• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. betulxk
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    B
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 2
    • Konu 0
    • İleti 28
    • En İyi 15
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    betulxk tarafından gönderilen iletiler

    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @ATS16 Kll'ye ben de bu haftanın başında mail atmışım, mülakat planlanacak mi diye sormuştum. Aynı mail ile dönüş yaptı. Anladığım kadarıyla ne sorulursa sorulsun aynı cevabı veriyorlar. KCC de hep aynı yanıtı veriyor. Vienna da olduğu gibi net değil yanıtlar. Bu durum halen ufak da olsa umut olduğuna inandırırken öte yandan da hayal kırıklığının büyümesine sebep verecek malesef.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      betulxk
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Detroit2222 kuala lumpur websitesinde istenilen belgelerde noter diye özellikle belirtmemisler.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      betulxk
    • RE: DV2024 Mülakat Deneyimleri

      @Demayfo çok güzel bir deneyim paylaşımı olmus. Bizden sonraki senelerde bu süreci yaşayacak olan insanlara da çok faydasi olacağından eminim:) Umarim abd deki hayatin harika olur. Bu vizeyi kesinlikle alman gerekiyordu ve sonucunun böyle olması çok güzel:)) Birçok kişi, ben de dahil olmak üzere harekete geçmek için senin surecinden güç aldı diye dusunuyorum. Belki ben de daha erken davransaydim vizeye daha çok yaklasabilirdim. Ama her zaman tutturamiyoruz iste:) En azından kendi adıma ben de uğraştığım için pişmanlık hissetmiyorum. Sadece olmasını isterdim. Hem şans hem de doğru zamanda harekete geçmek ve bolca sabır gerektiren bir sürecmis. Yeni hayatında Güzellikler diliyorum. Sevgiler:)

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      betulxk
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @anyela Merhaba. Öncelikle kolayliklar diliyorum. Yani saniyorum ki herkes o formdan doldurmamış ve doldurulunca da doldurulmayinca da vize alınabiliyor. Öte yandan dosya taşırken ona baktıklarını sanmiyorum artık. Fakat sadece bir cikarim benimkisi. Sevgiler:)

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      betulxk
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @gucarslan Merhaba tekrardan. İkinci mailden sonra dosyamın taşındığına dair mail aldım. Güncellemek istedim:) Tekrardan teşekkür ederim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      betulxk
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @gucarslan İlettim. Teşekkür ederim. Sevgiler.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      betulxk
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Merhaba. Ben 21 Haziran'da Kuala Lumpur'a gidip damgayla beraber mail göndermiştim. 8 gün kadar bekleyip hatırlatma maili atmıştım hatta başka bir mail adresinden de mail atmıştım. En sonunda 3 Temmuz'da ikinci yolladığım mail adresine Pasaportumun ve vizenin fotoğrafını istedikleri bir mail gönderdiler. Aynı gün yolladım. Aynı gün mail atan başka bir arkadaş bugün saat 8:00 gibi onay maili aldığını belirtti. Genelde bu mailleri toplu yolladıklarına şahit olduğum için biraz endişelendim. Öte yandan ülkeye girerken doldurduğum elektronik formda 1 günlük kalış planladığımı göstermiştim ama mail gelmemesinin sebebi bu olabilir mi? KL bu formu da benden istemedi ama bugün taşıma maili alan arkadaş o formu da gönderdiğini belirtmişti. Yani 5 gün içinde dosyası taşınan insanlar oldu benim 16 gün olmuş.:( Herkes elektronik formu doldurdu mu ya da KL'ye mail attı mı mesela? Neye göre davrandıklarını çözemiyorum. Yapmam gereken bir şey var mı sizce? Beklemeli miyim? @gucarslan

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      betulxk
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Fatih-Kaymak Belirttiğim gibi 19 Haziran mail attığım Hong Kong'dan malesef olumsuz yanıt aldım. Malezya'dan ise herhangi bir yanıt alamadım. Yine de bir sürpriz yaşanabilir yani bende bu şekilde oldu diye sizde de aynısı olacak diye bir durum söz konusu değil. Madem yola çıktınız çok da endişe etmeden ve çok da beklentiye girmeden şansınızı denemiş olacaksınız. Umarım güzel haberler alırız.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      betulxk
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @betulxk 19 Haziran'da mail attığım Hong Kong'dan malesef olumsuz yanıt aldım. Malezya'dan ise herhangi bir yanıt alamadım 😞

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      betulxk
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @blackmamba24 Merhaba ben 3 gün içinde 2 defa giriş yaptım. Sadece yeniden vize veriyorlar. Herhangi bir problem yaşamamıştım. İlk defa giriş yapmışsınız gibi aynı şeyleri yapıyorsunuz.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      betulxk
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @fahriakc Tam hatırlamıyorum ama geç kaldığımı söyleyebilirim kendi adıma. Viyana dosyaları kabul ettiğinde sanirim tam o zamanlarda sürekli mail atmaya başladım. Bu sene bu kadar kötü gideceğini dusunmemistim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      betulxk
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Merhabalar. Ben de 19'unda Hong Kong'a gidip mail atıp ertesi gun red yanıtı aldim. 21'inde de oradan Kuala Lumpur'a geçip mail attım. Bugün de ülkeye dondum. Henuz geri dönüş olmadı. Bilgi amaçlı yazmak istedim. Herkese bol şans diliyorum.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      betulxk
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Biks ben de en fazla birkaç gün kalabilecek bir durumdayım. Tüm surec boyunca orada olmamızı gerektiren bir durum varsa bunun kendi adıma mümkün olmadığını dusunuyorum. Fam de bu tarz bir madde gördüm o yüzden sordum. Tesekkurler.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      betulxk
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Biks gittiğinizde ne kadar kalmayı planlıyorsunuz?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      betulxk
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @onurmert Ben de düşünüyorum.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      betulxk
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Esra-Siren ben de bugün olumsuz bir yanıt aldim. Maili dün atmıştım

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      betulxk
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @adaderyaela Sürecin en başındayken ben de gelir diye ümit etmekteydim. Tam olarak sınırda bir CN gibi gözüküyordu. Fakat süreç ilerledikçe gelme ihtimalinin olmayacağını düşünüyorum. Tabiki kesin konuşmak yalnış olur, yine de çok zor bir ihtimale evrildiğini düşünmekteyim malesef. Kendi adıma dosya taşıma girişimlerine dahi geç başladığımı düşünmeye başladım.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      betulxk
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Demayfo O şekilde yaptım lakin yine de olmadı dönüş. Viyana genelde mail yolladıktan sonraki gün dönüyor mesela o da hep negatif oldu.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      betulxk
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @incomprisa Ben düzenli olarak mail atıyorum. Malesef geri dönüş alamadım hiç.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      betulxk
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @zge ben de geçen hafta Hong kong'dan olumsuz bir dönüş aldim malesef.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      betulxk
    • 1
    • 2
    • 1 / 2