı ve inatla doldurmuyorlar çok ilginç
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@RaVeNx Doğru söylüyorsun , aslında en baştan daha çekiliş kaydını doldururken diplomanı paranı pasaportunu taratıp yollamanı isteyecek o zaman 200 k yı geçmez
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bugün zor uyursunuz ben size söyleyeyim
-
RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Cardİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@debbieLA77 şimdi 4 yıllık üniversite mezunuyum ama istenilen bölümler olmadığı için vasıfsız eb3 e başvurmak istiyorum.Sizce olabilir mi bilginiz var mı?
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Amerika'da Emeğinin karşılığını alabiliyorsun ve ne kadar pahalı olsada 1-2 haftalık kazancınla son model telefonunu birkaç ay çalışarak arabanı alabiliyorsun .Ve en önemlisi insan olduğunu hissediyorsun TR de 1 milyon versende hissedemeyeceğin o duyguyu
-
RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Cardİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
arkadaşlar 2 yıl diyorlarsa ve bişeyleri satmadan 20 bin dolarınız varsa bence düşünmeyin, gördünüz GC gecesi yaşadığımız hayal kırıklığını .Böyle gidenler varmış bence denenebilir ama bu kadar sorunun cevabını onlarda bilemezler ve müdahale edemezler.Forum yöneticileri güvenilir olduklarını söylüyorlar yeni başlamışlar eminim o heyecanla ciddi çalışırlar ve ellerinden geleni yaparlar
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
pasaport şartı olacak sonra ilk başvuruda yeterlilik evraklarını isteyecek ( diplomadır adli sicil kaydıdır vs ) sonra katılım yarıya düşecek sadece yeterli olanlar çekilişe katılacak , Sonra oran yüzde 4-5 lere çıkar sanırım
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
chicago abi chicago
Başka yer tanımam -
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
ya haklısın öyle milli piyango çıkması kadar zor değil sayısal loto da 3 tutturmak gibi
hepiniz tutturmuşsunuzdur -
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Raskolnikov-0 inşallah isteyen herkes kazansın
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gariban Sanırım onlar numaranın hepsini istediğinizi sanıyorlar ondan bi tırsma halinde olabilirler
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
GC olayı düşündüğüm kadar kolay değilmiş zormuş forumda sohbet eden kimseye çıkmadı mesela 100 lerce insan vardı , aa uçan hollandalıya çıkmış yada Ahmet mehmete demedik hiç tanıdık sohbete katılan görmedim.Bence başka yollarda denemeli çünkü millet çatır çutur gidiyor bi şekilde ama nasıl

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@justozkan evet kesinlikle zaman su gibi geçiyor 2 yılın nasıl geçtiğinin farkına bile varmayız , 20 k istiyorlar evet ama uçak bileti ev kirası depozito 1 aylı gider vs bence bi 10 k da öyle gerekir.Parası olan için çok mantıklı ve sanmayın ki binlerce başvuru oluyor
olmuyor çünkü bu şartlarda bu gün itibariye 400 bin yapıyor seçimi var vs dolar en az 25 olacak mesela yakın zamanda -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Beyler forumu iyice lacka hale getirdiniz iddaa kuponları falan ergen ergen iş yapıyorsunuz.Biraz Ciddi olun yada forum yöneticileri bu işe bir el atsınlar
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Messi yi canlı izlermiyiz acaba
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
eb3 iltica inceleme süreci başlar yine yenidenn :)sonra üzülme bitip en mantıklısının Çekiliş olduğu sonucuna varılır ..Böyle sürüp gider ..Zaman kaybetme süreci çokta şeyyy yapmamak lazım
-
RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Cardİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@levo Peki kabul edilmediğini düşünürsek verilen para yanıyor değil mi ? Yani kabul edilirsen ödeme yap demeleri daha mantıklı değil mi tamam masrafları karşılayalım
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hdemircanusa bir yorumunda şöyle yazmışsın foruma sanırım forumda hepimiz aynı durumdayız

''buradan ilk başvurusunu yapıp aklını fikrini Usa’dan alamayanlara sesleniyorum dozunu kaçırmayın lütfen çünkü bedeli ağır oluyor''
yani bu hayal kırıklığı çok ağır olmalı ama toparlanıp tekrar aynı hayallere devam etmekte önemli bir olay