@SS-KK Yanınızda ektra evrak götürdünüz mü? Götürdüyseniz baktı mı memur? Bu arada hayırlı olsun vizeniz.
BerryLisrap tarafından gönderilen iletiler
-
RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme DetaylarıZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
-
RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme DetaylarıZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@u2rem Merhaba. Böyle bir soru sorulmuyor denmiş ama bize sordular.
2022 ya da 23 yılı idi sanıyorum. Biz de evet her sene başvuruyoruz dedik. 2021 çekiliş talihlisi idi eşim ve maalesef o seneki kötü ilerlemeden dolayı bize mülakat sırası bile gelmemişti. Sistemden onu gördüğü için sorduğunu düşünüyoruz. Nitekim ret almıştık. Bununla bir bağlantısı var mıdır yok mudur bilemiyorum elbette ret konusunun. -
RE: DS-160 formuyla ilgili sorular (ziyaretçi vizeleri)Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Merhabalar. 2027 ye verilen mülakat randevusunu öne çekmek istiyoruz. Nasıl yapmamız gerektiği ile ilgili bilgi verebilecek olan var mı?
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@kugutex Kazandım ama mülakat gelmedi. Ayrıca bizle aynı durumda olup da alanlar da var. Adminlerden Uğur Bey gibi mesela.
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@burak-arslann İçiniz rahat olsun bir etkisi olmazdı maalesef. Eşim de F1 ile gidenlerden zamanında, hatta küçükken de orada 6 sene yaşadığı için aksansız bir İngilizcesi var. Mülakatı da İngilizce yaptık biz direkt, çok da enerjik girdik konuşmaya ama adam yüzümüze bile bakmadı. Abartmıyorum. Bilgisayarına bir şeyler yazıp durdu, sonra da red verdi.

-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Sinan-Dayi Merhaba. İlk sorunuza vakıf olduğum için hemen onu cevaplayayım. Biz de formu güncelledik ve güncellediğimiz Ds160 formunun çıktısını ve yeni confirmation sayfasının çıktısını alarak ilk vezneye geldiğimizde güncellediğimizi söylerek yeni çıktıları gösterdik. Onlar da sistemden direkt güncellediler zaten.
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@celal-zümrüt aktif vizeniz varsa bizden daha yüksek şansınız. Bugün eşinde aktif vizesi olan arkadaşım onay aldı.
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@tekruno Bu konuya açıklık getirilse keşke. Emin değiliz tam olarak. Sırf bu yüzden red aldıysak çok üzülürüm. Biri lütfen kesin bi şey diyebilir mi bu madde için?
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@tekruno ds-160 formundaki greencard sorusu 'birisi sizin adınıza başvuru yaptı mı?' minvalinde bir soru olduğu için biz ona hayır dedik. bizim için bir başkası yapmadı çünkü. Yine de bu soruya evet mi demeliydik acaba?
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Herkese selamm. 3 kasımda İstanbul'da vize görüşmemiz vardı. Biz görüşemeyi ingilizce yaptık. Eşimin daha öncesinden f1 vizesi ve küçükken de 6 senelik bir Amerika yaşantısı var. Toplamda 8 sene. Ayrıca 5 tane de schengeni var. Benim 1 tane schengenim var ama pandemi dolayısıyla giriş çıkış yapamamıştım. Ben anaokulu öğretmeniyim, eşim savunma sanayinde. Tapu, ve bankada çok yeterli bir para göstermek de istedik ama getirdiğimiz hiçbir evraka bakmadılar. Geçen hafta f1 vizesinden red alan arkadaşıma denk gelenn turuncu saçlı vize görevlisi ile girdik maalesef mülakata. Birkaçıi soru sordu sadcee. Ne için gitmek istiyorsunuz? (yıldönümü için ki otel rezervasyonu bile vardı) daha önce gittiğiniz ülkeler? Amerika'da bulundunuz mu? Vee greencardı başvurusu yaptınız mı daha önce? Biz de evet, hatta her sene yapıyoruz dedik. Zaten yüksek ihtimalle 2021 davacısı olduğumuzu ya da ds260 formunu doldurduğumızu görmüş olmalı. Nitekim red aldık. Çok üzgünüm. 1 sene bu mülakatı beklemesi, yanan vize parası, yol masrafı... En önemlisi de gerçekten gidip gezmeyi çok istiyordum. Sizce biz bu sevdadan vaz mı geçelim? Yoksa bi süre sonra Ankara'dan şansımızı yeniden mi deneyelim? Sırf bu greencard muhabbeti bizim önünüze set mi koyacak? Değerli fikirlerinizi bekliyorum.
(bu arada bu sabah Ankara'da mülakata girdi arkadaşım. Hiç yurt dışı deneyimi yok. O da savunma sanayinde mühendis eşi ile beraber. Eşinin aktif b1'i vardı ve onay aldı. Bunu da paylaşmak istedim.) -
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Hyller Biz de greencard a katıldık, kazandık hatta ama sıra gelmediği için alamadık. O yüzden biz de formda bu kısma hayır demiştik ama evet mi demek lazım? Lütfen bu konu da siz ya da bilen ve emin olan biri yardım edebilir mi?
-
RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Megatron Senin olay; üniversitedeyken sınavı çok kötü geçip ah vah edip kesin kaldığına inanan, herkesi de sınavın zor ve dersin kesin suretle geçilemez olduğuna inandırıp karamsarlığa düşüren, sınav açıklanınca da gruptaki en yüksek puanı alıp dersi geçen o sevilmeyen öğrenci moduna dönüşen bir olay olmuş.
Normalde gıcık bir durum ama greencardı aldığına sevindim, rahatladım, oh be dedim.
Yolun açık olsun. Dilerim hayal ettiğin gibi bir hayat yaşarsın. -
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Merhaba. Kasım 2022 için randevular açık, geriye çekmek isteyenler hemen güncelleyebilirler mülakat tarihlerini.
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@frukogazoz Harikasınız. Gerçekten çok ama çok teşekkür ederim.
Sevgiler... -
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@frukogazoz Rica etsem hangi adımları yapmamız gerektiğini yazabilir misiniz? Yani eğer size zahmet olmazsa.
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Merhaba. An itibariyle başvurumuzu tamamladık eşimle. Ve 6 kasım 2023 e verdiler randevuyu.
Yeni başvuru yapacaklar için bilgilendirmek istedim. Şimdi sıra erken bir tarih bulabilmekte. -
RE: İngilizce Geliştirmek için İzlenebilecek Yabancı Dizilerİngilizce içinde yayımlandı
@cleo kesinlikle katılıyorum size.
-
RE: İngilizce Geliştirmek için İzlenebilecek Yabancı Dizilerİngilizce içinde yayımlandı
En temelden alayım, hem anlaşılır olsun hem de basit olsun diyorsanız Pokemon diyorum.
Pokemon izlemenin yaşı yoktur bence, siz de böyle düşünüyorsanız seçeneklerinizin arasına alabilirsiniz. -
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@denizci10 Peki ben kendim için ne yapmayalım? ben ilk defa B1 için başvuru yapacağım. ve ayrıca davadan dolayı herhangi bir dezavantaj durumu olur mu?
