• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Ayhanes
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 33
    • En İyi 17
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Ayhanes tarafından gönderilen iletiler

    • RE: ABD Borsasi (hisse senedi alim satimlari)

      @FreeWoRLD, içinde söyledi: ABD Borsasi (hisse senedi alim satimlari)

      @Ayhanes, içinde söyledi: ABD Borsasi (hisse senedi alim satimlari)

      @FreeWoRLD, içinde söyledi: ABD Borsasi (hisse senedi alim satimlari)

      @Ayhanes, içinde söyledi: ABD Borsasi (hisse senedi alim satimlari)

      @FreeWoRLD, içinde söyledi: ABD Borsasi (hisse senedi alim satimlari)

      Hisse senedi alim satimlari icin en populer uygulama suan "Robinhood".
      iOS ve Android uygulamalari ile ve ayrica Web uzerinden kullanilabiliyor.

      Robinhood: 24/5 Commission-Free Stock Trading & Investing

      Robinhood: 24/5 Commission-Free Stock Trading & Investing

      Trade stocks on Robinhood with commission-free investing & advanced trading tools. Access fractional shares, real-time market data, and more. Terms and fees may apply.

      En buyuk avantaji alim satim tamamen ucretsiz ve sifir komisyon (sadece ABD borsasi icin).

      Bu arada; (YTD ! Yatirim tavsiyesi degildir 🙂 )
      (NASDAQ: TEUM Siddetle ilgilenenlerin bakmasini tavsiye ederim. Bugun +5.34% - Gecen Hafta +12% - Gecen Ay +22.6% - Gecen 3 ay +32.2% 🙂 )

      Selamlar FreeWorld,
      robinhood'dan ayrı soruyorum. ABD'de yaşayan birisi Borsa İstanbul hisseleri üzerinden işlem yapabilir mi? Yoksa bizim seansta gördüğümüz gibi sadece CitiBank üzerinden mi yapılıyor ?
      Soruyu toparlayamadım aslında 🙂 Özetle, GC kazansam ABD'ye gelsem şimdiki gibi bist100 üzerinden işlem yapabilir miyim ?

      Selamlar @Ayhanes
      Maalesef cevabı bende bilmiyorum. Sadece robinhood üzerinde nasdaq hisse senetleri ile işlem yaptım şimdiye kadar. Olsa bile muhtemelen komisyon ücreti çıkardı tahminimce.

      teşekkürler cevap için olur da kazanırsak o zaman detaylı araştırırız 🙂

      Bu arada Es-Es çok yaşa 👍😊

      her zaman her yerde 👏 eskişehirli misiniz ?

      Hem Eskişehir’li hemde ölümüne Es-Es’li 😉

      herkes sever biz ölürüz 😎 konuyu da fazla dağıtmadan selamlar olsun. yesilkartforum.com çatısı altında Amerika'da yaşayan bir Eskişehirli ile karşılaşmak çok güzel.

      Emeklilik ve Yatırım içinde yayımlandı
      Ayhanes
      Ayhanes
    • RE: ABD Borsasi (hisse senedi alim satimlari)

      @FreeWoRLD, içinde söyledi: ABD Borsasi (hisse senedi alim satimlari)

      @Ayhanes, içinde söyledi: ABD Borsasi (hisse senedi alim satimlari)

      @FreeWoRLD, içinde söyledi: ABD Borsasi (hisse senedi alim satimlari)

      Hisse senedi alim satimlari icin en populer uygulama suan "Robinhood".
      iOS ve Android uygulamalari ile ve ayrica Web uzerinden kullanilabiliyor.

      Robinhood: 24/5 Commission-Free Stock Trading & Investing

      Robinhood: 24/5 Commission-Free Stock Trading & Investing

      Trade stocks on Robinhood with commission-free investing & advanced trading tools. Access fractional shares, real-time market data, and more. Terms and fees may apply.

      En buyuk avantaji alim satim tamamen ucretsiz ve sifir komisyon (sadece ABD borsasi icin).

      Bu arada; (YTD ! Yatirim tavsiyesi degildir 🙂 )
      (NASDAQ: TEUM Siddetle ilgilenenlerin bakmasini tavsiye ederim. Bugun +5.34% - Gecen Hafta +12% - Gecen Ay +22.6% - Gecen 3 ay +32.2% 🙂 )

      Selamlar FreeWorld,
      robinhood'dan ayrı soruyorum. ABD'de yaşayan birisi Borsa İstanbul hisseleri üzerinden işlem yapabilir mi? Yoksa bizim seansta gördüğümüz gibi sadece CitiBank üzerinden mi yapılıyor ?
      Soruyu toparlayamadım aslında 🙂 Özetle, GC kazansam ABD'ye gelsem şimdiki gibi bist100 üzerinden işlem yapabilir miyim ?

      Selamlar @Ayhanes
      Maalesef cevabı bende bilmiyorum. Sadece robinhood üzerinde nasdaq hisse senetleri ile işlem yaptım şimdiye kadar. Olsa bile muhtemelen komisyon ücreti çıkardı tahminimce.

      teşekkürler cevap için olur da kazanırsak o zaman detaylı araştırırız 🙂

      Bu arada Es-Es çok yaşa 👍😊

      her zaman her yerde 👏 eskişehirli misiniz ?

      Emeklilik ve Yatırım içinde yayımlandı
      Ayhanes
      Ayhanes
    • RE: ABD Borsasi (hisse senedi alim satimlari)

      @Concorde karlı ayrılmanıza çok sevindim. Ama benim bunca zamandır öğrendiğim bir şey varsa o da borsanın %90'ı psikoloji %10'u tekniktir 🙂 Dediğiniz gibi "SABIR" ikinci akıldır.

      Öte yandan kar cebe yakışır düsturundan yola çıkarsak bahsettiğiniz kar rakamı muazzam. borsada fırsatlar bitmez. umarım böyle bir fırsatı yeniden yakalarsınız

      Emeklilik ve Yatırım içinde yayımlandı
      Ayhanes
      Ayhanes
    • RE: ABD Borsasi (hisse senedi alim satimlari)

      @Concorde evet MSCI Turkey sepeti üzerinden yapılabilir ama yanlış hatırlamıyorsam bu sepet içinde türk hava yolları, garanti bankası erdemir çelik, aselsan vs vs. X30 hisselerinden oluşuyor ve az sayıda bulunuyor.

      asıl sormak istediğim amerika üzerinden Citibank, atıyorum Migros veya Aksa Enerji hisseleri üzerinden de işlem yapıyor. Citibank aracı kurum olarak müşterilerine bu hizmeti sağlıyor mu yoksa tamamen yatırım fonu firması olarak mı yapıyor bu işlemleri ?

      ABD'ye gitttim farz edelim. Citibank ile aracı kurum anlaşması imzaladım. Onun kabiliyetinde olduğu gibi Bist100 işlemleri de yapabilir miyim ?

      Doğru soruyu bir türlü oturtamadım ifade sıkıntısı yaşıyorum :))) anlayan olduysa çok sevinirim

      Emeklilik ve Yatırım içinde yayımlandı
      Ayhanes
      Ayhanes
    • RE: ABD Borsasi (hisse senedi alim satimlari)

      @FreeWoRLD, içinde söyledi: ABD Borsasi (hisse senedi alim satimlari)

      Hisse senedi alim satimlari icin en populer uygulama suan "Robinhood".
      iOS ve Android uygulamalari ile ve ayrica Web uzerinden kullanilabiliyor.

      Robinhood: 24/5 Commission-Free Stock Trading & Investing

      Robinhood: 24/5 Commission-Free Stock Trading & Investing

      Trade stocks on Robinhood with commission-free investing & advanced trading tools. Access fractional shares, real-time market data, and more. Terms and fees may apply.

      En buyuk avantaji alim satim tamamen ucretsiz ve sifir komisyon (sadece ABD borsasi icin).

      Bu arada; (YTD ! Yatirim tavsiyesi degildir 🙂 )
      (NASDAQ: TEUM Siddetle ilgilenenlerin bakmasini tavsiye ederim. Bugun +5.34% - Gecen Hafta +12% - Gecen Ay +22.6% - Gecen 3 ay +32.2% 🙂 )

      Selamlar FreeWorld,
      robinhood'dan ayrı soruyorum. ABD'de yaşayan birisi Borsa İstanbul hisseleri üzerinden işlem yapabilir mi? Yoksa bizim seansta gördüğümüz gibi sadece CitiBank üzerinden mi yapılıyor ?
      Soruyu toparlayamadım aslında 🙂 Özetle, GC kazansam ABD'ye gelsem şimdiki gibi bist100 üzerinden işlem yapabilir miyim ?

      Emeklilik ve Yatırım içinde yayımlandı
      Ayhanes
      Ayhanes
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @birumut, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası

      @Ayhanes altını da dolar ile alıyorsun.

      temel ihtiyaç kalemlerimizin tamamı dolar bazlı ona katılıyorum. ben sadece bireysel bir hareket için söylemiştim. yangına su taşıyan karınca hikayesi misali.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ayhanes
      Ayhanes
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @gizemb, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası

      trumpın son açıklamasını yorumlayanlar?? dolar alsakmı acaba?? veya gc iptali olurmu??

      Kürtler, bizi dahil etmek için bazılarını serbest bırakıyor olabilir. Türkiye veya pek çoğunun geldiği yer olan Avrupa Ulusları kolaylıkla yeniden yakalar ama çabuk hareket etmeleri lazım. Türkiye'ye büyük yaptırımlar geliyor! İnsanlar gerçekten NATO üyesi Türkiye ile savaşa girmemiz gerektiğini mi düşünüyor? Asla bitmeyen savaşlar bitecek!"

      trump'ın klasiği oldu artık bu tweet'leri. borsacılar olarak bir trump indikatörü bekliyoruz. her pazartesi Türkiye ile alakalı kötümser bir tweet atar piyasa çakılır. Salı veya Çarşamba Türkiye bizim Nato müttefiğimiz ilişkilerimiz çok iyi 100 Milyar Dolarlık bir iş anlaşması imzalamak üzereyiz der piyasalar yükselir. Hatta trump'ın Türkiye'de hisse senetleri olduğunu düşünmeye başladım. eğer imkanınız varsa son 1 aylık dönemdeki borsada P.tesi düşüşleri ve Çarşamba yükselişlerine bakmanızı tavsiye ederim.

      Öte yandan eğer bir fırsat yakaladığınıza inanıyorsanız ve yatırım için gerekli maddi kaynağınız varsa ALTIN'a yönelmenizi tavsiye ederim. Hem güvenilir bir limandır hem de dolar alarak bir nebze olsa bile dolar borçlularımıza yara vermemiş olursunuz.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ayhanes
      Ayhanes
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @kivo, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası

      @Ayhanes çok teşekkürler sayın @Ayhanes umarım hepiniz kazanır gelirsiniz buralara.. en kötü abd en iyi tr den iyidir şu anda

      Çokça video izledik çokça bilgi edindik yesilkartforum.com sayesinde. Herkese ayrı ayrı teşekkür etmek lazım. 42 yaşında olmama rağmen (44'te orada olabileceğimizi farz ederek) o enerjiyi kendimde buluyorum. Büyük olan 9 küçük olan 4 yaşında iki kızım var. Sayın @Oktay-İbiş gibi ben de ne yapacaksam kızlarım için her şeyi göze alabilirim. Oradaki hayatın iyi/kötü dengesine dair bilgilere de ulaştık. Ama gerçekten burdan kötü olacağına inanmıyorum.

      Bu vesile ile 11 Ekim #DünyaKızÇocuklarıGünü de kutlu olsun 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ayhanes
      Ayhanes
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @kivo, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası

      @Oktay-İbiş teşekkürler. Çok zaman bulamıyorum ancak zaman buldukça video atacağım. Biz buraya gelmeden önce 0-4 yaş çocukların kreşleri ve fiyatları ile ilgili hiç bir bilgi bulamamıştık. Eşim şimdi Anaokulunda öğretmenlik yapmaya başladı. Onunla röp yapmak istiyorum. Her halde ilk video ana okullarıyla ilgili olacak 🙂

      YouTube kanalınız için bir destek de bizim ailemizden gelsin. Takipteyiz

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ayhanes
      Ayhanes
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @Merika ihtiyacı ve niyetinde ciddi olanlar kazanır inşallah. teşekkürler.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ayhanes
      Ayhanes
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @Merika, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası

      @Ayhanes Soguk sevmis olsaydim Boston'da yasardim.

      Buna soğuk seviyoruz demeyelim de Amerikalılar soğuk sevmiyor diyelim 🙂 amaç tamamen "duygusal" yani. Dağıtım işi seçecek olma sebebiyle daha fazla getiri elde edilebilir.

      Benimki tamamen varsayım üzerine bir cevaptı. Yoksa göçmenlik hakkı kazanabilirsek ben ve ailem iyice bir araştırma yapmadan karar veremeyiz.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ayhanes
      Ayhanes
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @Final-Approach, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası

      @Ayhanes, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası

      @Final-Approach sıcak eyaletlerdeki haşere böcek vb. sorunlar bizim hanımı bozar 🙂
      misal Alaska'da ayılar kurtlar geziyormuş desem "ah canım yirim ben onları" der... böyle bir durum yani..

      Belgesellerden Alaska'nın coğrafi yapısını ben de beğeniyorum.

      Ama soğuk bölgelerin dezavantajı fazla tarım yapılamamasından dolayı yiyeceklerin pahalı olması.

      Örneğin Alaska eyaletinde gelir ya da satış vergisi yok. Ancak buna rağmen yiyecekler pahalı.

      1 kilo elma Alaska'da 5 dolar, Houston'da 3 dolar mesela.

      İlla ki Chicago veya Alaska gözüyle bakmıyorum isimleri geçti diye ilerledi sohbet.. Orta karar bir yer bulunur lottery çıkarsa.. Oldu da kazandık senin eyalet/şehir kıyaslamalarına çokça başvuracağız 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ayhanes
      Ayhanes
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @Final-Approach sıcak eyaletlerdeki haşere böcek vb. sorunlar bizim hanımı bozar 🙂
      misal Alaska'da ayılar kurtlar geziyormuş desem "ah canım yirim ben onları" der... böyle bir durum yani..

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ayhanes
      Ayhanes
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @ssenturk olabilir neden olmasın uygun zemin oluştuktan sonra.

      soğuk konusunda ise referanslarım mevcut 🙂 antrenmanlıyız yani ailecek

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ayhanes
      Ayhanes
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @Final-Approach, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası

      @dmrtkn, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası

      @Final-Approach ben size birşey sormak istiyorum sizin eyalet ve şehirler hakkında baya bilginiz var. Sizce 4 kişilik bir ailenin seçmesi gereken eyalet ve şehir sizce hangisidir ilk etapta zorlanmadan hayata başlayabilmesi için. Bunlara ev kirası, depozitosu , iş bulma olanağı, araba fiyatları dahil

      Hocam aslında nasıl bir şehirde yaşamak istediğinize ve ne meslekler yapabileceğinize de bağlı bir soru bu. 🙂

      Ofis ortamlarında çalışayım diyorsanız iş bulma süreniz normala göre elbette fazla olacaktır.

      Ancak gözümü kararttım her türlü fast foodçuda, manavda vs. çalışırım diyorsanız hemen hemen çoğu eyaletlerde iş bulursunuz.

      Mesela ben şunu fark ettim Türkler genellikle düşük nüfuslu (500 binden az) yerleri pek sevmiyor ve heyecanlı bulmuyor.

      Bu durumda Houston gibi düşük bütçeyle yaşanabilecek büyük nüfuslu şehirlere yönelmeniz gerekir.

      Örneğin ALDI alışveriş şirketi var Amerika'da.

      Austin'de saatlik 13.9 dolar ödeniyor. Haftada 40 saat çalıştığınızı düşünürsek ayda vergi sonrası aşağı yukarı 1900 dolar kalıyor cebinize.

      Aynı ALDI firması Fort Wayne'de saatlik 12,35 dolar ödüyor. Haftada yine 40 saat çalışırsanız ayda vergi sonrası aşağı yukarı 1600 dolar kalıyor cebinize.

      Fort Wayne'de 85 m2'lik normal bölgedeki ev fiyatı 775 dolar, Austin'de bu rakam 1600 dolar.

      Volkswagen Golf 1.4 her ikisinde de aşağı yukarı aynı fiyata denk geliyor 21 bin dolar kadar.

      Mesela şunu fark ettim Fort Wayne'de 1 litre yakıt 0.71 Austin'de ise daha ucuz 0.64 dolarmış.

      ALDI'yı örnek verme sebebim lise mezunu ve iş deneyimi olmayan herkesin başvurularını kabul ediyor.

      Aynı firmanın farklı eyaletlerdeki maaş farkı 300 dolar ama eve verdiğiniz fark 800-900 dolar. 🙂

      saçma bir cevap olacak ama muhabbete katılmak istedim 🙂

      askerliğimin 17 ayını Kars'ta yapmış, 40 senedir Eskişehir'de yaşayan ve risk seven borsa yatırımcısı biri olarak soğuk, huzurlu ve kalabalık bir şehir seçmek isterdim. az çok videolardan izlediğim kadarıyla soğuk ve yağışlı havalarda insanlar pek dışarı çıkıp araç sürmek istemiyorlar. ben de malum ilk zamanlar dağıtım işi yapmaya gönüllü biri olarak bunu değerlendirme taraftarıyım 🙂 totalde hane ekonomisine artı yazacağını farz ediyorum.

      nasip bakalım..

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ayhanes
      Ayhanes
    • RE: Karadag'da Oturum izni ve Vatandaslik

      @birumut, içinde söyledi: Karadag'da Oturum izni ve Vatandaslik

      @Ayhanes maliyetleri yazabilir misiniz ?

      ne iş yapmak istediğinize göre değişir fakat en hareketli şehri olan Budva'da yerleşik bir iş yeri ve kiralık ev için ortalama 15.000€ gibi bir maliyetle merhaba demek gerekiyor. Dediğim gibi bunun sebebi vatandaşlarımızın oraya gidip "kira takıp kaçma" alışkanlıkları.
      15.000€ 'nun üzerine iş yeri açılış maliyetleriniz, şirket kurma, tadilat, hayat idamesi derken bir o kadar daha masraf çıkabiliyor önümüze. tabi bu rakamlar rahat etme üzerine.

      Turizm sezonunun toplamda 100 gün olduğunu düşünürsek başlangıçta 25.000€ - 30.000€ gibi bir meblağ beni ürküttü.

      Avrupa içinde yayımlandı
      Ayhanes
      Ayhanes
    • RE: Amerika'da göçmen olmalı mıyım? (Kararsızlıklar / Artılar ve Eksiler)

      @ayvalik10, içinde söyledi: Amerika'da gocmen olmali miyim? (Kararsizlik / Artilar-Eksiler)

      @Ayhanes @semavi çektiği canlı yayında özellikle 34:50 - 35:30 arasındaki konuşması paylaştığın bütün videonun ne kadar yanlı ne kadar yanlış olduğunu ortaya çıkarıyor.

      kesinlikle haklısınız. daha önce de bahsettiğim gibi Kadir beyin videosundan sonra aklımda soru işareti kalmadı.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Ayhanes
      Ayhanes
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @ayvalik10 çok teşekkürler.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ayhanes
      Ayhanes
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @omerelci @Oktay-İbiş
      Merhabalar,
      Ben de olur da lottery'i kazanırsam eşimi ve 2 kızımı bırakıp ilk önce işleri yoluna koyma adına önden kendim gitme konusunu düşünüyordum. Bununla alakalı bir başlık açacaktım madem konusu açıldı @crazycells 'e sormakta zarar yok sanırım.

      Gitmeye hak kazandıktan 6 ay - 1 sene içerisinde ailemiz yanımızda olmazsa gelecekleri zaman havalimanında problem çıkar mı ? Ya da şöyle sorayım; bununla ilgili bir prosedür varsa nedir ?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ayhanes
      Ayhanes
    • RE: Karadag'da Oturum izni ve Vatandaslik

      Karadağ çok ilgi çekici bir alternatifti bizim için. Doğru bilgilere ulaştık, pazar araştırmamızı risklerimizi ne iş yapacağımıza kadar detaylandırdık.
      Ta ki gideceğimiz şehirde bizden iş yeri ve ev için 1'er yıllık peşin kira istenene kadar.

      Tüm genellemeler yanlıştır düsturunu bir kenara bırakarak, gittiğimiz yerde iyi niyetleri suistimal edip kötülük yaymakta üstümüze yok maalesef.

      Avrupa içinde yayımlandı
      Ayhanes
      Ayhanes
    • 1
    • 2
    • 1 / 2