@SemihPehlivan Bu harika bilgilendirme için çok teşekkürler. Bende hemen yapıcam bunu 
Burak Erdem tarafından gönderilen iletiler
-
RE: ABD'de kullandığınız telefonlar ve GSM operatörleriİletişim ve Teknoloji içinde yayımlandı
-
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@warmgrey inşallah en kısa zamanda guzel haberler alırsınız. İnşallah hemen vizeniz gelir...
-
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@uraz-mert Vizeniz hayırlı olsun yolunuz açık olsun

-
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@numiayin Çok teşekkür ederim yorumunuz için çok sağolun
️
️
️ -
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@tolga-a çok teşekkür ederim ilginiz için
️ -
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Darko Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. İnşallah olursa söz bir daha çekilişe katilmam


Allah inşallah bize gelen fırsatı önümüzdeki sene sizede verir
️
️
️ -
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Herkese selamlar vizesi onaylanan herkesi tebrik ederim ve bizimle de paylaştıkları için çok teşekkür ederim. Dv2023 teki bütün mülakatları tek tek okudum. Bizimde 14 Temmuzda mülakatımız var. Aklıma takıldı net karar veremedim sizlere danışmak istedim. Bizim Green Cardların teslim edileceği adres California da diye yazmıştık. Ama son zamanlarda gelişmeler oldu ve Houston da yeni kişilerle tanıştık ve oraya gitmeye karar verdik. Sizce Adresi Houston diye değiştirmeli miyim ? Çünkü mülakat esnasında memur "Siz adresi California olarak vermişsiniz ama Houston a gitmek istiyorsunuz" şeklinde soruyla karşılaşırsak diye bi an korku düştü içime. Belki Saçma cahilce bir soru oldu ama sizinlerinde yorumlarını alırsam daha sağlıklı olur diye düşündüm. İlginiz için teşekkür ederim...
-
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@omerfarukarisoy Yeni hayatınız başarılar diliyorum Allah yolunuzu açık etsin...
-
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@bilings Yeni hayatınız başarılar diliyorum Allah yolunuzu açık etsin...
-
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@batuhant Yeni hayatınız başarılar diliyorum Allah yolunuzu açık etsin...
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Herkese merhabalar ben mayıs ayında telegram grubuna katılmak için kayıt oluşturmuştum hala gruba alınmadım. biraz önce yeniden kayıt oluşturdum belki hata yapmışımdır diye. vaktiniz olursa benide gruba alırmısınız teşekkür ederim iyi çalışmalar. telegram nickname: burakerdem20
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@smartcells ilgi alakanız için çok teşekkür ederim
️ -
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar herkese bir sorum olacak, çekiliş talihlisi benim, eşimde benim üstümden yararlanacak inşallah green cardtan. Şimdi KCC'den belge gonderimi emaili, sadece benim mailimemi gelecek? Yoksa eşimin mailinede gelecek mi?
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Burak-Erdem, içinde söyledi: DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları
Selamlar öncelikle önceki yardımlarınız için çok teşekkür ederim. İki sorum olucak.
1- Eski çalıştığım şirketin ismi çok uzun sığmıyor noktalama işaretsiz kısaltma kullanabilirmiyim ? (EMIN MUT TEM YEM LTD STI) bu şekilde yazsam olurmu ? yada kısaltmaların ingilizce karşılığı var mı?
2- Okuduğum bölümün ismi çok uzun, ismi sığdığı yere kadar yazsam olur mu ? (PHYSICAL EDUCATION AND SPORTS TEACHING IN SCHOOL OF SPORTS SCIENCES AND TECHNOLOGY) isim bu 'Sciences' kadar sığıyor. Bu konuda ne yapmalıyım ?
şimdiden çok teşekkür ederim....
Bu sorularıma ek olarakta aklıma takılan bir sorum daha olucak. İş unvan kısmına SGK hizmet dökümündeki unvanımı mı yazmalıyım yoksa gerçekte yaptığım işin unvanını mı yazmalıyım ? Şöyle açıklayım eşim belediyede de Pilates eğitmeni olarak çalışıyor ama Sgk hizmet dökümünde Büro Elemanı olarak gözüküyor. Hangisi yazmam daha doğru olur ? Şimdide teşekkür ederim...
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Selamlar öncelikle önceki yardımlarınız için çok teşekkür ederim. İki sorum olucak.
1- Eski çalıştığım şirketin ismi çok uzun sığmıyor noktalama işaretsiz kısaltma kullanabilirmiyim ? (EMIN MUT TEM YEM LTD STI) bu şekilde yazsam olurmu ? yada kısaltmaların ingilizce karşılığı var mı?
2- Okuduğum bölümün ismi çok uzun, ismi sığdığı yere kadar yazsam olur mu ? (PHYSICAL EDUCATION AND SPORTS TEACHING IN SCHOOL OF SPORTS SCIENCES AND TECHNOLOGY) isim bu 'Sciences' kadar sığıyor. Bu konuda ne yapmalıyım ?
şimdiden çok teşekkür ederim....
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells çok çok teşekkür ederim ilgi alakanız için iyi çalışmalar...
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Selamlar herkese...
Müsadenizle 2 tane sorum olacak,
1.sorum, daha önce çalıştığım Firmanın ismi ve işe giriş-çıkış tarihi mevcut. ama bu Firmanın adres-telefonunu bulamıyorum. Çünkü ben belediyede çalışıyordum bu firmada taşeron firmaydı maaşımı bu firma ödüyordu. Sgk hizmet dökümünde de çalıştığım belediyenin değil Firmanın adı gözüktüğü içinde ds-260 formuna bu firmayı yazıcam ama ne kadar araştırsamda adres telefon no bulamıyorum. çalıştığım belediyeylede bağlatım kalmadı 6 sene geçti arayıp soramamda. adres ve telefon kısmına ne yazmalıyım çünkü boş bırakarak geçemiyorum.- sorum ise teyit amaçlı, eşimin ds-260 formunu dolururken
Q.Have you ever used other names?
sorusuna kızlık soyadını yazmalımıyım yoksa bu soru sadece adını değiştirenler içinmi geçerli?
Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler...
- sorum ise teyit amaçlı, eşimin ds-260 formunu dolururken
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells, içinde söyledi: DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları
@Burak-Erdem, içinde söyledi: DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları
Selamlar bu benim ilk sorum olucak
️ öncelikle bu siteyi hazırlayan emeği geçen herkese çok teşekkür ederim Allah razı olsun herkesten.
Bende bu seneki talihlilerden birisiyim. Ds-260 forumu hakkında bir cok şeyi araştırdım ama denk gelmediğim yada gözden kaçırdığım şeyler var bunları sizlere sormak istedim.
Öncelikle Üniversite mezunu ve resmi olarak işsizim. Ama yıllardır okullarda Halk oyunları eğitmenliği yapiyorum ama bu iş resmi bir iş değil yani sigorta vergi vs. yaptırmadim. Yani kağıt üstünde işsiz olarak gorunuyorum. Formda işsiz olarak belirtmem ve mülakatta bu yaptığım işi soylemem sıkıntı olurmu?sikinti olmaz, dediginiz sekilde yapabilirsiniz ama genelde bu tur ayrintilari sormuyorlar. Zaten universite mezunu oldugunuz icin cekilis sartini sagliyorsunuz...
Cok teşekkür ederim ilgi ve alakanız için. Ayrıca hazırlamış olduğunuz DS-260 video ve kılavuzu kimse oturup hazirlayamaz sizin gibi. Ne kadar teşekkür etsek azdır Allah herşeyi gönlünüze göre versin iyi çalışmalar
️ -
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Selamlar bu benim ilk sorum olucak
️ öncelikle bu siteyi hazırlayan emeği geçen herkese çok teşekkür ederim Allah razı olsun herkesten.
Bende bu seneki talihlilerden birisiyim. Ds-260 forumu hakkında bir cok şeyi araştırdım ama denk gelmediğim yada gözden kaçırdığım şeyler var bunları sizlere sormak istedim.
Öncelikle Üniversite mezunu ve resmi olarak işsizim. Ama yıllardır okullarda Halk oyunları eğitmenliği yapiyorum ama bu iş resmi bir iş değil yani sigorta vergi vs. yaptırmadim. Yani kağıt üstünde işsiz olarak gorunuyorum. Formda işsiz olarak belirtmem ve mülakatta bu yaptığım işi soylemem sıkıntı olurmu?