Geçen hafta Budapeşte Havalimanı girişte parmak izi vermiştik.
Dün ise Kipi'den Yunanistan'a girerken herhangi yeni bir uygulama yoktu. Araçtan inmeden damga vuruldu girdik.
Bugün geri dönüşte araçtan inmemiz istendi, kamera ile görüntü ve parmak izi almaya çalıştılar ama sürekli hata verip kuyruk olmaya başlayınca eski sistem damga vurup geçirdiler. Heralde belli bir süre alacak.
Instagram