• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. aydın t.
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    A
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 77
    • En İyi 32
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    aydın t. tarafından gönderilen iletiler

    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      @smartcells çok çok teşekkürler 👍🙂

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      aydın t.
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      @smartcells Oooooo super sikinti olacak birsey değilse çok iyi hocam Allah razı olsun çok çok teşekkürler 👍🙂

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      aydın t.
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      @crazycells, içinde söyledi: DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      @aydın-t, içinde söyledi: DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      Merhaba arkadaşlar vizemin alt tarafındaki bir açıklama nin anlamini çözemedim gerci @gucarslan hocam açikladı ama ben genede gruba da sorayim dedim ..hangi başlığa yazacağımı da tam bulamadım ama ... alttaki yazı soyle

      Annotation**
      NIE under all P.P.s on Novel Coronavirus

      Vize sayfasında böyle birsey olurmu ki aklıma takılan coronavirus !!!!

      sizi direkt olarak ilgilendirmiyor aslinda, giriste veya seyahat sirasinda sorun yasamayin diye koyuyorlar. Kendileri icin bir bilgi yani 🙂

      "national interest exception" oluyor acilimi... Acaba Turkiye'deki DV vizelerine de koyacaklar mi... eger koymazlarsa Schengen baniyla ilgili olarak sizin vizenize eklediklerine kanaat getirebiliriz sanirim.

      Hocam bağışlayın ama anlamadım coronaviris ibaresi aklıma takıldı giriş ve çıkışta nasıl bir kolaylık veya sorun olmasın... benim aklıma asi filan geldi belki çok saçma ama bunun asi vn alakası yok değil mi ...tekrardan teşekkürler

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      aydın t.
    • RE: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)

      @smartcells, içinde söyledi: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)

      @aydın-t, içinde söyledi: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)

      merhabalar aklıma takılan bır soru var .... Simdi abd ye grıs yaptıktan sonra 1 2 hafta ıcınde SSN ve 90 gun ıcınde de [uscıs odemesını yaptıktan sonra case status yapınca orda 90 gun yazıyor) greencard gelıyor.. Daha once wat yaptıgımdan elımde ssn kartım var suan ama ustunde - Valid for work only with DHS authorization - diye bir yazı var ( amacı ne bılmıyorum) bu SSN ıle sıkıntısız calısabılırıyım yeni SSN kartı istemişim gelene kadar.
      Teşekkürler

      Bir SSA ofisine gidip üzerindeki kısıtlamayı (Valid for work only with DHS authorization) hemen kaldırıp normal bir green card'lı SSN'i gibi kullanabilirsin diye biliyorum.

      Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler 👍

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      A
      aydın t.
    • RE: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)

      @crazycells, içinde söyledi: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)

      @aydın-t, içinde söyledi: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)

      merhabalar aklıma takılan bır soru var .... Simdi abd ye grıs yaptıktan sonra 1 2 hafta ıcınde SSN ve 90 gun ıcınde de [uscıs odemesını yaptıktan sonra case status yapınca orda 90 gun yazıyor) greencard gelıyor.. Daha once wat yaptıgımdan elımde ssn kartım var suan ama ustunde - Valid for work only with DHS authorization - diye bir yazı var ( amacı ne bılmıyorum) bu SSN ıle sıkıntısız calısabılırıyım yeni SSN kartı istemişim gelene kadar.
      Teşekkürler

      Hayir, bu SSN kartini guncellemeniz lazim. Numara degismeyecek ama kartiniz guncellenecek ve ustundeki kisitlama kalkacak.

      Calisip calismama durumu bulacaginiz ise bagli, bu SSN numarasiyla calismaniz yasal, ama elinizdeki eski kart bu yeni statunuzu yansitmayacagi icin size inanmayabilirler ve ise almayabilirler.

      Anladim hocam verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      A
      aydın t.
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      Merhaba arkadaşlar vizemin alt tarafındaki bir açıklama nin anlamini çözemedim gerci @gucarslan hocam açikladı ama ben genede gruba da sorayim dedim ..hangi başlığa yazacağımı da tam bulamadım ama ... alttaki yazı soyle

      Annotation**
      NIE under all P.P.s on Novel Coronavirus

      Vize sayfasında böyle birsey olurmu ki aklıma takılan coronavirus !!!!

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      aydın t.
    • RE: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)

      @ayvalik10, içinde söyledi: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)

      @aydın-t ssn başvurusu başlıkta araştırdım şöyle bir ibare geçmiş. "numaralar degismeden kullanilabiliyor." ondan dolayı direk işe başlarsın

      Amladim çok sagolun 👍

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      A
      aydın t.
    • RE: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)
      1. numara olacagını sanmam cunku oyle bır durum olsaydı ds260 formunda SSN ız var mı varsa yenısını (yenı kart numara degıl) ıstermısınız dıye sormazdı benle aynı donemde wat yapan arkadas yıllar sonra tekrar gıdıp aynı SSN ile calısıyor hala ... tabı bu benım yurumum genede verdıgınız bılgı ıcın tesekkurler
      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      A
      aydın t.
    • RE: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)

      merhabalar aklıma takılan bır soru var .... Simdi abd ye grıs yaptıktan sonra 1 2 hafta ıcınde SSN ve 90 gun ıcınde de [uscıs odemesını yaptıktan sonra case status yapınca orda 90 gun yazıyor) greencard gelıyor.. Daha once wat yaptıgımdan elımde ssn kartım var suan ama ustunde - Valid for work only with DHS authorization - diye bir yazı var ( amacı ne bılmıyorum) bu SSN ıle sıkıntısız calısabılırıyım yeni SSN kartı istemişim gelene kadar.
      Teşekkürler

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      A
      aydın t.
    • RE: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)

      @bolatmali anladim ozaman ödeyebilirim sikinti yok.. Tesekkurler 👍

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      A
      aydın t.
    • RE: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)

      @crazycells merhaba ben suanda uscıs odemesını yapacagım lakın 4 ay sonra giriş yapmayı düşünüyorum..
      Şimdi ben odemeyı yaparsam ve giriş yapmadan kartım ABD deki adresime postalanır mı yoksa giriş yapınca mı basım işlemi baslıyor..
      Çünkü evdekı arkadasta yazın Türkiye ye tatile gidecek sıkıntı olur dıye dusunuyorum ona gore acaba odemeyı yapayım mı yoksa gırıstemı yapmalıyım.. Tesekkurler

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      A
      aydın t.
    • RE: [Arşiv] DV2021 Mulakat Deneyimleri

      @smartcells aynı sevinci yaşamanız dileğiyle tesekkurler 🙂

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      aydın t.
    • RE: [Arşiv] DV2021 Mulakat Deneyimleri

      @Orhan-Cabarov darısı başınıza hemşehrim tesekkurler 🙂

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      aydın t.
    • RE: [Arşiv] DV2021 Mulakat Deneyimleri

      @sakaryalı93 teşekkürler sizinkiler erkenden olur inşallah:)

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      aydın t.
    • RE: [Arşiv] DV2021 Mulakat Deneyimleri

      @iremkalın aynı sevinci yaşamanız dileğiyle 🙂

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      aydın t.
    • RE: [Arşiv] DV2021 Mulakat Deneyimleri

      @Uğur-Pusat tesekkurler darısı başınıza:)

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      aydın t.
    • RE: [Arşiv] DV2021 Mulakat Deneyimleri

      @ErayG Allah razi olsun darısı başınıza tez zamanda 🙂

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      aydın t.
    • RE: [Arşiv] DV2021 Mulakat Deneyimleri

      @Sono tesekkurler darısı başınıza tez zamandı 🙂

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      aydın t.
    • RE: [Arşiv] DV2021 Mulakat Deneyimleri

      @gucarslan hocam siz ve muhtaradana gibi değerli arkadaşlar başta olmak üzere tüm grup yöneticileri ve gruptaki diğer tüm arkadaşların bu süreçte çok büyük yardımları oldu inanın sizler olmasaydınız bu süreci belki tamamlsyamayacaktim yılmadan sorularımızı cevapladiniz.. Allah herkesten razı olsun vede umarim gruptaki herkes vizesini alır ve bu sevinci yadar tekrardan iyiki varsınız:)

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      aydın t.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4